tai sellaiset äkkinäiset viiltelyt, yskän/räkätaudin iskiessä. Mä kävin ennen joulua tk:ssa kun sain kurkkukivun, nuhan ja yskän, ja muutama päivä alkamisen jälkeen pisteli rintaan ja kylkeen ja välillä selkäpuolellekkin. hoitaja kuunteli, otti tulehdusarvot ja happisaturaation ja kaikki oli normeja( tietty crp pikkasen koholla) Meinas vaan et on lihakset sen verta jumissa ja siitä johtus. Nyt on taas sama juttu ja tuntuu etten kehtaa edes soittaa ja valittaa. Tulee kyl mietittyä et johtusko se tosiaanki noista jumissa olevista lihaksista. Tulee istuttua täs koneen äärellä muutama tunti päivästä ja vieläpä huonossa asennossa. Venyttelyjä teen välillä niin et kauhee pauke käy, vaan siltikin välillä pistää/viiltää. Onko teillä kellään samanlaisia ongelmia vai olenko yksin?
Kylki/rintapistokset
tickling
1
418
Vastaukset
Voi hyvinkin olla vain lihas kireyttä. Tai selkä nikaman jumittumista, niksauttaja auttaisi jos ei itse saa auki tai jos kaveri osaa niin sitten. Selkä nikaman jumissa olo tuntuu kummasti myös rinnassa heijatuvan.
Tuskinpa se muuta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815