Osuuspankilta tuli viesti, että korttisi on suljettu. Soitin ja kysyin syytä. Olin siirtänyt isompia summia tietylle sivustolle. Mitä hittoa, eikö ihminen voi käyttää omat rahansa mihin haluaa? Sanoin, että tietoisesti olen varoja sinne siirtänyt että eikö korttia saisi auki. Pitäisi mennä käymään pankissa, että se onnistuisi. Onko muille käynyt näin? Mielestäni ei ole oikein sulkea korttia kysymättä ensin kortin haltijalta asiasta..
Visa Electron suljettiin
4
635
Vastaukset
- Osuuspankin virkaili
... saisi tapahtua mitään ikävää. Ja mitään yllättävää sinulle ei olisi tapahtunutkaan, jos olisit lukenut korttiehdot. Pankin virkailija on ne sinulle myös todennäköisesti kertonut, jos olet oikein konttorista korttisi hakenut. Näin kannattaisikin tehdä, eikä aina vaan ottaa kaikkea netin kautta.
Kortin haltija todellakin on sitoutunut kortin käyttöehtoihin, niiden mukaan mennään.- asiakkaitakaan
Olisit sen "rakkikoiramaisen" kirjoituksen jälkeen voinut asiastakin kertoa, mitä tarkoitit ?
"jos pankki epäilee tilin väärin käyttöä, on pankilla oikeus sulkea tili"
- s09dff
miten siirretään varoja "sivustolle"?
- frhythyrjh
Sekö parempi että mahdollisessa väärinkäytössä antaisivat putsata tili? Pankki on toiminut ihan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294