leijonamies?

freeeeeeee

millainen on leijonamies?
luonteeltaan, käytökseltään, seurustelu suhteessa jnejnejne...?

12

1798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mc

      on hurmaava ja huumorintajunen ,avoin ja leppoisaa seuraa,
      Leijonaa on vaikea kesyttää ,joten siinä on yks ongelma heti aluksi ,vaikka leijona on hyvää seuraa ja ottaisi sut huomioon ,ei se kuitenkaan tarkoita että hän valitsisi juuri sinut.
      Leijonaan ei tehoaa ,flirtit ,raha,kauneus ,tittelit, vaikka niin luullaan.
      Itsekkyys tulee esille ,jos häntä määrräillään.

      • LK

        se nyt ihan kyllä noinkaan ole. Minusta flirttaileva, kaunis Von Ökyrikas daami taas kuulostaisi oikeinkin hyvältä! :D


      • leon vaimo

        joo.laiska on ja herkkä hipiäinen.kaikki pitää mennä niin kuin herra haluaa muuten mököttää tai muuten vain vit*uilee.


      • kyllä lähtee
        leon vaimo kirjoitti:

        joo.laiska on ja herkkä hipiäinen.kaikki pitää mennä niin kuin herra haluaa muuten mököttää tai muuten vain vit*uilee.

        nappiin!!Justihinsa noin.Menin pikkasen pyytämään vastausta yhteenpaluusta(oli sitä jo miettinyt ja miettinyt),niin voi voi kun tuli ihan pää kipeeks ja voi ku millään ei enää voi ees aatella yhteen paluuta.Noo mullepa alkaa olla aivan sama..otan ja taas karkotan,otan ja taas karkotan.;)Näin tällä jellonalla leikin,kunnes löydän sen elämäni miehen ja sit saa laiska ihminen olla.Siis tosi laiska..ei ees lapsiaan hoida jos ei oo aivan pakko.Sääliks käy seuraavaa naista.


      • kuka huijaa ketä ?
        kyllä lähtee kirjoitti:

        nappiin!!Justihinsa noin.Menin pikkasen pyytämään vastausta yhteenpaluusta(oli sitä jo miettinyt ja miettinyt),niin voi voi kun tuli ihan pää kipeeks ja voi ku millään ei enää voi ees aatella yhteen paluuta.Noo mullepa alkaa olla aivan sama..otan ja taas karkotan,otan ja taas karkotan.;)Näin tällä jellonalla leikin,kunnes löydän sen elämäni miehen ja sit saa laiska ihminen olla.Siis tosi laiska..ei ees lapsiaan hoida jos ei oo aivan pakko.Sääliks käy seuraavaa naista.

        leikkiväsi leijonalla, se vaan nussii sua huvikseen ja nauraa partaansa.


      • ..???00
        kuka huijaa ketä ? kirjoitti:

        leikkiväsi leijonalla, se vaan nussii sua huvikseen ja nauraa partaansa.

        mun ex on leijona ja nin vittumainen ja oikein tyyliin luupää... ei jätä rauhaan vaiks asumuserossa ja juppokin vielä. olen ollut tekemisissä leijona merkin kanssa ja hän.... nussii kuten sanoitkin ja kaiketi on nauranut pertaansa mut olen yrittänyt välttää nin en joudu tekemisiin vain sen sängyn takia kun ei muuta ole hällä mielessä. kirjotus virhe elis ex juoppokin vielä


      • ihmettelen.
        leon vaimo kirjoitti:

        joo.laiska on ja herkkä hipiäinen.kaikki pitää mennä niin kuin herra haluaa muuten mököttää tai muuten vain vit*uilee.

        parempaa kodin hoitajaa ei löydy ihan helpolla ,tuttavani mies on leijona ,hän kokkaa ,siivoaa ,pesee pyykit
        ja hoitaa lapset ,koti on kodikas ,nainen ei tee muuta kuin valittaa.


      • leijona ei ikinä
        ihmettelen. kirjoitti:

        parempaa kodin hoitajaa ei löydy ihan helpolla ,tuttavani mies on leijona ,hän kokkaa ,siivoaa ,pesee pyykit
        ja hoitaa lapset ,koti on kodikas ,nainen ei tee muuta kuin valittaa.

        meillä ei leijona tehnyt mitään omasta halustaan.Mutta nyt kyllä kotinsa pitää siistinä,kun yksin asuu,niin siistinä ettei ees omat muksut ole hänen luokseensa tervetulleita..Valitin just siitä että tämä mies meni omia menojaan,eikä muista piitannut.Leijona myös jättää kumppaninsa turhia selittelemättä,uusi jo katsottuna,riippumatta siitä saako tai haluaako edes loppupeleissä sitä uuttakaan.Kunhan pelaa pelejään.


      • -.-.
        leijona ei ikinä kirjoitti:

        meillä ei leijona tehnyt mitään omasta halustaan.Mutta nyt kyllä kotinsa pitää siistinä,kun yksin asuu,niin siistinä ettei ees omat muksut ole hänen luokseensa tervetulleita..Valitin just siitä että tämä mies meni omia menojaan,eikä muista piitannut.Leijona myös jättää kumppaninsa turhia selittelemättä,uusi jo katsottuna,riippumatta siitä saako tai haluaako edes loppupeleissä sitä uuttakaan.Kunhan pelaa pelejään.

        Onkos sun kämppä nyt siisti ?


      • hele19
        leijona ei ikinä kirjoitti:

        meillä ei leijona tehnyt mitään omasta halustaan.Mutta nyt kyllä kotinsa pitää siistinä,kun yksin asuu,niin siistinä ettei ees omat muksut ole hänen luokseensa tervetulleita..Valitin just siitä että tämä mies meni omia menojaan,eikä muista piitannut.Leijona myös jättää kumppaninsa turhia selittelemättä,uusi jo katsottuna,riippumatta siitä saako tai haluaako edes loppupeleissä sitä uuttakaan.Kunhan pelaa pelejään.

        Olen seurustellut 10 v leijonamiehen kanssa. On ostanut helyjä, vaatteita yms. ja suuttuessaan sitten v..t ostoksistaan. En ole pyytänyt,itse on omasta halustaan ostanut. Nyt olen käskenyt,ettei osta mitään,koska sitä keljuilua ei jaksa kuunnella. On hyvin itsekeskeinen, ja menee omia teitään vaikka antaa sen harha käsityksen,että ajattelee enemmän muita kuin itseään. Ei pidä paikkaansa, on hyvin itserakas. Haluaa itseään palvottavan. Juoksee vieraissa, pitää naisia ns.ystävinään, omasta mielestään ei tee mitään väärää vaan minä teen väärin,joka nalkutan. Lähtee karkuun,kun pitäisi puhua asioista. Toisaalta on hyvin ,liiankin sosiaalinen. Esittää leppoisaa,vaikka tosiasiassa on hyvin lyhytpinnainen, jopa väkivaltainen. Pitää perheensä puolta, mikäli olet sen kunnian jotenkin onnistunut saavuttamaan. Sen kunnian, että voit sanoa kuuluvasi perheeseen.Roikkuu kiinni vanhemmissaan, etenkin äidissään. Haukkuu ja juoruaa selän takana.

        Toisaalta ei ole pitkävihainen,ymmärtää toisen pahat purkaukset. Elää omassa ympyrässään kuin haaleessa vedessä. Sellainen tämä leijona,ei paras kaveri.


      • Oikkuoinas
        hele19 kirjoitti:

        Olen seurustellut 10 v leijonamiehen kanssa. On ostanut helyjä, vaatteita yms. ja suuttuessaan sitten v..t ostoksistaan. En ole pyytänyt,itse on omasta halustaan ostanut. Nyt olen käskenyt,ettei osta mitään,koska sitä keljuilua ei jaksa kuunnella. On hyvin itsekeskeinen, ja menee omia teitään vaikka antaa sen harha käsityksen,että ajattelee enemmän muita kuin itseään. Ei pidä paikkaansa, on hyvin itserakas. Haluaa itseään palvottavan. Juoksee vieraissa, pitää naisia ns.ystävinään, omasta mielestään ei tee mitään väärää vaan minä teen väärin,joka nalkutan. Lähtee karkuun,kun pitäisi puhua asioista. Toisaalta on hyvin ,liiankin sosiaalinen. Esittää leppoisaa,vaikka tosiasiassa on hyvin lyhytpinnainen, jopa väkivaltainen. Pitää perheensä puolta, mikäli olet sen kunnian jotenkin onnistunut saavuttamaan. Sen kunnian, että voit sanoa kuuluvasi perheeseen.Roikkuu kiinni vanhemmissaan, etenkin äidissään. Haukkuu ja juoruaa selän takana.

        Toisaalta ei ole pitkävihainen,ymmärtää toisen pahat purkaukset. Elää omassa ympyrässään kuin haaleessa vedessä. Sellainen tämä leijona,ei paras kaveri.

        Olen ollut suhteessa leijonamieheen pariin otteeseen.Kuulostaa niin tutulta.Hän on luomakunnan kruunu.Viehättävä,itsekeskeinen,mustasukkinen,leppoisa,mukava,karismaattinen,aina oikeassa(omasta mielestään) Roikkuu äidissään totta.Omaa huononitsetunnon ja vaatii sen jatkuvaa pönkkitämistä.Vieraanvarainen,huumorintajuninen,helposti suuttuva,omaa laajan tuttavapiirin joita pitää hyvinä ystävinään(( varsinkin jos he ovat saavuttaneet jotain tai ovat julkisuudessa) Aikamoinen velikulta,jos häntä ei tunne pitää todella miellyttävältä ihmiseltä(jossain mielessä onkin sitä) Tällaisen vahvan oinasnaisen kanssa joutuu usein taistelemaan paikasta aurigossa...


    • kälät

      Osaa kyllä ottaa naishenkilöt huomioon, varsinkin ne joiden huomaa pitävän hänestä ja olevan hänen vaikutusvaltansa alla, niin kyllä sitä sitten ollaan niin ystävällistä ja ihanaa, että... Jopa siinä määrin, että tälläinen tyhmä, muiden vaikutuksen alainen kalat voisi luulla kysymyksen olevan enemmästäkin, mutta eihän se ole kuin leijonan yleistä, leikillistä kohteliaisuutta jolla sekoitella naisten päitä ihan vain huvin vuoksi, koska tietää olevansa niiin hurmaava ja vetovoimainen, että... Ei pitäisi naureskella leijonan vitseille liiaksi, mokoma pitää minua nykyään itsestäänselvyytenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe