Terve,
Ongelmanani on kiveksen outo "käyttäytyminen" :p
Menin yksi päivä suihkuun. Huomasin peilin ohi kävellessäni, että toinen kivekseni on alempana kuin ennen. Sitä siinä hetken tarkastellessani huomasin että se oli jotenkin vinossa, kuin pystyasennossa..
Suihkussa tyttöystävänikin huomasi asian, muttei kehdanut oikein sanoa mitään :I
Siinä sitten ihmeteltiin hetken päästä, ja annoin asian olla, ajattelin että kyllä se siitä paikkansa löytää, enkä halunnut sitä alkaa pyörittelemään. Hieman sitä painelin ja tarkastin ettei siinä ollut mitään patteja tms ja vertailin niitä toisiinsa. Eli samanlaisia tuntuvat olevan, paitsi toinen hieman vinksahtanut asennossaan.
Taisi olla jo seuraavana päivänä kun kives näytii kohtuu normaalilta, ja annoin asian olla. Kuitenkin muutamaa päivää myöhemmin kives oli taas kovin alhaalla.
Kives on edelleen roikkuvana, ja ehkä liian alhaalla. Se ei ole koskaan ollut noin. Ja ehkä edelleen hieman kenossa, niinkuin se keulisi, paremman kuvailun puutteessa.
Se edelleen "liikkuu" kuten normaali kives, eli näyttäisi toimivan, kivut taitavat olla pikälti kuviteltuja, silla aina asiaa ajatellessani "tunnen" jotain, mutten usko sen olevan realistista kipua tai outoa oloa.
En ole saanut mitään iskuja kiveksiini, eikä mitään outoja asioita ole niille tapahtunut. Toivon vain ettei tämä ole asia jota pitäisi jollain tavalla korjailla, sillä se olisi henkisesti ja fyysisesti raskasta minulle, pystytte varmasti kuvittelemaan..
Ainoita syitä joita keksin voisivat olla;
Painoin ennen erittäin vähän, niin vähän, että jalkojeni välissä oli mukavasti tilaa.. Kuitenkin kun aloin saamaan painoa, huomasin että pallini olivat jatkuvasti tiellä kun yritin maata kyljelteni. Näin olen tottunut nukkumaan aikaisemmin. Ja huomasin, ongelman ilmenemisen jälkeen, maatessani kyljelläni, juuri tämä "palli" on huonosti jalkojeni välissä :p Eli siinä voisi olla syy, että olen unessa kääntynyt kyljelleni ja hitaasti painanut kivestä jotenkin.. :o
Joku muukin syy voi olla, mutta tämä tuntuisi kaikista loogisimmalta.. Eihän kivekset vain yhtäkkiä irtoile kuin ylikypsät hedelmät?? Ei se ihan irti ole kuitenkaan, toivottavasti, mutta erittäin alhaalla se roikkuu verrattuna entiseensä, ja toiseen kivekseen.
Onko tällaista tapahtunut muille? Ja jos on niin toivon teidän kertovan miten se hoidetaan, ja sisäisesti toivon teidän sanovan sen palautuvan ennalleen itse, tai ettei mitään ongelmaa olekaan..
Kiitos.
Outo kives.. :p
3
618
Vastaukset
- pullit passissa
olet ilmeisen nuori, kun havaitsit "ongelmasi" nyt, sinulta on mennyt nuoruus ohi ja alat tulla oikeitten miesten ikään, silloin pallien pussit venyvät ihan luonnollisesti ja kivekset riippuvat milloin tasan samalla korkeudella, milloin eri korkeuksilla, pääasia on kunhan liikkuvat ja ovat eläväisiä pallukoita, niin, ja tuskin kellään kivekset ovat jatkuvasti samalla korkeudella, paitsi tietysti pienipussisilla, ja sekin erittäin hankalaa, kivekset nousevat helposti nivusiin ja se vasta tukalaa onkin
- asasdasdasdaasdaas
Selevä, taitaapi nuo killuttimet liikkua ihan mukavasti ja normaalisti, ja päässyt niitä testaamaankin nini eipä mitään ongelmia taida olla.
Jos jotain ilmenee niin laitan tänne, jos ei, niin hyvä juttu.
Kiitti. asasdasdasdaasdaas kirjoitti:
Selevä, taitaapi nuo killuttimet liikkua ihan mukavasti ja normaalisti, ja päässyt niitä testaamaankin nini eipä mitään ongelmia taida olla.
Jos jotain ilmenee niin laitan tänne, jos ei, niin hyvä juttu.
Kiitti.Eiks se ole yksilöllistä,ennen kun kaivoivat salaojat maalla lapiolla niin kaivajilla ne piti olla peräkkäin,armeijjassa oli muuten yhdellä kaverilla sellaiset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848