Moi! Otan vastaan maakilpikonnan. Hinta pyörisi siinä 100e paikkeilla, koska mulle ollaan velkaa...
Mulla on jo ennestään akvaario, johon olen erittäin kiintynyt ja huolehdin siitä hyvin. Kilpparilla mahdollisuus RUNSAASEEN jaloitteluun terran ulkopuolella! Vaihdan ilmeisesti huomenna isompaan huoneeseen, että tilaa todellakin riittäisi. Tietenkin sen ajan terrassaan kun olen koulussa.. Kesällä mahdollisuus olla ulkona paljon, koska itsekkin olen :) Kilppareista tiedän kohtuullisen paljon, mutta jos jotain en tiedä, niin otan siitä heti selvän. Oon miettiny nelivarvas- ja kreikankilpikonnaa, mutta mitään 30cm yli en ota. :D
Jos myynnissä, kirjota s-postiin: [email protected]
Kiitän!
***OTAN VASTAAN!***
tyttö etelästä
1
480
Vastaukset
- turtle WAX
Johan on ilmotus
"Hinta pyörisi siinä 100e paikkeilla, koska mulle ollaan velkaa..." W H A T !! ??
Maakilpikonnaa pyritään pitämään mahdollisimman vähän terraarion ulkopuolella.
Ulkoilmassa ainoastaan kesähelteillä. Viilässä ja viimassa konna sairastuu herkästi.
Kilpparin hinta haarukka on 200-500€, iästä ja koosta riippuen.
Mitä tiedät akvaarioista, miten hoidat sitä, kerrohan, (akvan tilavuus kalasto vesiolouhteet)
- päivittäin
- viikoittain
- kerran kuukaudessa
- harvemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941275- 1571178
- 681001
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809