Valkoiset kontiot

sssaapas

Valkoiset kontiot - ei siis tuohenväriset joita ei ole koskaan valmistettu - on aika kivat. Kertokaa kokemuksia valkoisista kontioista.

35

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

kuitenkin käyttää niitä pelkästää kotonasi. Mun mielestä 2. Moos. 15:9,11-12. Oletko koskaan ajatellut tätä elva, tolva luppakorva kohtaa, jossa fetissit todetaan kristilliseksi kiihkoiluksi. Miksi haluaisit harjoittaa tällaista? On mullakin fetissejä, jotka koskettelevat tuntoaistia. Ei kosketa kato yhteiskuntaa sellainen rajoittelu ja kieltomaailma. Nyt jotka käsittelette alitajuntaa ja piilotajuntaa, olette luoneet seksuaalimarionetin, sellaista ei tarvitse tosiaan tutkia. Aiheuttavatko nämä syöpää?

Mä voin kertoa oman fetismini. Rakastan ylikaiken kuumaa ja kylmää, se on tyhjää, kuin cooli laukku, jota voin kantaa alastomana.

• Minervä

Mun mielestä sulla on huivifetismi. Mustakin on kiva kietoutua huiveihin, erivärisiin alastomana. Jos löydän vielä partnerin ja sidonnan, niin on juhlat, vähintään. Tää on tosi harvinaista. Sääliksi käy jos ei onnsistu tässä koskaan. Mä tarvitsen näitä erityisesti parturi-kampaajan jälkeen. Tää hävettää mua hirveesti, arvoituksellinen arvaus on, ettet ehkä olisikaan niin kontioiden perään. Vaan sen tyhjän siitä sisältä ja "sen" peräänhän sä ole ollenkaan.

• Ihmiskunta Sinde
        Minervä kirjoitti:

Mun mielestä sulla on huivifetismi. Mustakin on kiva kietoutua huiveihin, erivärisiin alastomana. Jos löydän vielä partnerin ja sidonnan, niin on juhlat, vähintään. Tää on tosi harvinaista. Sääliksi käy jos ei onnsistu tässä koskaan. Mä tarvitsen näitä erityisesti parturi-kampaajan jälkeen. Tää hävettää mua hirveesti, arvoituksellinen arvaus on, ettet ehkä olisikaan niin kontioiden perään. Vaan sen tyhjän siitä sisältä ja "sen" peräänhän sä ole ollenkaan.

sellaisessa ei saakaan olla? :( Mä olen kouluttautunut kristillisesti saanko jotain apua :( Nyyh, joudun varmasti vankilaan. Mikä fetissi siellä on käytössä?

• Minervä
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

sellaisessa ei saakaan olla? :( Mä olen kouluttautunut kristillisesti saanko jotain apua :( Nyyh, joudun varmasti vankilaan. Mikä fetissi siellä on käytössä?

karvojen ajelu? Mun mielestä se oli lakisääteinen homma ja on joukkuepelejä tukevaa. Olethan ottanut äänioikeuden huomioon ja että sille ei valvota ketään tavallisesti.

• kontsujen ihailija

Valkoisia kontioita näkyy aina silloin tällöin turuilla ja toreilla ja kyllä niiden näkeminen jotenkin sykähdyttää. Niissä on vain sitä jotakin, mitä muissa kontioissa ei ole.

• ,:,

maalaa kontioitaan, onhan tuosta hullutuksesta tullut TV:ssäkin pätkä.
        Kaupastahan niitä ei koskaan saanut, niissä on tosiaan se jokin mikä puuttuu muista kontioista.
        Valkoiseksi maalattu pinta, mikä siinäkin säväyttää, maalin hajuko? monethan tykkäävät haistella kontioitaan ja mikäs sen paremmat aromit antais ku ohenteet!

• Tuohenvärinen

Istuin kerran penkillä Prisman käytä vällä. Viereen tuli istumaan nainen, jolla jalassa Kontiot, jotka joskus ovat olleet valkoiset. Ne olivat kellastuneet ja kuluneet. Hän sanoi, että pitäisi ostaa uudet, mutta ovat liian kalliit. Tarjouduin ostamaan hänelle uudet kumisaappaat, jos saan ne vanhat. Kohta menimme kenkäosastolle, ja hän valitsi luumunväriset Kontiot. Sitten kassan kautta, ja hän antoi vanhat Kontiot minulle. Hän pyysi, että laittaisin ne jalkaan, halusi nähdä ne miehen jalassa. Nr olivat koko39, joten menivät hyvin jalkaan. Jätin ne jalkaan, erosimme tyytyväisinä, hänellä uudet saappaat ja minulla valkopohjaiset valkoiset Kontsut.

