Vapun sääennuste

impi-lempi

Vapun sääennuste: Koko maassa kohtalaista tai navakkaa viinan hajua. Päivällä mölinä on vaihtelevaa ja yötä kohden voimistuvaa. Käsivarren seudulla ja napapiirin molemmilla puolilla humala voi nousta kolmeen promilleen. Loppuviikosta selviää tai melkein selviää. Oikein hauskaa ja ihanaista vappua kaikille :)

24

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • impi-lempi

kenties liiasta siman juonnista ja munkkien syönnistä ;)

• vappua impille...=:0)))))))

pitääki hommata maski tota hajuvaaraa varten...:DDDD

• impi-lempi

Se saattaa olla melkoinen hajuhaitta, ainakin ahtaissa tiloissa ;)

• iHANAA WAPPUA...Grillaillaan *jos pystytään*

• impi-lempi

Tottakai grillaillaan ;))))

• impi-lempi

• impi-lempi kirjoitti:

Tottakai grillaillaan ;))))

Eilen ainakin niin kova myrsky...Mutta kattotaan kun mennään kylälle niin siellä kyllä pystyy grillaa...

• impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

Eilen ainakin niin kova myrsky...Mutta kattotaan kun mennään kylälle niin siellä kyllä pystyy grillaa...

mä jo luulin jotta vappusimojen ;))

• torjumaan viinan kuvottavaa hajua hankkimalla vappunenän, johon aion tunkea hikisen sukan. Eipä haise viina, eipä. Muuten varaudun katsomaan TV:n uutislähetyksiä, joista näen, kuinka sivistyneistö viettää vappua lakit päässä ja sohva puistossa.

Lämmitän tippaleipiä, jotta saan ne suoraksi ja luen kolmen pienen porsaan seikkailuja jotta jaksan puhkua ja puhaltaa. Ehkä korkkaamme kuohuviinin ja kikatamme murulin kaa.

• impi-lempi

Teille oikein hauskaa vappua ja onnekasta tippaleipien suoristamisoperaatiota ;))) Mutta häirinnettekö samalla kasiaisten ryhmäseksiä , eikös se tippaleipä siitä muodustu ?? ;)))

Murulille terkkuja !! ;)

• impi-lempi kirjoitti:

Teille oikein hauskaa vappua ja onnekasta tippaleipien suoristamisoperaatiota ;))) Mutta häirinnettekö samalla kasiaisten ryhmäseksiä , eikös se tippaleipä siitä muodustu ?? ;)))

Murulille terkkuja !! ;)

Mitä se valkoinen mönjä siinä päällä oikein on?

Kaikki menee hyvin, jos ei tarvitse kuunnella mieskuorolaulua tai ruotsalaisia snapsiviisuja.

• impi-lempi
        LaardiBee kirjoitti:

Mitä se valkoinen mönjä siinä päällä oikein on?

Kaikki menee hyvin, jos ei tarvitse kuunnella mieskuorolaulua tai ruotsalaisia snapsiviisuja.

Hei...juu...en kans diggaa noita...enkä Huutajii ;))

• impi-lempi kirjoitti:

Hei...juu...en kans diggaa noita...enkä Huutajii ;))

mukavia, jos niistä ei tule rasitetta. Tarkoitan lähinnä ylioppilaslakin mukanaan tuomaa karismaa. Jos on tarve lähteä kaupungille näyttämään sitä hohtavan valkoista lakkia, niin sitten on. Omani joutui jo varhain lasten leikkeihin viranomaishatuksi.

Minkä suojeluspyhimys muuten oli Pyhä Valpuri, jonka kunniaksi vappua vietetään?

Trevlig och snygg valborgsmässoafton om vi inte träffas senare, tjänare.

• Impi sinullekin.=)

• impi-lempi

Juuri sain munkit paistettua ;)

• impi-lempi kirjoitti:

Juuri sain munkit paistettua ;)

Tulen maistelemaan.=)

• Luotain-56

Mahdottoman muikeata ja rattoisaa Vapunaikaa sulle.Pidä Jumala mielessä ja kädet peiton päällä...

• impi-lempi

Mutta tosta jäi vielä uupumaan kehotus pitämään housut ylhäällä ;))

• Luotain-56
        impi-lempi kirjoitti:

Mutta tosta jäi vielä uupumaan kehotus pitämään housut ylhäällä ;))

ne villahousut ylhäällä...Tai jotain :-)

• PerErik

antoisaa ja iloista Vappua myös Impille multakin!!
      Minä luulen omankin humalan lähentelevän kolmea promillea, kunhan tässä saa polkaistua vapun käyntiin kunnolla :))) Ei tartte varmaan käsivarteen asti ajella :))

• impi-lempi

Uskon, ettet ole promilliesi kanssa yksin ...sulla paljon vastaavia kohtalontovereita ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe