Morjens,
Tarvitsen kämppistä ajalle 7.6.-1.8. (vähän joustoa molempiin päihin), sillä tyttöystävä lähtee kesällä Tukholmaan töihin.
Itse olen siis 23v miespuolinen humanistiopiskelija Helsingin yliopistolla, kesällä tiedossa raksaduunia. Elämä pyörii musiikin ympärillä, eli saatan olla viikonloppuisin keikkareissussa ja illat olen bänditreeneissä. Kotona harrastan pääasiassa hiljaisuutta tai soitan sähkökitaraa luurit päässä. Nukkumaan käyn iltakymmenen aikoihin. Olen asunut kämppiksen kanssa ja tultiin todella hyvin toimeen.
Lyhyesti. Asunto (kaksio, 44m2, parveke, vessa, keittokomero) sijaitsee kuvankauniissa Maunulassa (täällä kivalla puolella, Alepan lähellä), hyvät kulkuyhteydet (Jokeribussi 550:n pysäkille 400m, keskustaan menee 62, 63, 66, 66A, 67 ja Pasilaan 22), on lenkkipolkua ja kivaa pikku puistoa. Asunto on rempattu pari vuotta sitten, on tiskikone, pesukone, mikro, laajakuvatelkka, oma sänky, työpöytä (eli kaikki kalusteet valmiina, jos jotain haluaa tuoda mukanaan niin siitä voi keskustella). Kämppikseni saisi makuuhuoneen omaksi huoneekseen, itse bunkkaisin olohuoneessa. Käyn itse töissä kaikki päivät ja soitan illat bänditreeneissä. Kotona käyn lähinnä nukkumassa. Mutta koti on kaunis ja hyvin pidetty.
Kyseessä siis varsin kiva diili, makuuhuone kun on noin puolet koko kämpästä. Vuokrasta voidaan keskustella, mutta lähtöhinnaksi vaikka 250 euroa (koko vuokra on 740€ mutta nyt pääpaino on lisävuokralaisen saamisella, vähäkin raha helpottaa).
Alivuokralaiselta toivon:
- iältään 17-35
- sukupuolella ei kai merkitystä
- röökaaminen onnistuu parvekkeella, itse en polta
- hyvä tyyppi?
Kuvauksen täyttävä ihminen: laita mailia osoitteeseen [email protected], treffataan ja käydään vaikka kahvilla/kaljalla, sillä "hyvä tyyppi"-ominaisuus on molemminpuolisesti aika tärkeä juttu.
Kämppis kalustettuun asuntoon Helsinkiin, Maunula
Spiro
1
505
Vastaukset
- Spiro
Edelleen voimassa, alkaa käymään aika vähiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1564628Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M194256Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja973615Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v423059Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2461817Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka281487Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2571427Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1801334- 771291