• afaföjasfölsajfd

Olin nuori poika ja sain ekat Offwhite kontiot. Kotona laitoin ne jalkaan ja ei kauan kestänyt kun mälli lensi komeasti.

• White bear

Pidän itsekkin kovasti valkoisista kontioista meillä on niitä noin kymmenisen paria emännän käytössä ja sen naisystävien käytössä kun tulevat maalle viikonloppuja viettämään ilman omia kumppareita niin silloin valkoiset kontiot saa kyytiä monilta naisilta ja onhan niitä pojatkin jaloissaaan pidelleet :-) Kaunista katseltavaa on ja onhan huutonetissäkin myynnissä kuulemma Tean heppatalli kontiot ?

• Homma tuo
        White bear kirjoitti:

Pidän itsekkin kovasti valkoisista kontioista meillä on niitä noin kymmenisen paria emännän käytössä ja sen naisystävien käytössä kun tulevat maalle viikonloppuja viettämään ilman omia kumppareita niin silloin valkoiset kontiot saa kyytiä monilta naisilta ja onhan niitä pojatkin jaloissaaan pidelleet :-) Kaunista katseltavaa on ja onhan huutonetissäkin myynnissä kuulemma Tean heppatalli kontiot ?

Kunnioitettava kokoelma tuo kymmenen paria. Kannattaa pitää hyvää huolta. Voivat nousta arvoon arvaamattomaan. Nytkin näytti hinta nousevan lähes tuplaksi uusiin verrattuna yksissä, vaikka eivät tosiaankaan olleet virheettömät.

• maalia kulunut!
        Homma tuo kirjoitti:

Kunnioitettava kokoelma tuo kymmenen paria. Kannattaa pitää hyvää huolta. Voivat nousta arvoon arvaamattomaan. Nytkin näytti hinta nousevan lähes tuplaksi uusiin verrattuna yksissä, vaikka eivät tosiaankaan olleet virheettömät.

jollakin, jos vain valkoisia ovat. Valkoisinahan kontiota ei koskaan ole valmistettu

• Off_White_Tuohi
        maalia kulunut! kirjoitti:

jollakin, jos vain valkoisia ovat. Valkoisinahan kontiota ei koskaan ole valmistettu

Taas alkaa tuo iänikuinen jankkaaminen valkoisesta väristä. Oikea väri on kontiossa on Tuohi/ OffWhite / Naver. Käytettäköön jotain noista väreistä, niin kukaan ei pääse tänne saivartelemaan.
        Mutta jos on 10 paria Tuohenvärisiä kontioita, niin huh. Juu kyllä nuorena oli ihanaa ja silloin kun ei tyttöystävä ollut paikalla, niin Tuohenväriset kontiot jalkaan ja peilin eteen runkulle. Tulos oli aina taattu. Onko muilla samoja kokemuksia?

• ei valkoinen
        Off_White_Tuohi kirjoitti:

Taas alkaa tuo iänikuinen jankkaaminen valkoisesta väristä. Oikea väri on kontiossa on Tuohi/ OffWhite / Naver. Käytettäköön jotain noista väreistä, niin kukaan ei pääse tänne saivartelemaan.
        Mutta jos on 10 paria Tuohenvärisiä kontioita, niin huh. Juu kyllä nuorena oli ihanaa ja silloin kun ei tyttöystävä ollut paikalla, niin Tuohenväriset kontiot jalkaan ja peilin eteen runkulle. Tulos oli aina taattu. Onko muilla samoja kokemuksia?

valkoinen (off white= pois valkoisesta), vaan tuo millä kyseinen malli on aikoinaan ollut myynnissä (tuohi, joka ei ole täysin valkoinen, vain vaalea jonka vuoksi maininta tuohi, ei siis valkoinen kuten joissain saman ajan nokialaisissa)

• tietämään.
        ei valkoinen kirjoitti:

valkoinen (off white= pois valkoisesta), vaan tuo millä kyseinen malli on aikoinaan ollut myynnissä (tuohi, joka ei ole täysin valkoinen, vain vaalea jonka vuoksi maininta tuohi, ei siis valkoinen kuten joissain saman ajan nokialaisissa)

Millaiset nuo "teean heppatallikontiot" olivat? Oliko tummuneet, entäpä vesitiiviit jne?

• meni!

Tuohenväriset on ne jota ei koskaan valmistettu. Valkoiset oli joka jannulla 70-luvulla ja kyllä käytiin ne jalassa kimpparunkulla monet kerrat. Sen sijaan tuohenväriset oli tavoittamaton legenda, joka ei koskaan ollutkaan totta (voi kumpa olisi ollut...)

