Meillä jokaisella

demoniiih

on oma yksilöllinen ja persoonallinen äänemme sekä puhetapamme..;o)... Onko äänellä merkitystä ? Ja jos on niin miksi..?..Kertooko ääni ihmisestä jotain...?..Jos kertoo niin mitä?..;o)...

Tuossapas aasinsiltaa varsinaiseen ajatukseeni..Melu murhaa ajatukset ja halvaannuttaa luovuuden..:o/...


Mä olen tosi vastuullinen äänenkäyttäjä..Viime vaaleissakaan en antanut ääntäni kenellekkään..;o)...

87

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenttäpiispa
      • demoniiih

        nyt tippusin piis venneestä..ilosessa kaaressa:o/...


      • Kenttäpiispa
        demoniiih kirjoitti:

        nyt tippusin piis venneestä..ilosessa kaaressa:o/...

        Enokin tippui veneestä vai oliko se kärryiltä ;)


      • demoniiih
        Kenttäpiispa kirjoitti:

        Enokin tippui veneestä vai oliko se kärryiltä ;)

        ja nyt ollaan täällä samassa rapakossa...;o)...


      • Kenttäpiispa
        demoniiih kirjoitti:

        ja nyt ollaan täällä samassa rapakossa...;o)...

        Ei saa huutaa niih ;) Tasapainoelin vaurioituu, teillä on iso marttakerho!!


      • demoniiih
        Kenttäpiispa kirjoitti:

        Ei saa huutaa niih ;) Tasapainoelin vaurioituu, teillä on iso marttakerho!!

        vaan silleen pehmosesti..ja ihan piipittäen...Se on quules lääkettä tasapainoelimelle...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        vaan silleen pehmosesti..ja ihan piipittäen...Se on quules lääkettä tasapainoelimelle...;o)...

        Ahaa;)


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Ahaa;)

        Ei..mä tiesin...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        Ei..mä tiesin...;o)...

        Äänestänikö ;) Töissä oli kiire niin lipsahti piispaksi!!


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Äänestänikö ;) Töissä oli kiire niin lipsahti piispaksi!!

        No..tottakai äänestä..höpsö...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        No..tottakai äänestä..höpsö...;o)...

        Arvelinkin kun oon äänessä aina ;) isken silmää niin tunnistat;) Räpyttelen aina vahinkossa kun häikäisee
        Quutamo, paitsi tänään kun satoi!


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Arvelinkin kun oon äänessä aina ;) isken silmää niin tunnistat;) Räpyttelen aina vahinkossa kun häikäisee
        Quutamo, paitsi tänään kun satoi!

        edelleen..Mä tykkään..Luonto raikastuu ja alkaa elämään kummasti..:o).. Tuo lintujen sirkutuskin oli jo iloisempaa ..Virkistyivät nekin :o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        edelleen..Mä tykkään..Luonto raikastuu ja alkaa elämään kummasti..:o).. Tuo lintujen sirkutuskin oli jo iloisempaa ..Virkistyivät nekin :o)...

        Johan niitä sinivuokkoja oli ainakin tienvieressä, fasaanikukko piiritti kanaa tos pihalla ettei viittinyt kissoja
        päästää ulos aamulla.


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Johan niitä sinivuokkoja oli ainakin tienvieressä, fasaanikukko piiritti kanaa tos pihalla ettei viittinyt kissoja
        päästää ulos aamulla.

        Mä olen kaikenaikaa silmä tosi tarkkana..Tarkkailen noita puita, ettei pääse ohi silmien, hiirenkorvien puhkeaminen..:o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        Mä olen kaikenaikaa silmä tosi tarkkana..Tarkkailen noita puita, ettei pääse ohi silmien, hiirenkorvien puhkeaminen..:o)...

        Tuli kiire sammuttaa toi käkikello "pattereilla toimiva" kukkuin niin kovaa että koko talo tais herätä, hämärä
        kytkin :) Vapaat alkoin niin minä saan ainoastaan kukkua:)


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Tuli kiire sammuttaa toi käkikello "pattereilla toimiva" kukkuin niin kovaa että koko talo tais herätä, hämärä
        kytkin :) Vapaat alkoin niin minä saan ainoastaan kukkua:)

        On pakko mennä vuoteeseen ja nukkua ;o)...

        Hyvää yötä nyt..kukkuja...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        On pakko mennä vuoteeseen ja nukkua ;o)...

        Hyvää yötä nyt..kukkuja...;o)...

        Kippari kumminkin kiusii ;) Muuten missä se minni on!


    • ei myöskään vaaleissa ole ääntä käytelly mutta muuten kyllä joo... ääntä lähtee...heh...:D

      • demoniiih

        on siis hyvin vastuullinen kansalainen...;o)...

        Mä tässä olen miettinyt, et kellä julkimolla olis hyvä ääni...Hmm..Pahus, kun ei tule mieleen..yhtään..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        on siis hyvin vastuullinen kansalainen...;o)...

        Mä tässä olen miettinyt, et kellä julkimolla olis hyvä ääni...Hmm..Pahus, kun ei tule mieleen..yhtään..:o/...

        matti masa mainio turhin julkkis nykänen menis eduskuntaan nii sille alma antais jo äänensä säälistä...:DDDDDD


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        matti masa mainio turhin julkkis nykänen menis eduskuntaan nii sille alma antais jo äänensä säälistä...:DDDDDD

        Säälistä ei saa antaa mittään...Oikiast pittää haluta itekkin..;o)...


        Aatteleppas itekkiin..Matista saattaapi sit tulla vaikkas maamme isä..ja sen vaimosta..maamme ensimmäinen nainen..ja se nainen olis kuitenkin se Mervi...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Säälistä ei saa antaa mittään...Oikiast pittää haluta itekkin..;o)...


        Aatteleppas itekkiin..Matista saattaapi sit tulla vaikkas maamme isä..ja sen vaimosta..maamme ensimmäinen nainen..ja se nainen olis kuitenkin se Mervi...:o/...

        jos nyt alman tieto pitänee paikkaansa.... matti ja mervi ne on eronnu...:DDDD


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        jos nyt alman tieto pitänee paikkaansa.... matti ja mervi ne on eronnu...:DDDD

        ..eihän sitä ikinä tiedä..Nekun on niin nopeita liikkeissään...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ..eihän sitä ikinä tiedä..Nekun on niin nopeita liikkeissään...;o)...

        ne voi ens viikolla olla taas vaikka saman katon alla...:DDD


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ne voi ens viikolla olla taas vaikka saman katon alla...:DDD

        tosi vakaa ja flekmaattinen heihin verrattuna..Kertakaikkisen nynny..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        tosi vakaa ja flekmaattinen heihin verrattuna..Kertakaikkisen nynny..:o/...

        ei nynnynä olemisessa ole mitään vikaa...:D


        parempi olla vähä nynny ko taas liian ööö "menevä"...


        almasta on tullu kanssa vähä koti nynnykkä..... nooo kotona on hyvä olla...:))))


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ei nynnynä olemisessa ole mitään vikaa...:D


        parempi olla vähä nynny ko taas liian ööö "menevä"...


        almasta on tullu kanssa vähä koti nynnykkä..... nooo kotona on hyvä olla...:))))

        Ainakin silloin, kun on tullut liehuttua muualla...;o)...Tosin..enhän mä liehuskele...Ihan sivistyneesti olen..aina...:o)....


    • Viivi.

      mun mielestä... tärkee juttu.
      En tiedä mistä johtuu, mut tunnistan ihmiset äänestä tosi hyvin.
      Ehkä kiinnitän siihen niin paljon huomiota.

      Sä luotat sitten muihin enemmän ku ittees kun et antanut ääntä vaaleissa... mä annoin... tai siis otin.

      • demoniiih

        vastasinks mä Sinulle jotenkin rumasti..:o/...


      • Viivi.
        demoniiih kirjoitti:

        vastasinks mä Sinulle jotenkin rumasti..:o/...

        Et, kui ni?
        Tarkotaks sitä feikkisähköpostia jonka (satumainen) oli lähettänyt (satiainen70) nimissä, jonka linkitit ja jonka sattumalta löysin? Ei haittaa, en mä tommosista välitä, kun en tunne koko ihmistä, ketään teistä.


      • demoniiih
        Viivi. kirjoitti:

        Et, kui ni?
        Tarkotaks sitä feikkisähköpostia jonka (satumainen) oli lähettänyt (satiainen70) nimissä, jonka linkitit ja jonka sattumalta löysin? Ei haittaa, en mä tommosista välitä, kun en tunne koko ihmistä, ketään teistä.

        mun edellinen vastaus sinulle oli poistettu..Sitä vaan ihmettelin...;o)...

        En minäkään tunne ketään....Paitsi et tunnenkin..Solan ja Laardin..:o)...

        En mä tollasta feikkipostia ole huamannukkaan..:o/...


    • vastuullinen äänestäni, vaikka vastuuttomasti olenkin sen antanut naispolitiikon käyttöön.
      Nehän, siis naiset, kuitenkin sitä ääntä enemmän käyttävät.
      Siviilissä taas arvostaan erääntynyt tyttöystävä piti niin paljon äänestäni että yleensä nukahti 5 minuutin kohdalla kun kerroin luonnosta, kukista, mehiläisistä ja sen sellaisista...

      http://www.youtube.com/watch?v=Vbg7YoXiKn0&feature=related

      • demoniiih

        siis...;o)....

        Ja sit naiset viel valittaa, ettei suomalainen mies puhu...:o/...


    • Vinkuintiaani.

      Kauniiseen ääneen voi sisältyä pirullinen sisältö, ei pidä luottaa pelkkään kauniiseen ääneen, ja sama toistepäin.

      Kestätkö muuten hiljaisuutta ihmisten parissa ollessa, siis niin ettei kukaan sano mitään, vaikkapa kahvipöydässä, vai tuleeko vaivautunut olo ?

      • demoniiih

        hämätä..:o/...

        Äänen perusteella voi myöskin saada hyvin erilaisen vaikutelman ihmisestä, mitä tämä oikeasti on..esim..ulkoisesti...;o)...

        Kestän hiljaisuuden..Hiljaisuus kertoo usein paljon enemmän, kuin äänessä olo. En koe hiljaisuutta kiusalliseksi.

        Joskus on hyvä olla aivan hiljaa ja kuunnella muita;o)...


      • James.Pönde
        demoniiih kirjoitti:

        hämätä..:o/...

        Äänen perusteella voi myöskin saada hyvin erilaisen vaikutelman ihmisestä, mitä tämä oikeasti on..esim..ulkoisesti...;o)...

        Kestän hiljaisuuden..Hiljaisuus kertoo usein paljon enemmän, kuin äänessä olo. En koe hiljaisuutta kiusalliseksi.

        Joskus on hyvä olla aivan hiljaa ja kuunnella muita;o)...

        junttimaine ölähys et sen tunnistaa jo konnariki junassa eli stookessa. Nyt mie tuli tännenii.


      • vinkuintiaani,.
        demoniiih kirjoitti:

        hämätä..:o/...

        Äänen perusteella voi myöskin saada hyvin erilaisen vaikutelman ihmisestä, mitä tämä oikeasti on..esim..ulkoisesti...;o)...

        Kestän hiljaisuuden..Hiljaisuus kertoo usein paljon enemmän, kuin äänessä olo. En koe hiljaisuutta kiusalliseksi.

        Joskus on hyvä olla aivan hiljaa ja kuunnella muita;o)...

        Tulee mielikuva ihmisen ulkonäöstä, minulle soittaa eräs nainen muutaman kuukauden välein tehdessään sellaista tilastoa ja mielessäni on kuva tummahiuksisesta, noin kuusikymmentä vuotiaasta naisesta, kasvoistakin on mielikuva, mieleen tulee sellainen 70-luvun jonkun asiaohjelman juontaja, itseasiassa tämä mielikuva on jopa mustavalkoinen, hiukset on 70- luvun tyyliin, hän istuu sellaisen pöydän takana, pöydällä on mikrofoni, edessänsä paperi josta hän lukee minulle esittämät kysymykset.

        Itseasiassa tämä mielikuva taisi kehittyä näin pitkälle vasta tässä kirjoittaessa.


      • demoniiih
        James.Pönde kirjoitti:

        junttimaine ölähys et sen tunnistaa jo konnariki junassa eli stookessa. Nyt mie tuli tännenii.

        Hitsit..siul onkin tuttu saundi äänessäsi...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        hämätä..:o/...

        Äänen perusteella voi myöskin saada hyvin erilaisen vaikutelman ihmisestä, mitä tämä oikeasti on..esim..ulkoisesti...;o)...

        Kestän hiljaisuuden..Hiljaisuus kertoo usein paljon enemmän, kuin äänessä olo. En koe hiljaisuutta kiusalliseksi.

        Joskus on hyvä olla aivan hiljaa ja kuunnella muita;o)...

        äänet on pahoja puhelimessa... niin hämääviä...


        almalle on pari kertaa nääs käynny että oon menny äänilankaan...:DDDDD kuvitellu kaamian komeen könsyn päässäni mutta sitten isku päin pläsiä......ollukin kaamian no jaaa......:DDDD


      • demoniiih
        vinkuintiaani,. kirjoitti:

        Tulee mielikuva ihmisen ulkonäöstä, minulle soittaa eräs nainen muutaman kuukauden välein tehdessään sellaista tilastoa ja mielessäni on kuva tummahiuksisesta, noin kuusikymmentä vuotiaasta naisesta, kasvoistakin on mielikuva, mieleen tulee sellainen 70-luvun jonkun asiaohjelman juontaja, itseasiassa tämä mielikuva on jopa mustavalkoinen, hiukset on 70- luvun tyyliin, hän istuu sellaisen pöydän takana, pöydällä on mikrofoni, edessänsä paperi josta hän lukee minulle esittämät kysymykset.

        Itseasiassa tämä mielikuva taisi kehittyä näin pitkälle vasta tässä kirjoittaessa.

        mielikuvat osuvat kohdalleen...;o)...

        Minulle usein sanotaan, et ulkoinen olemus ja ääni vastaavat toisiaan..;o)...

        Minun enollani on tosi tumma.."justiinamainen" vaimo..Siinä kohtaa persoona ja ääni täysin..;o)...Korvat vaan soi, kun hän kiekaisee..pelkästään hyvät huomenensa:o/...Olemuskin niin pelottava että..;o)...


