nokia 5530 hack

haluuntietäää

pystyykö nokian 5530 hakkeroida siten että siinä toimii enemmän tiedostoja. Jos pystyy niin miten. kiitos

23

1580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neo__

      Pystyy..

      Itsellä on hakkeroitu Nokia 5530 XPM.

      Tein näin:

      Mene http://cer.opda.cn/en/. Rekkaa sinne ja tee niinkuin käsketään. ei ole vaiketa. Odota 10-48h tuntia suunnilleen niin sieltä saat certification keyn. Sitten sinun ei tarvi muuta kun ladata HelloOX2 tai vanhempi versio kännykkääsi. Esim mobile9.com on hyvä paikka. Löytyy vaikka mitä.

      Kun olet saanut ladattua HelloOXin mene takaisin opdaan mihin juuri rekisteröidyit (edellyttäen että pystyt signaamaan ohjelmia eli sinulla on se certification key...) ja valitse signing. Valitse selaa ja etsi HelloOX sieltä minne olet sen tallentanut. Sitten vain signaat sen. Toimii muutamassa sekunnissa.

      Tämän jälkeen laita signattu HelloOX puhelimeesi. Asenna ohjelma puhelimen kautta. Puhelin asentaa sen jonka jälkeen pääset sovellukset-kansiossa painamaan HelloOX-kuvaketta. Se ajaa ohjelman sisään. Tämän jälkeen vain odottelet että tulee jonkinlainen teksti esim "all done!" tai vastaava. Tämän jälkeen poista HelloOX ja mene ROMPatcher ohjelmaan joka tulee HelloOXin mukana. Valitse patchit ja paina apply molempiin patcheihin. tämän jälkeen painat "auto-on" tai jokin. sekin molempiin. tämän jälkeen käynnistät puhelimen uudelleen. tämän jälkeen mene takaisin ROMPatcheriin ja varmista että patchit ovat vihreällä ja niiden päällä on harmaa nuoli. jos näin on, olet hakkeroinut puhelimesi.

      Voit kokeilla onko puhelin varmasti hakkeroitu ajamalla signaamattoman HelloOXin (eli sen minkä alunperin latasit puhelimeesi) puhelimessa. Jos ohjelma asentuu ilman varmenne-virheitä olet onnistunut.

      Kerro jos ongelmia niin yritän autta..

      • Nollåtta

        kiitos hyvästä ohjeesta, kräkkäsin juuri onnistuneesti e71:n!

        nuo odpan varmenteet mulla olikin jo valmiina ja aiemmin allekirjoittelin softat ensymblellä, mutta on tämä nyt reippaasti helpompaa kun ei tartte allekirjoitella enää.

        allekirjoittamaton HelloOX upposi puhelimeen tämän jälkeen ihan ok.

        on se vaikeaksi tehty että omalla rahalla ostettuun omaan puhelimeen saa softia asennettua :)


      • neo__
        Nollåtta kirjoitti:

        kiitos hyvästä ohjeesta, kräkkäsin juuri onnistuneesti e71:n!

        nuo odpan varmenteet mulla olikin jo valmiina ja aiemmin allekirjoittelin softat ensymblellä, mutta on tämä nyt reippaasti helpompaa kun ei tartte allekirjoitella enää.

        allekirjoittamaton HelloOX upposi puhelimeen tämän jälkeen ihan ok.

        on se vaikeaksi tehty että omalla rahalla ostettuun omaan puhelimeen saa softia asennettua :)

        kyllähän tuo toki on vähän vaikeata - ainakin joissain tapauksissa - mutta lopulta palkitsevaa ja vaivaa säästävää :p

        Ja voihan sen allekirjoittamisen tehdä jollain erillisellä ohjelmallakin... Esim FreeSigner toimii suoraan puhelimesta käsin.. Itse en kyllä aina luota tuollaisiin, niiden toimivuus on välillä niin ja näin :D

        E71... En ole ikinä edes kädessä pitänyt :p onnistuiko HelloOXin asentaminen ongelmitta siihenkin puhelimeen? :)


      • Nollåtta
        neo__ kirjoitti:

        kyllähän tuo toki on vähän vaikeata - ainakin joissain tapauksissa - mutta lopulta palkitsevaa ja vaivaa säästävää :p

        Ja voihan sen allekirjoittamisen tehdä jollain erillisellä ohjelmallakin... Esim FreeSigner toimii suoraan puhelimesta käsin.. Itse en kyllä aina luota tuollaisiin, niiden toimivuus on välillä niin ja näin :D

        E71... En ole ikinä edes kädessä pitänyt :p onnistuiko HelloOXin asentaminen ongelmitta siihenkin puhelimeen? :)

        ihan ongelmitta asentui. allekirjoitin sen SISin ensin ja sitten tuuppasin omalle palvelimelle josta latasin kännyllä. Seurasin vain noita sun ohjeita, paitsi että allekirjoitin ensymblellä.

        oon tehnyt tuota allekirjoitusta varten bash-skriptin joka vähän helpotti hommaa:
        http://jii.pastebin.com/V9w4wpVS
        tuo ensymble taas vaatii toimiakseen vanhan pyrhon-version 2.5, jota uudessa ubuntussa ei enää ollut, mutta sen saa ladattua:
        https://launchpad.net/~fkrull/ archive/deadsnakes
        ja ensymblehän löytyy täältä:
        http://code.google.com/p/ensymble/downloads/list

        kyllä tuo HelloOX aika radikaalisti helpottaa softien asentelua kuitenkin.

        mulla on e71 firmiksellä 300.21.012. siihenhän on uudempikin firmis olemassa ja en tiedä miten siinä HelloOX toimisi.
        itse en kuitenkaan ole päivittänyt kun tämä nykyinen firmiskin toimii mielestäni hyvin ja ehjäähän ei kannata alkaa korjaamaan :D


      • neo__
        Nollåtta kirjoitti:

        ihan ongelmitta asentui. allekirjoitin sen SISin ensin ja sitten tuuppasin omalle palvelimelle josta latasin kännyllä. Seurasin vain noita sun ohjeita, paitsi että allekirjoitin ensymblellä.

        oon tehnyt tuota allekirjoitusta varten bash-skriptin joka vähän helpotti hommaa:
        http://jii.pastebin.com/V9w4wpVS
        tuo ensymble taas vaatii toimiakseen vanhan pyrhon-version 2.5, jota uudessa ubuntussa ei enää ollut, mutta sen saa ladattua:
        https://launchpad.net/~fkrull/ archive/deadsnakes
        ja ensymblehän löytyy täältä:
        http://code.google.com/p/ensymble/downloads/list

        kyllä tuo HelloOX aika radikaalisti helpottaa softien asentelua kuitenkin.

        mulla on e71 firmiksellä 300.21.012. siihenhän on uudempikin firmis olemassa ja en tiedä miten siinä HelloOX toimisi.
        itse en kuitenkaan ole päivittänyt kun tämä nykyinen firmiskin toimii mielestäni hyvin ja ehjäähän ei kannata alkaa korjaamaan :D

        joo ei kannata :p täytyypi noita sun linkkejä vaikka kokeilla. Mutta nyt tämä on minun mieleen kun ei tarvi turhien mutkien kautta asentaa mitään :p

        Itse en ole mikään hirveän hyvä ohjelmoinnissa tai missään. Yritän sisäistää vain yksinkertaiset asiat :D

        Mutta kiitokset jos ohje miellytti ;)


      • hjhjhrjfh

        mä rekistöröidyin mitä sitten ku en löydä mitään ohjeita


      • ngykhlyke

        Nyt mä latasin singtoolin enkä tiedä yhtään mitä minun pitäisi tehdä.


      • jrtgvis

        mutta kun laitan mun sen imei on jo muka hakenut mistäköhän johtuu


      • neo__
        jrtgvis kirjoitti:

        mutta kun laitan mun sen imei on jo muka hakenut mistäköhän johtuu

        ohjeet on yläpuolella. kannattaa suosiolla ajaa tuo HelloOX. ei kannata noita signereitä käyttää..


      • ghretig
        neo__ kirjoitti:

        ohjeet on yläpuolella. kannattaa suosiolla ajaa tuo HelloOX. ei kannata noita signereitä käyttää..

        eli miten ajan sen ja kun laitan helloOXin mun puhlimeen se sanoo että varmenne virhe ota yhteys......


      • dhhgedhg
        neo__ kirjoitti:

        ohjeet on yläpuolella. kannattaa suosiolla ajaa tuo HelloOX. ei kannata noita signereitä käyttää..

        mulla on nyt ne tunnukset ja helloOx tietokoneella mitä teen ku hellox ei asennu puhelimeen. Pitäisikö ensin tehdä helloxille jotaing


      • gtdgfr
        neo__ kirjoitti:

        ohjeet on yläpuolella. kannattaa suosiolla ajaa tuo HelloOX. ei kannata noita signereitä käyttää..

        Kiitos sinulle hyvien ohjeiden laatimisesta nyt sain toimimaan.


      • neo__
        gtdgfr kirjoitti:

        Kiitos sinulle hyvien ohjeiden laatimisesta nyt sain toimimaan.

        no niin :)

        Idea oli se että saat sieltä opdasta sen keyn ja certin jonka jälkeen sun ei tarvi muuta tehdä kuin signata HelloOX ja pistää puhelimeen. Tämän jälkeen ajat sen, katsot ROMPatcherilla patchit kuntoon. Sit vaan härkä pois ja puhelimen uudelleenkäynnistys.