• sssaapas
        White bear kirjoitti:

Eilen bongasin nelikymppisen naisen valkoiset kontiot jalassa kaupungilla, oli tosi hyvän näköinen hyvin istuvissa tummansinisissä farkuissa, farkkutakissa ja kontioissaan :) oli ilo seurata naisen kävelyä suoraan lätäköiden läpi... siinä valkoinen kontio sai hoitaa tehtävänsä kunnialla ja suojella naisen jalkoja.

• oli kunto?
        sssaapas kirjoitti:

Eilen bongasin nelikymppisen naisen valkoiset kontiot jalassa kaupungilla, oli tosi hyvän näköinen hyvin istuvissa tummansinisissä farkuissa, farkkutakissa ja kontioissaan :) oli ilo seurata naisen kävelyä suoraan lätäköiden läpi... siinä valkoinen kontio sai hoitaa tehtävänsä kunnialla ja suojella naisen jalkoja.

Millainen oli kontioiden kunto? Oliko tummentuneet? Aika iäkkäitähän nuo kulttimaineeseen nousseet jalkineet jo ovat. Nuorimmatkin varmaan jo toistakymmentä vuotta.

• todellisuuteen
        meni! kirjoitti:

Tuohenväriset on ne jota ei koskaan valmistettu. Valkoiset oli joka jannulla 70-luvulla ja kyllä käytiin ne jalassa kimpparunkulla monet kerrat. Sen sijaan tuohenväriset oli tavoittamaton legenda, joka ei koskaan ollutkaan totta (voi kumpa olisi ollut...)

taustaa vasten, ja lopeta ininäsi olemattomasta

• sssaapas
        oli kunto? kirjoitti:

Millainen oli kontioiden kunto? Oliko tummentuneet? Aika iäkkäitähän nuo kulttimaineeseen nousseet jalkineet jo ovat. Nuorimmatkin varmaan jo toistakymmentä vuotta.

En päässyt lähempää tutkimaan saappaiden kuntoa, autolla kun olin itse liikenteessä ja näin naisen kävelemässä kun itse odottelin valon vaihtumista vihreäksi.

Yllättävän hyväkuntoisilta ne valkoiset kontiot ainkain etäältä näyttivät, mutta olihan niissä jo ajan tuomaa patinaa mukana. Hienolta näytti silti.

• ei valkoista

ja englanninkielisestä käännöksestä, oikea nimi värille on siis tuohi, ei valkoinen, White tarkoittaa myös suomennettuna vaaleaa, myös kirkas likööri saattaa olla "white", taas mm. valkoviini (whitevine) on yleensä kellertävää.
        Kaikki mainitsemasi värit tai yksikään niistä ei siis tarkoita valkoista, joten voimme lopettaa keskustelun valkoisista kontioista, onhan taas tullut selväksi ettei niitä ole (maalaamatta).

• Katsoja vaan
        tietämään. kirjoitti:

Millaiset nuo "teean heppatallikontiot" olivat? Oliko tummuneet, entäpä vesitiiviit jne?

Joo kyllähän nuo Tean valkoiset kontiot ovat saaneet kyytiä tallikäytössä tytöiltä jossa maajussille morsian ohjelmassa esiintyivät useastikkin ;-) Tytöt kyllä väittivät että vesi pysyy ulkopuolella eikä kuulemma kasta hikisukkia ? ovat näemmä vieläkin myynnissä !

• Mehusukka fani
        sssaapas kirjoitti:

En päässyt lähempää tutkimaan saappaiden kuntoa, autolla kun olin itse liikenteessä ja näin naisen kävelemässä kun itse odottelin valon vaihtumista vihreäksi.

Yllättävän hyväkuntoisilta ne valkoiset kontiot ainkain etäältä näyttivät, mutta olihan niissä jo ajan tuomaa patinaa mukana. Hienolta näytti silti.

Luen just nyt tätä viestiketjua ja olis mahdollisuus haistella valkoisia likaisia kontioita suoraan käytöstä kun muijakaverin pikkubroidi palautti mutsinta valkoiset kontio lantsarit mopolla ajoreissun jälkeen tuulikaappiin kuraisina joita se näköjään monasti lainaa jos ne ei ole Jannalla just käytössä ! Joten joten laitanpa kurahousut jalkaan ettei roisku ihan ympäriinsä kun alan saappaita salaa haistelemaan sen verran hyvälle haisevat nami nami palataan.

• maalin vaikutteita
        Mehusukka fani kirjoitti:

Luen just nyt tätä viestiketjua ja olis mahdollisuus haistella valkoisia likaisia kontioita suoraan käytöstä kun muijakaverin pikkubroidi palautti mutsinta valkoiset kontio lantsarit mopolla ajoreissun jälkeen tuulikaappiin kuraisina joita se näköjään monasti lainaa jos ne ei ole Jannalla just käytössä ! Joten joten laitanpa kurahousut jalkaan ettei roisku ihan ympäriinsä kun alan saappaita salaa haistelemaan sen verran hyvälle haisevat nami nami palataan.

joka pistää pääsi pyörälle, miksi kontioita muuten tarvitsikaan maalailla. Se maalin krääsähän on se mikä näillä käsityöläisillä sekoittaa pään, ei siis kontiot kuten moni on tähän asti kuvitellut!

• Sari anna
        Mehusukka fani kirjoitti:

Mulla kanssa vähän sama juttu ihan sama kenen jalassa valkoiset ja ennen kaikkea likaiset sellaiset kontiot on ollu kunhan niitä pääsee haistelemaan ja enkä housutkin kastelemaan niiden mahtavista aromeista !

• .nuuh
        Sari anna kirjoitti:

Mulla kanssa vähän sama juttu ihan sama kenen jalassa valkoiset ja ennen kaikkea likaiset sellaiset kontiot on ollu kunhan niitä pääsee haistelemaan ja enkä housutkin kastelemaan niiden mahtavista aromeista !

nuuhkia maalin krääsää, ihmekö että todellisuuden tajukin siinä touhussa mennyt

• Anonyymi
        meni! kirjoitti:

Valkoisten Kontioiden valmistus alkoi vuonna 1982, joten mistä jannut olivat saaneet sellaisia jo 70-luvulla?

• Hamstraaja sälli

On kivoja kokemuksia parhaimman näköisistä kumppareista mitä koskaan on valmistettu niitä meillä 13 paria onneksi ,punaisia 9 paria ,limejä 6 paria,oransseja 2 parii , keltaisia 1 pari jotka hevostalli käytössä ,sinisiäkin oli mutta annettu eteen päin ja mustia onkin sitten aikasta monta paria ;-) niin ja vihreet ei silleen niin suosikkeja kun taas hai sappaat joita löytynee pljon ja muutamat jolletkin kait ? ja MUUT kumisaappaat.............

• Herätkää JO !!

ja maalia taas kulunut.
        Valkoisena kun ei ole koskaan kaupasta saanut ostaa, valitettavasti vain vaaleana.

• VALKOINEN KONTSU
        Herätkää JO !! kirjoitti:

ja maalia taas kulunut.
        Valkoisena kun ei ole koskaan kaupasta saanut ostaa, valitettavasti vain vaaleana.

Miranoli purkkeinesi täällä jankata ! VALKOISET KONTSUT JEES :-=)

• Ei naurata
        VALKOINEN KONTSU kirjoitti:

Miranoli purkkeinesi täällä jankata ! VALKOISET KONTSUT JEES :-=)

Vanha vitsi. Ei jaksa naurattaa. Ei vaikka toistelisit samaa loputtomiin.

• Haisaapastelija

Minkähän värisiä Jolleja sinulla on? Kiinnostais kovasti,

• Anonyymi

Olin joitakin vuosia sitten onnistunut saamaan valkoiset eli tuohenväriset kontiot koko 37. Liian pienet minulle, mutta pidin niitä kuitenkin, kun olivat niin kiihottavat.

Myöhemmin onnistuin ostamaan huutonetista koossa 40, minulle sopivat. Ovat niitä ensimmäisiä, ilman logoa, vuosimalli 1982. Olen käyttänyt niitä paljon, mutta vieläkin ovat hyvässä kunnossa.

• Anonyymi

Kun nämä valkoiset/tuohenväriset sinisillä pohjilla tulivat markkinoille silloin 80-luvulla, sellaiset oli ihan pakko saada itselle, vaikka koot loppuivat harmillisesti numeroon 40. Ilman mitään villasukkia pystyin niitä kuitenkin ihan kelvollisesti pitämään, kun normaali kokoni Kontioissa on 41. Ostin silloiselle tyttökaverillekin sellaiset, ja saapastelimme yhdessä monet kerran valkoisissa Kontioissamme esimerkiksi luontoretkillä.
        Ne olivat upeat kumpparit, ja käytin niitä niin pitkään kuin ne ehjinä kestivät. Seuraavat Kontioni olivatkin limenkeltaiset, ja nykyään saapastelen punaisissa. Näistä väreistä onneksi onkin ollut saatavana omaa kokoani 41.

• Anonyymi
    • Anonyymi

onko kumisaapasfetisseille omaa sivua tai miten saatte yhteyden muihin saapastelijoihin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe