Huuhaan poliisi valvoo vapun aikana tehostetusti palstan yleistä järjestystä ja turvallisuutta. Tavoitteena on turvallinen ja viihtyisä vappu. Poliisi puuttuu ensisijaisesti henkeen ja terveyteen kohdistuviin rikoksiin, ihmisten turvallisuutta vaarantavaan käyttäytymiseen sekä galleriavarkauksiin..
Tiedote ;))
33
228
Vastaukset
Kurja jobi vappuna, sanoisin että sulla on edessä Mission Impossible!
.... lähde vaan julimaan. :)- Järjestys_mies
Valvon valvomisesta päästyäkin, en virvo vaan yöllä varvaan.
- rikos.poliisi
22:00 loppuu todellisuus ;)
- zuzuzm
Konstaabeli minimela on puhunut UGH!
- rikos.poliisi
Anonyymi pikkupillu lausui näin :)
- jutska tse tse
rikos.poliisi kirjoitti:
Anonyymi pikkupillu lausui näin :)
Ai ku se on nii ihQuuuuuu ku sä mr. Minimela esiinnyt tääl oikealla nimelläs.
- rikos.poliisi
jutska tse tse kirjoitti:
Ai ku se on nii ihQuuuuuu ku sä mr. Minimela esiinnyt tääl oikealla nimelläs.
Mistä sää mun Pamppuvarastoni tiedät :) Anonyymi..
- zumbaaaa
rikos.poliisi kirjoitti:
Mistä sää mun Pamppuvarastoni tiedät :) Anonyymi..
naurunaihehan se nyt on? Uimahallistako vai mist lie tarina lähtöisin, Tuskinpa kellekään tytölle sitä et oo saanu vilauteltua... vai?
- rikos.poliisi
zumbaaaa kirjoitti:
naurunaihehan se nyt on? Uimahallistako vai mist lie tarina lähtöisin, Tuskinpa kellekään tytölle sitä et oo saanu vilauteltua... vai?
Voiko naisia iskeä bonuskortilla? Miltä näyttää Suomen tunnetuin six pack ????????????????????????
ja alma... me ollaan ihan kiltisti ainakii...:DDDDDD
- rikos.poliisi
Ei sitten mitään galleria hyökkäyksiä munattomille :) Tai tavataan torilla..
rikos.poliisi kirjoitti:
Ei sitten mitään galleria hyökkäyksiä munattomille :) Tai tavataan torilla..
kenenkää kaltsuihin mene hyökkäilee...:D
- rikos.poliisi
BBrunetti kirjoitti:
kenenkää kaltsuihin mene hyökkäilee...:D
Olet jo muutenkin ehdonalaisessa :) Pannaan rankaistus käytäntöön..
rikos.poliisi kirjoitti:
Olet jo muutenkin ehdonalaisessa :) Pannaan rankaistus käytäntöön..
ihunaaa....;DDD molen jo ootellu milloin sää panet sen käytäntöön...;D
- rikos.poliisi
BBrunetti kirjoitti:
ihunaaa....;DDD molen jo ootellu milloin sää panet sen käytäntöön...;D
Vankilassa ei kyllä panna :) Kuin "pallo"jalkaan jos on tuhma..
- demoniiih
rikos.poliisi kirjoitti:
kuullu jotain aivan muuta...;o)...
- rikos.poliisi
demoniiih kirjoitti:
kuullu jotain aivan muuta...;o)...
Siis naisvankilassa ei kai, mielenkiintoista asiatietoa tihkuu! Miehet kyllä ovat kuulemma jääneet aktista kiinni
partneriinsa.. Rankaistus on yleensä HIV. Hoitsuille töitä.. rikos.poliisi kirjoitti:
onneks en oo ees tuhma...:D
- rikos.poliisi
BBrunetti kirjoitti:
onneks en oo ees tuhma...:D
Joko värjäsit peruukkisi punaiseksi :) Että partio tunnistaa Alman minimekossaan ?
rikos.poliisi kirjoitti:
Joko värjäsit peruukkisi punaiseksi :) Että partio tunnistaa Alman minimekossaan ?
en oo viel kerenny...;)) mutta alma pysyy visusti nyt neljän seinän sisällä tänä vappuna...:D
- rikos.poliisi
BBrunetti kirjoitti:
en oo viel kerenny...;)) mutta alma pysyy visusti nyt neljän seinän sisällä tänä vappuna...:D
Hyvä ettet riitaa haasta Alman Baarissa :))
rikos.poliisi kirjoitti:
Hyvä ettet riitaa haasta Alman Baarissa :))
toi ei anna ees alman lähtee.... pitänee vissii karata ko se nukahtaa... juotan pullon simaa nii se sammuu ja tämä tyttö lähtee baanalle....;DDDDD
- rikos.poliisi
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
toi ei anna ees alman lähtee.... pitänee vissii karata ko se nukahtaa... juotan pullon simaa nii se sammuu ja tämä tyttö lähtee baanalle....;DDDDD
Kaksoset ei pääse irralleen toisistaan, muuten kuin pidättämällä jommankumman. Kaksi matoa onkeen niin
eiköhän tärppää. Varo tyrmäystippoja Alman Baarissa.
- demoniiih
polliisi vähän valvoa..tai siis suojella pientä hoituriakin, ko yksin valvon koko vapun...hiuh..isolla osastolla...:o/...
- rikos.poliisi
Ei taida se alue kuulua tälle keskusrikospoliisille, hoitajilla omat aseensa laukaista jännitys. Nehän nukuttaa
hellästi vastustajansa :) - demoniiih
rikos.poliisi kirjoitti:
Ei taida se alue kuulua tälle keskusrikospoliisille, hoitajilla omat aseensa laukaista jännitys. Nehän nukuttaa
hellästi vastustajansa :)Meillä on omat turvamiehet..Joskos juku heistä käy vapun kunniaks visiitillä..;o)...
- rikos.poliisi
demoniiih kirjoitti:
Meillä on omat turvamiehet..Joskos juku heistä käy vapun kunniaks visiitillä..;o)...
Ja heiluriovet jolla voi läväyttää päin näköä, kun olet kiivasluonteinen pikkumyy kuulemma! Pikkulinnut
lähetti juuri faxsia.. - demoniiih
rikos.poliisi kirjoitti:
Ja heiluriovet jolla voi läväyttää päin näköä, kun olet kiivasluonteinen pikkumyy kuulemma! Pikkulinnut
lähetti juuri faxsia..Mä en ole Pikku Myy..en edes lempiäluontoinen myy...Ihan vaan se Aliisa..noita-akan tyttärentytär;o)...
- rikos.poliisi
demoniiih kirjoitti:
Mä en ole Pikku Myy..en edes lempiäluontoinen myy...Ihan vaan se Aliisa..noita-akan tyttärentytär;o)...
Veljesi pidätin junasta väärennetty henk.todistus.. Siellä se istuu Pasilassa.. Hän kertoi et oot pahaluontoinen sisäsiisti Minni.
- Kenttäpiispa
rikos.poliisi kirjoitti:
Veljesi pidätin junasta väärennetty henk.todistus.. Siellä se istuu Pasilassa.. Hän kertoi et oot pahaluontoinen sisäsiisti Minni.
Ele rupee narraamaan tai Piispa pökkii muijaas!!
- paljon sulle
niitä hanttihommia tiedossa, on nääs huuhaalla: Uusia viestejä 24h aikana: 971 kpl
Että sir rikospolliisi on hyvä ja valvoo vaan- rikos.poliisi
Tämä on mennyt hyvin! Poistoja vähän.. Yksi puukotus Nakkilassa sekin nakkijonossa..Puska ei päässyt karkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634