        Kokeilitko sitä että ajat signaamattoman Härän puhelimessa? Tuliko varmennevirhe?


      • kiitolllllinen
        neo__ kirjoitti:

        no niin :)

        Idea oli se että saat sieltä opdasta sen keyn ja certin jonka jälkeen sun ei tarvi muuta tehdä kuin signata HelloOX ja pistää puhelimeen. Tämän jälkeen ajat sen, katsot ROMPatcherilla patchit kuntoon. Sit vaan härkä pois ja puhelimen uudelleenkäynnistys.

        Kokeilitko sitä että ajat signaamattoman Härän puhelimessa? Tuliko varmennevirhe?

        se asentui ilman ongelmia. Kiitos sinulle ajastasi ja hyvää kesää


      • neo__
        kiitolllllinen kirjoitti:

        se asentui ilman ongelmia. Kiitos sinulle ajastasi ja hyvää kesää

        hyvää kesää vain.


      • jghhf

        Kiitoksia kovasti, kyllä tuossa piti vähän pohdiskella mutta nyt on haksattu luuri:)


      • kekkoskakka
        jghhf kirjoitti:

        Kiitoksia kovasti, kyllä tuossa piti vähän pohdiskella mutta nyt on haksattu luuri:)

        Siis mitä tää hellox käytännössä hyödyttää?

        Oonko oikeassa että tällä pystyy esimerkiksi asentamaa softia puhelimeen mitkä ei oikeasti asentuisi??

        Entä onnistuuko esimerkiksi noika ovimaps navigaattori palvelu ilman että tarttee ostaa lisenssiä? tai vastaavaa?


      • neo__
        kekkoskakka kirjoitti:

        Siis mitä tää hellox käytännössä hyödyttää?

        Oonko oikeassa että tällä pystyy esimerkiksi asentamaa softia puhelimeen mitkä ei oikeasti asentuisi??

        Entä onnistuuko esimerkiksi noika ovimaps navigaattori palvelu ilman että tarttee ostaa lisenssiä? tai vastaavaa?

        Hyödyttää hyödyttää :P

        Eli tuon hakkkeroinnin jälkeen voit asentaa juuri noita ALLEKIRJOITTAMATTOMIA sovelluksia ilman, että ne tarvitsee erikseen allekirjoittaa. Ja voin sanoa, että mieluummin hakkeroi kuin signaa kaiken erikseen. Säästää vaivaa...

        En tiedä noista na'vi-jutuista. En ole käyttänyt enkä varmaan tule koskaan käyttämään. Uskoisin kuitenkin ettei tuota ovimapsia oikein voi käyttää muuta kun hankkimalla sen lisenssin :|


      • Jarppa-Kalevi
        neo__ kirjoitti:

        Hyödyttää hyödyttää :P

        Eli tuon hakkkeroinnin jälkeen voit asentaa juuri noita ALLEKIRJOITTAMATTOMIA sovelluksia ilman, että ne tarvitsee erikseen allekirjoittaa. Ja voin sanoa, että mieluummin hakkeroi kuin signaa kaiken erikseen. Säästää vaivaa...

        En tiedä noista na'vi-jutuista. En ole käyttänyt enkä varmaan tule koskaan käyttämään. Uskoisin kuitenkin ettei tuota ovimapsia oikein voi käyttää muuta kun hankkimalla sen lisenssin :|

        Pyydän anteeksi, tähän väliin tyhmä kysymys "newbieltä".

        Mitä tuo hakkerointi hyödyttää, siis tukeeko puhelin silloin enemmän erilaisia tiedostoja ja pelejä, esimerkkinä saako silloin nokia 3110c-mallille symbian pelit pyörimään, vai miten tämä homma etenee?

        Pyydän anteeksi vaivaamistani, mutta jos joku ystävällinen hakkerinero voisi selventää sedällekin. :)


      • neo__
        Jarppa-Kalevi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi, tähän väliin tyhmä kysymys "newbieltä".

        Mitä tuo hakkerointi hyödyttää, siis tukeeko puhelin silloin enemmän erilaisia tiedostoja ja pelejä, esimerkkinä saako silloin nokia 3110c-mallille symbian pelit pyörimään, vai miten tämä homma etenee?

        Pyydän anteeksi vaivaamistani, mutta jos joku ystävällinen hakkerinero voisi selventää sedällekin. :)

        No tuolloin puhelimen ohjelmia ei tarvi allekirjoittaa eli enempi ohjelmia toimii.

        Ei se nyt sentään pistä puhelinta tukemaan useempia tiedostomuotoja vaikk mitenkä tolla hakkeroit


    • muttu

      hei! Huhujen mukaan helloOXilla pystyy ylikellottamaan. Tämä totta?

    • Höplähäplö

      pystyy 2.2 ghz

    • asderft

      Mihis se certification key tulee? Sähköpostii, vai.....?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe