Kämppis kalustettuun asuntoon Helsinkiin, Maunula

Spiro

Morjens,

Tarvitsen kämppistä ajalle 7.6.-1.8. (vähän joustoa molempiin päihin), sillä tyttöystävä lähtee kesällä Tukholmaan töihin.

Itse olen siis 23v miespuolinen humanistiopiskelija Helsingin yliopistolla, kesällä tiedossa raksaduunia. Elämä pyörii musiikin ympärillä, eli saatan olla viikonloppuisin keikkareissussa ja illat olen bänditreeneissä. Kotona harrastan pääasiassa hiljaisuutta tai soitan sähkökitaraa luurit päässä. Nukkumaan käyn iltakymmenen aikoihin. Olen asunut kämppiksen kanssa ja tultiin todella hyvin toimeen.

Lyhyesti. Asunto (kaksio, 44m2, parveke, vessa, keittokomero) sijaitsee kuvankauniissa Maunulassa (täällä kivalla puolella, Alepan lähellä), hyvät kulkuyhteydet (Jokeribussi 550:n pysäkille 400m, keskustaan menee 62, 63, 66, 66A, 67 ja Pasilaan 22), on lenkkipolkua ja kivaa pikku puistoa. Asunto on rempattu pari vuotta sitten, on tiskikone, pesukone, mikro, laajakuvatelkka, oma sänky, työpöytä (eli kaikki kalusteet valmiina, jos jotain haluaa tuoda mukanaan niin siitä voi keskustella). Kämppikseni saisi makuuhuoneen omaksi huoneekseen, itse bunkkaisin olohuoneessa. Käyn itse töissä kaikki päivät ja soitan illat bänditreeneissä. Kotona käyn lähinnä nukkumassa. Mutta koti on kaunis ja hyvin pidetty.

Kyseessä siis varsin kiva diili, makuuhuone kun on noin puolet koko kämpästä. Vuokrasta voidaan keskustella, mutta lähtöhinnaksi vaikka 250 euroa (koko vuokra on 740€ mutta nyt pääpaino on lisävuokralaisen saamisella, vähäkin raha helpottaa).

Alivuokralaiselta toivon:
- iältään 17-35
- sukupuolella ei kai merkitystä
- röökaaminen onnistuu parvekkeella, itse en polta
- hyvä tyyppi?

Kuvauksen täyttävä ihminen: laita mailia osoitteeseen [email protected], treffataan ja käydään vaikka kahvilla/kaljalla, sillä "hyvä tyyppi"-ominaisuus on molemminpuolisesti aika tärkeä juttu.

1

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spiro

Edelleen voimassa, alkaa käymään aika vähiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2202
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2116
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2034
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      18
      1482
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      24
      1126
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      985
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      902
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      884
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      853
    Aihe