Eli tarkoituksena olisi ostaa 54 litran akvaario, johon nyt kaivattaisiin kalaneuvoja. Eli mitä kaloja ja kuinka monta?
Jotain toiveita:
Yhden taistelukalan haluan katseen vangitsijaksi, joten jotain sen kanssa sopivaa.
Joku monni tai levän syöjä olisi kiva saada.
Kuinka paljon noin pieneen akvaarioon mahtuu? Ja mitä te suosittelette sinne laittamaan. Kuinka paljon kalamäärän vaikuttaisi se jos akvaario olisi 60 litraa? entäs 80 litraa? olisiko näillä vaikutusta siihen millaisia kaloja sinne voisi laittaa?
54 litran akvaarioon kaloja
3
833
Vastaukset 3
- qwery01
Tässä olemme lueskellut ja kuitenkin tarkoituksena hommata 80 litrainen akvaario.
Johon olisi tarkoitus haluta:
Taistelukala (menisikö sille sinne naaras seuraksi vai onko parempi yksin?)
Kardinaalitetroja olisi ajatus jokin parvi, minkä suuruinen?
Sitten jokin monni, sopisiko maatiaispartamonni? Vai olisiko jokin muu levänsyöjä parempi?
Mitä muuta olisi mahdollista? Jotain tetroja?- qwery01
Kyseessähän olisi siis 96 litrainen eli hieman suurempi :)
- fish KING
qwery01 kirjoitti:
Kyseessähän olisi siis 96 litrainen eli hieman suurempi :)
Satalitraa vielä lisää tilavuutta ni avot :)
No, ei vaan kyllä satalitraseenkin jo kalastoa saa aikaiseksi... suunnitelmasi sen suhteen on hyvä mutta ota huomioon että partis kasvaa yli 15cm pitkäksi, ja silloin se on auttamattomasti ko. akvaarioon liian suuri.
Tässä kypsytys ohje akvaarioon .. http://www.jrjones.suntuubi.com/fi/Akvaario/Kalaton kypsyttäminen/ .. tuo ensiksi ja sitten kalastoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398