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        äänet on pahoja puhelimessa... niin hämääviä...


        almalle on pari kertaa nääs käynny että oon menny äänilankaan...:DDDDD kuvitellu kaamian komeen könsyn päässäni mutta sitten isku päin pläsiä......ollukin kaamian no jaaa......:DDDD

        Almuska..Sä hukuit ääneen ja unohdit kuunnelle sitä puheen sisältöä...;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        Almuska..Sä hukuit ääneen ja unohdit kuunnelle sitä puheen sisältöä...;o)....

        minkäs sielle voi jos miehellä on niin seksikäs ääni...;DDDDD


      • James.Pönde
        demoniiih kirjoitti:

        Hitsit..siul onkin tuttu saundi äänessäsi...;o)...

        mielikettä että itärajal rautakkii on raskaampoo ku junakiskot ja kaikil mehtien basso kitalaes eli purjeis. Jojensuust kajahtoo.


      • demoniiih
        James.Pönde kirjoitti:

        mielikettä että itärajal rautakkii on raskaampoo ku junakiskot ja kaikil mehtien basso kitalaes eli purjeis. Jojensuust kajahtoo.

        lähes allekirjoitan tuon...;o)...

        Mun vävykokelaani on Joensuun liepeiltä..ja aivan ihana mies onkin..Voisin kuunnella naatiskellen hänen puhettaan vaikka kuinka :o)...


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        minkäs sielle voi jos miehellä on niin seksikäs ääni...;DDDDD

        mut ääni vain...;o)...

        Alma..Jos miehellä on tosi seksikäs ääni ja jos hän puhuu kovasti murteellisesti..esim. savoa murtaen..niin häviääkö äänestä se tehovoima..?...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mut ääni vain...;o)...

        Alma..Jos miehellä on tosi seksikäs ääni ja jos hän puhuu kovasti murteellisesti..esim. savoa murtaen..niin häviääkö äänestä se tehovoima..?...;o)...

        ei takuulla... mun mielestä murteet on ihania...:)))))))))) ja sitä paihti... oon kuullu että savosta ne kunnon miehet tulloo...;DDDDDD


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ei takuulla... mun mielestä murteet on ihania...:)))))))))) ja sitä paihti... oon kuullu että savosta ne kunnon miehet tulloo...;DDDDDD

        on uskominen mun pikkuveljeeni..Ja mikä jottei..Hällä on kovasti vientiä naismarkkinoilla...;o)...

        Totta..Murteet on ihania..Rikastuttavia ja hauskoja :o)...


      • James.Pönde
        demoniiih kirjoitti:

        lähes allekirjoitan tuon...;o)...

        Mun vävykokelaani on Joensuun liepeiltä..ja aivan ihana mies onkin..Voisin kuunnella naatiskellen hänen puhettaan vaikka kuinka :o)...

        Oun kuullunna, syväsavolaiset o iha vötjäkkeitä, savokarjalaiset jottai imatra kosken lähelt, vaihtuu Lappeenrannas kaakon puolelle, ei oo oikee karjalaissii eik savolaissii, Taavetissaki puhuvat viel mie kielel. Sit on Kotka ja toisel suiunnal Kouvola.
        Jojensuu o iso pitäjä, ulottuu monex kunnaks. Mut ei sielkää oo ennää välleit karjalaisii niit kipakkoi oikkeit ku enne. Isukki ol viipurilaissii, äippee rajantaka karjalaissii, silviissii oikkeit.


      • James.Pönde
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ei takuulla... mun mielestä murteet on ihania...:)))))))))) ja sitä paihti... oon kuullu että savosta ne kunnon miehet tulloo...;DDDDDD

        hyvä karjalan poikka, nii vikkelä ettet huommaakkaan ku on jo pihal.


      • demoniiih
        James.Pönde kirjoitti:

        Oun kuullunna, syväsavolaiset o iha vötjäkkeitä, savokarjalaiset jottai imatra kosken lähelt, vaihtuu Lappeenrannas kaakon puolelle, ei oo oikee karjalaissii eik savolaissii, Taavetissaki puhuvat viel mie kielel. Sit on Kotka ja toisel suiunnal Kouvola.
        Jojensuu o iso pitäjä, ulottuu monex kunnaks. Mut ei sielkää oo ennää välleit karjalaisii niit kipakkoi oikkeit ku enne. Isukki ol viipurilaissii, äippee rajantaka karjalaissii, silviissii oikkeit.

        sekarotuinen..Ei mistään kotoisin ja kuitenkin..sieltä sun täältä...;o)..

        Isä sudettisavolaisia ja äiti karjalankunnailta..Siinä geeniperimää kerrakseen...;o)..Ja sit kaupan päälle viel Kemissä syntynyt...:o/...

        Voi minun lapsiparkojani..Saivat isäkseen aidon eteläkarjalaisen..;o)...


      • James.Pönde
        demoniiih kirjoitti:

        sekarotuinen..Ei mistään kotoisin ja kuitenkin..sieltä sun täältä...;o)..

        Isä sudettisavolaisia ja äiti karjalankunnailta..Siinä geeniperimää kerrakseen...;o)..Ja sit kaupan päälle viel Kemissä syntynyt...:o/...

        Voi minun lapsiparkojani..Saivat isäkseen aidon eteläkarjalaisen..;o)...

        minkä kiukkaan vieres on syntynnä ja minne kupsahtoo loppu peleis, se on noihe kahen välinen matka se tärkkein immeispolon elämäs.


      • demoniiih
        James.Pönde kirjoitti:

        minkä kiukkaan vieres on syntynnä ja minne kupsahtoo loppu peleis, se on noihe kahen välinen matka se tärkkein immeispolon elämäs.

        Se miten tämän polun alusta sinne vimoselle rastille taivaltaa..Se on tärkeintä...;o)...


      • James.Pönde kirjoitti:

        hyvä karjalan poikka, nii vikkelä ettet huommaakkaan ku on jo pihal.

        :DDDDDDD


    • Cassis-Alma

      äänellä merkityksensä,,, äänen pehmeys, sen lämmin sävy, rauhallisuus ja määrättyjen asioiden painottaminen,,, kyllä ne merkitsevät paljon,,,

      Kylmän ja joskus jopa jäisenkin ihmisen äänen takan voi olla hyvinkin lämmin ja pehmeä ihminen, siis ihan väärän mielikuvan antava,,,

      Äänen perusteellahan jokainen rakentaa ihmisestä oman visionsa,,, mielikuvassaan jopa ulkonäköön asti,,, mutta kuinka sen onnistuu täsmentämään, josku todella se oma kuvitelma ihmisen äänen perusteella menee täysin lepikkoon,,, ;o)),,,

      Hiljaiset hetket antavat aikaa omille mietteille,,, hälinä karkoittaa jopa omatkin ajatukset,,, ;o},,,

      • demoniiih

        äänestä ja sen käytöstä on ollut hurjasti hyötyä..Samoin, kuin lastenkin kanssa...:o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        äänestä ja sen käytöstä on ollut hurjasti hyötyä..Samoin, kuin lastenkin kanssa...:o)...

        varmasti sinäkin muuntautumaan äänen perusteella työssäsi,,, siis tarpeen vaatiessa käskevä,,, ja toisaalla kiittävän pehmeäksi,,, tilanteen mukaan,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        varmasti sinäkin muuntautumaan äänen perusteella työssäsi,,, siis tarpeen vaatiessa käskevä,,, ja toisaalla kiittävän pehmeäksi,,, tilanteen mukaan,,,

        empaattisen napakka, kuin käskevä...;o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        empaattisen napakka, kuin käskevä...;o)...

        ihan pyytävän käskevä?,,, se toimii aika hyvin,,, niin sävyssä kuin, sanojen valinnassakin,,, ;o),,, silleen luovimalla tilanteen mukaan,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        ihan pyytävän käskevä?,,, se toimii aika hyvin,,, niin sävyssä kuin, sanojen valinnassakin,,, ;o),,, silleen luovimalla tilanteen mukaan,,,

        osaa olla käskevä..En edes noille karvaisille olioille..:o/.. No..ei ole kyl tarvinnukkaan...Pelkkä asiallinen puhe on tehonnut...niissä kriittisissäkin tilanteissa..;o)...


    • Itse tein aikoinani puhelinaspana duunia. Sain oikein kammon sellaisista "aikuisemmista" naisista jotka aloittivat keskustelun välittömästi rumalla ja kiukkuisella äänellä. Kyse saattoi olla ihan tavallisesta ja arkisesta asiasta josta ei luulisi riitaa syntyvän. Joteskin nämä naiset saivat pikkuasioissakin syljettyä tulta ja tulikiveä kuulijan niskaan. Logiikka oli välillä vielä hullumpaa kuin Speden vitseissä. Pakko oli sanoa jotakin rumaa vaikka kyse ei todellakaan ollut reklamaatiosta tai muusta vastaavasta. Jostakin syystä tämä ilmiö tuntuu koskevan ihan tietyn ikäisiä naisia. Miehet, nuoret tai ne oikein todella "aikuiset" naiset eivät puhu samalla tavalla.

      • demoniiih

        Tuiosta äänensävystä..Eläimet tottelevat juuri sitä äänensävyä..ja sanojen painotuksia...;o)...

        Ihmisiä voi huijata äänensävyllä..Kehonkieli kuitenkin kavaltaa valheen..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Tuiosta äänensävystä..Eläimet tottelevat juuri sitä äänensävyä..ja sanojen painotuksia...;o)...

        Ihmisiä voi huijata äänensävyllä..Kehonkieli kuitenkin kavaltaa valheen..;o)...

        mäkättäjät mitään ystävällistä sanoivat...


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        mäkättäjät mitään ystävällistä sanoivat...

        pahus vieh..Moni ei osaa edes puhelinkäyttäytymistä..moni aikuinen:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        pahus vieh..Moni ei osaa edes puhelinkäyttäytymistä..moni aikuinen:o/...

        Itse otin kokemuksesta opikseni. Puhun aina ystävällisesti ja asiallisesti aspoille, jopa reklaa tehdessäni. Harvoin vika kuitenkaan on siinä henkilössä, kenen kanssa puhun. Ja yleensä asiat selvitetään välittömästi. Tiedän omasta kokemuksesta, että hysteerisen asaikkaan kirkuessa ei tule asioiden selvittämistä mitään. Silloin sanotaan että asia selvitetään ja otetaan myöhemmin yhteyttä. Kohteliaasti ja ystävällisesti tietenkin.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Itse otin kokemuksesta opikseni. Puhun aina ystävällisesti ja asiallisesti aspoille, jopa reklaa tehdessäni. Harvoin vika kuitenkaan on siinä henkilössä, kenen kanssa puhun. Ja yleensä asiat selvitetään välittömästi. Tiedän omasta kokemuksesta, että hysteerisen asaikkaan kirkuessa ei tule asioiden selvittämistä mitään. Silloin sanotaan että asia selvitetään ja otetaan myöhemmin yhteyttä. Kohteliaasti ja ystävällisesti tietenkin.

        käyttäytymistä se :o).. Ja pätee moneen asiaan..Itseasiassa kaikkeen missä kommunikoidaan :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        käyttäytymistä se :o).. Ja pätee moneen asiaan..Itseasiassa kaikkeen missä kommunikoidaan :o)...

        Sen huomaa joskus jopa täällä huuhaalla:o/


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Sen huomaa joskus jopa täällä huuhaalla:o/

        sokia Reettakin...Vallan huonoa omatuintoa tunnen, kun en ole huomaavinani..:o/..


    • eli pissikset ja homot kyllä tunnistaa äänestä ja vähintään puhetavasta. Ja tietysti Jyrki-boy, joka on opetellut hänelle täysin vieraantuntuisen matalan jämerän äänenkäytön.

      Ihan kuin täälläkin kirjoitettaessa, on tärkeämpää, mitä sanotaan kuin miten sanotaan.

      Tuo äänestyskäyttäytyminen on kyllä mielestäni vastuun pakoilua.

      • demoniiih

        se sisältö ja miten se tuotetaan..On..on...;o)...

        Vastuullisesti..tietenkin..äänestän, jos koen, et sopiva ehdokas on listoilla :o)... Vastuutonta olis äänestää aivottomasti :o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        se sisältö ja miten se tuotetaan..On..on...;o)...

        Vastuullisesti..tietenkin..äänestän, jos koen, et sopiva ehdokas on listoilla :o)... Vastuutonta olis äänestää aivottomasti :o/...

        perusteella, mitä olen saanut käsitystä eri tasoilla tapahtuvasta "kansan" edustamisesta, niin kyllä idealistit saavat kyytiä, eli yksittäinen, vaikka kuinka "sopiva" ihminen on kuin hyttysen pissa valtameressä, kun isot pojat päättävät asioista. Ja jos eivät muuten saa kuriin invidualistia, niin lehmänkaupat on hyvä keino.

        Ja jos löytyy hyvä ehdokas, niin ääni hänelle on ääni puolueelle tai vaaliliitolle. Aina. Ja sehän jo voidaan katsoa aivottomaksi äänestämiseksi?


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        perusteella, mitä olen saanut käsitystä eri tasoilla tapahtuvasta "kansan" edustamisesta, niin kyllä idealistit saavat kyytiä, eli yksittäinen, vaikka kuinka "sopiva" ihminen on kuin hyttysen pissa valtameressä, kun isot pojat päättävät asioista. Ja jos eivät muuten saa kuriin invidualistia, niin lehmänkaupat on hyvä keino.

        Ja jos löytyy hyvä ehdokas, niin ääni hänelle on ääni puolueelle tai vaaliliitolle. Aina. Ja sehän jo voidaan katsoa aivottomaksi äänestämiseksi?

        realistikkona..vai skeptikkona..olen tuon kaiken sisäistänyt..Eikä tunnu hyvälle. :o/...


    • tullut ajateltua sitä, miltähän oma ääni kuulostaa toisten korvissa, kun omissa korvissa tai jotain nauhoitusta kuunnellessa, se kuulostaa karmeelta.:)
      Mutta, jännää on se, että tietyillä pakkakunnilla on ne äänenpainot eri ihmisillä aika tavalla samanlaiset. Minä olen kyllä lahjakas sotkemaan ainakin lasten äänet puhelimessa eli en ole ihan varma kuka lapsistani soittaa, jos ei sano ekana nimeään tai en näe numeroa.:(

      • demoniiih

        kommentteja omasta äänestäni, mut en usko niihin..koska olen kuullut oman ääneni telkusta..ja se oli kamala, karsee..ja ihan nolo :o/...

        Sama juttu minulla poikieni kanssa...He nauraakin aina siitä..Kiusaavat vanhaa mammaa:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        kommentteja omasta äänestäni, mut en usko niihin..koska olen kuullut oman ääneni telkusta..ja se oli kamala, karsee..ja ihan nolo :o/...

        Sama juttu minulla poikieni kanssa...He nauraakin aina siitä..Kiusaavat vanhaa mammaa:o/...

        kyllä inhoon omaa ääntäni, mutta kaipa se on ihan luonnollista...:)
        Ja mulla on kans noitten lasten kans sama homma, kun niillä on niin samanlaiset äänet, mä aina sekoan soittajasta.:(


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        kyllä inhoon omaa ääntäni, mutta kaipa se on ihan luonnollista...:)
        Ja mulla on kans noitten lasten kans sama homma, kun niillä on niin samanlaiset äänet, mä aina sekoan soittajasta.:(

        äänestään..Tai toiv sentään noi ammattiäänenkäyttäjät...;o)...

        Hauskaa on sekin etten tunnista lapsiani edes mesellä..heidän kirjoitustyylinsäkkin on niin samanlaiset..;o)...

        Erinäköiset sentään :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        äänestään..Tai toiv sentään noi ammattiäänenkäyttäjät...;o)...

        Hauskaa on sekin etten tunnista lapsiani edes mesellä..heidän kirjoitustyylinsäkkin on niin samanlaiset..;o)...

        Erinäköiset sentään :o)...

        sama ääni, nyt on onneksi puhelimessa tuo toiminto, jossa näkee nimen kuka soittaa ja mulla on vielä äänikomentona se soittajan nimi. Silti vaan sotken jopa noitten nuorempien äänet, kun ei aina tiedä kumpiko se toisen kännystä soittaa, kun oma saldoraja menee rikki.:)
        Tänään lauloin muuten ja nauhoitin sitä lauluani, totesin ettei ole edes oman korvan kestävää tuo sointi.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sama ääni, nyt on onneksi puhelimessa tuo toiminto, jossa näkee nimen kuka soittaa ja mulla on vielä äänikomentona se soittajan nimi. Silti vaan sotken jopa noitten nuorempien äänet, kun ei aina tiedä kumpiko se toisen kännystä soittaa, kun oma saldoraja menee rikki.:)
        Tänään lauloin muuten ja nauhoitin sitä lauluani, totesin ettei ole edes oman korvan kestävää tuo sointi.;)

        ..Satuliini...noin se vain on..Johtuu varmaankin puhelimen huonolaatuisesta äänentoistosta..;o)...

        Varmaan Sinulla myöskin se, et kun noita lapsia on useanpi, niin usein nimetkin sotkeentuu..Tulee lueteltua koko litania..ja viimeiseks tulee se nimi..ketä puhuttelee...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ..Satuliini...noin se vain on..Johtuu varmaankin puhelimen huonolaatuisesta äänentoistosta..;o)...

        Varmaan Sinulla myöskin se, et kun noita lapsia on useanpi, niin usein nimetkin sotkeentuu..Tulee lueteltua koko litania..ja viimeiseks tulee se nimi..ketä puhuttelee...;o)...

        nimien sekaannus on aivan normaalia.:D
        Siinä käydään välillä läpi naapurinkin lapset.;DDD


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        nimien sekaannus on aivan normaalia.:D
        Siinä käydään välillä läpi naapurinkin lapset.;DDD

        koska tokihan äiti tuntee lapsensa..jo pelkästä ajatuksestakin..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        koska tokihan äiti tuntee lapsensa..jo pelkästä ajatuksestakin..;o)...

        Toki toki, jokaisen yksilön eroitan aivan omanaan, en massana missään mielessä.;-P
        Juuh, ja kun on tota ikäerookin noilla lapsilla.;) No, toki mä noitten pienempien äänet kuitenkin erotan niistä vanhempien äänistä, mutta nimiä uusia on nekin saaneet.:DDDD

        Siitä laulusta jäi kertomatta, miks mä lauloin ja äänitin sen juuri nyt...joskus aiemminkin on tullut nauhoitettua omaa "laulua"....niiih...just eilen oli koulussa noilla tytöillä se koulun stara esiintyminen ja sinne tyttäreni harjoitteli tämän "Katson sineen taivaan" - biisin...kauniilla heleällä äänellä lapsukaiseni laulaa...no tokihan se äitinkin piti yrittää samaa, kun iski into päälle.;) No, se into onneksi meni ohi, kun kuuntelin lopputuloksen.:DDDD
        Kuuntelin vielä youtubesta tätä Katri Helenan versioo masentaakseni itseeni entisestään...putosin maan pinnalle takas.;))

        http://www.youtube.com/watch?v=RyRRMq2mpXk


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Toki toki, jokaisen yksilön eroitan aivan omanaan, en massana missään mielessä.;-P
        Juuh, ja kun on tota ikäerookin noilla lapsilla.;) No, toki mä noitten pienempien äänet kuitenkin erotan niistä vanhempien äänistä, mutta nimiä uusia on nekin saaneet.:DDDD

        Siitä laulusta jäi kertomatta, miks mä lauloin ja äänitin sen juuri nyt...joskus aiemminkin on tullut nauhoitettua omaa "laulua"....niiih...just eilen oli koulussa noilla tytöillä se koulun stara esiintyminen ja sinne tyttäreni harjoitteli tämän "Katson sineen taivaan" - biisin...kauniilla heleällä äänellä lapsukaiseni laulaa...no tokihan se äitinkin piti yrittää samaa, kun iski into päälle.;) No, se into onneksi meni ohi, kun kuuntelin lopputuloksen.:DDDD
        Kuuntelin vielä youtubesta tätä Katri Helenan versioo masentaakseni itseeni entisestään...putosin maan pinnalle takas.;))

        http://www.youtube.com/watch?v=RyRRMq2mpXk

        realiteetteihin ja ihan kotikonstein...;o)...


        Mun tytär on saanut päähänsä, et hän keksii mammalleen uuden lookin..Oih..ja voih..ihan pelonsekaisella innolla odotan äitienpäivää...;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        realiteetteihin ja ihan kotikonstein...;o)...


        Mun tytär on saanut päähänsä, et hän keksii mammalleen uuden lookin..Oih..ja voih..ihan pelonsekaisella innolla odotan äitienpäivää...;o)....

        sulle tilauksessa uusi look sellaisena lahjana?;)
        Ota ihmeessä vastaan se, voi olla tosi myönteinen ylläri se.=)
        Ne nuoret näkee asiat uudella tavalla ja se voikin olla ihan upea kokemus meillekin.=)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sulle tilauksessa uusi look sellaisena lahjana?;)
        Ota ihmeessä vastaan se, voi olla tosi myönteinen ylläri se.=)
        Ne nuoret näkee asiat uudella tavalla ja se voikin olla ihan upea kokemus meillekin.=)

        Ja se tässä hirvittääkin..Mun tyttäreni on hurjan räväkkä ja hulvaton luonteeltaan..Hyvä maku hänellä on, mut silti..;o)...Esim..Hänen mielestään mä en ole äidin näkönen, koska ole liian laiha..hänen mielestään..:o/...Hehehheh...Ilmankos Hän aina pyytää mua leipomaan...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ja se tässä hirvittääkin..Mun tyttäreni on hurjan räväkkä ja hulvaton luonteeltaan..Hyvä maku hänellä on, mut silti..;o)...Esim..Hänen mielestään mä en ole äidin näkönen, koska ole liian laiha..hänen mielestään..:o/...Hehehheh...Ilmankos Hän aina pyytää mua leipomaan...;o)...

        ajattelee vain ja ainoastaan sinun parastasi.;)
        Eli osat on vaihtumassa pikkuhiljaa.:D


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        ajattelee vain ja ainoastaan sinun parastasi.;)
        Eli osat on vaihtumassa pikkuhiljaa.:D

        Hän on stailannu äippäänsä ennenkin...


        Pikkuiseni oli noin kymmenvuotias, kun hän halusi stailailla uupunutta äitiään..Siinä olkkarin soffalla laiteltiin mamin hiuksia sekä naamariin lateksia..(säästelemättä)...No..siihen sitten nukahdin..Havahduin ovikelloon..Ovella oli naapurin pariskunta..Olivat tuomassa minulle kukkasen alkuja..Siinä aikamme turistiin ja mä kiittelin kasveista ja hyvästelin vieraat..Käännyin eteiseen ja näin vilauksen itsestäni peilistä...Siinäpäs sitten selvisi syy naapureiden kummiin ilmeisiin..Pahus..mä repesin hysteeriseen nauruun..Naama oli kuin sen kuuluisan linnun persus..ja hiukset kuin sen samaisen linnun kotopesä...;o)...

        Juuh..tyttäreni on mestaristailaaja...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Hän on stailannu äippäänsä ennenkin...


        Pikkuiseni oli noin kymmenvuotias, kun hän halusi stailailla uupunutta äitiään..Siinä olkkarin soffalla laiteltiin mamin hiuksia sekä naamariin lateksia..(säästelemättä)...No..siihen sitten nukahdin..Havahduin ovikelloon..Ovella oli naapurin pariskunta..Olivat tuomassa minulle kukkasen alkuja..Siinä aikamme turistiin ja mä kiittelin kasveista ja hyvästelin vieraat..Käännyin eteiseen ja näin vilauksen itsestäni peilistä...Siinäpäs sitten selvisi syy naapureiden kummiin ilmeisiin..Pahus..mä repesin hysteeriseen nauruun..Naama oli kuin sen kuuluisan linnun persus..ja hiukset kuin sen samaisen linnun kotopesä...;o)...

        Juuh..tyttäreni on mestaristailaaja...;o)...

        Otahan muutamia kuvia sitten lopputuloksesta...tahtoo nähdä ne.;)
        Uskon, että siitä tulee tosi upea ja hieno, usko sinäkin...näin se vaan on....yllätys tulee olemaan positiivinen katso vaan.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Otahan muutamia kuvia sitten lopputuloksesta...tahtoo nähdä ne.;)
        Uskon, että siitä tulee tosi upea ja hieno, usko sinäkin...näin se vaan on....yllätys tulee olemaan positiivinen katso vaan.;)

        No..jokatapauksessa taidan saada taas hyvät naurut...;o)....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe