lämmitinhankinta

ostopuuhissa

Täällä on kovasti taitettu peistä puolesta ja vastaan venelämmityksen tiimoilla. Mitä mieltä on palstalta tuttu Sepeteus?

12

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu millainen vene on ja millaista käyttöä sillä lämmmittimellä on. Kerro millainen vene sinulla on ja mistä mihin liikut kalenterin mukaan, niin sitten voisi pähkäillä mikä siihen sopii.

      • 32

        mulla on avo busteri. olis hyvä jos sais syksyllä onkiessa jotain 20 astetta veneeseen.


      • 32 kirjoitti:

        mulla on avo busteri. olis hyvä jos sais syksyllä onkiessa jotain 20 astetta veneeseen.

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.


      • heh62
        vanhami kirjoitti:

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.

        Ei ollut 32:n heitto hieno, mutta kyllä kaikkien aiheiden toistuva käsittelykin joskus kyllästyttää. Ihan niin kuin ihmiset eivät lukisi tai ymmärtäisi lukemaansa.

        Ja aloittajahan pyysi Sepeteuksen mielipidettä ;)


      • missään
        vanhami kirjoitti:

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.

        miksi niitä ei koskaan näe päässä?


      • 24
        vanhami kirjoitti:

        Juu, sulle sopii ihan just sopivasti vittu. Voit vetää sen päähän niin tarkenee.

        Nyt yhtäkkiä taas muistankin, miksi tänne ei ole jaksanut kirjotella.

        osu ja uppos. LOLOLOLOLOLOL onks busterin lämppäreistä kysely jotenkin kiellettyä?


    • Pilateus

      Sepeteus kertoi mulle, että kyllä lämppäreistä muutkin tietää
      ihan yhtä paljon.

    • Valitettavast en katso olevani pätevä asettamaan näitä paremmuusjärjestykseen, oma kokemukseni rajoittuu Wallakseen, Thermoon ja Volvo Ardic MiniMax:iin. Muutenkin on näissä hankinta-asioissa arveluttavaa asettua jakelemaan absoluuttisia totuuksia, on paljon tapauskohtaisia tekijöitä vaikuttamassa. Tässä samalla toivotan kaikille hyvää kesää ja jos/kun ongelmia tekniikan puolelle tulee, koetetaan yksissä ratkoa niitä.

    • 8+20

      odotetaan koska Safire uskontokunnan kiihkoilijat heräävät julistamaan ilosanomaansa...

      • täysipakana

        Ei siinä tarvita mitän yliluonnollista ; näillekin palstoille on kertynyt mahoton määrä kehuja. Sehän on vain venelämmitin ja kyljessä sattuu lukemaan Safire.

        Kerrottakoon nyt vielä. Ostin mallin 2200 vuoden 2001 kesällä. Olin alkanut vuotta aikaisemmin rakentaa
        omaa venettä. Ensin se toimi KOKO TALVEN "työmaalämmittimenä". Sen jälkeen se on pörrännyt tähän
        asti 8 kesää. Ainoa mitä on tehty on yhden hehkutulpan vaihto.

        Vielä ylimääräinen plussa, ainakin näin turkulaisena. Voin mennä koska vain lämppärit suunnitellun ja
        niitä tekevän äijän pajalle kyselemään ja ostelemaan varaosia (no, niitähän ei ole tarvittu)

        Itse olen taas pitänyt näitä Webasto / Eberi -miehiä rekkakuskeina. Kun se toimii rekassa, on se tosi
        kovaa valuuttaa myös tuolla merellä :) Wallaksia en edes jaksa haukkua.....


      • täysipakana kirjoitti:

        Ei siinä tarvita mitän yliluonnollista ; näillekin palstoille on kertynyt mahoton määrä kehuja. Sehän on vain venelämmitin ja kyljessä sattuu lukemaan Safire.

        Kerrottakoon nyt vielä. Ostin mallin 2200 vuoden 2001 kesällä. Olin alkanut vuotta aikaisemmin rakentaa
        omaa venettä. Ensin se toimi KOKO TALVEN "työmaalämmittimenä". Sen jälkeen se on pörrännyt tähän
        asti 8 kesää. Ainoa mitä on tehty on yhden hehkutulpan vaihto.

        Vielä ylimääräinen plussa, ainakin näin turkulaisena. Voin mennä koska vain lämppärit suunnitellun ja
        niitä tekevän äijän pajalle kyselemään ja ostelemaan varaosia (no, niitähän ei ole tarvittu)

        Itse olen taas pitänyt näitä Webasto / Eberi -miehiä rekkakuskeina. Kun se toimii rekassa, on se tosi
        kovaa valuuttaa myös tuolla merellä :) Wallaksia en edes jaksa haukkua.....

        on pieni-kokoinen, mahtuu pienempäänkin veneeseen.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4674368#comment-24890302


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe