Hei, tietääkö joku viisaampi miksi punainen leimu-
kukka vaihtaa väriään valkoiseksi? Mullastako johtuu vai tarvisko erityistä lannoitusta.. asia mietityttää kovasti. Ovat kukkapenkissä ja olen huomannut, että ovat kaikki valkoisia nykyisin. Nyt kasvattelen punasia sekaan kuten ennen oli.
Kiitos sille joka neuvoisi minua.
Leimukukka vaihtaa väriä
3
1105
Vastaukset
- peukalopotti
Mahtaisiko johtua kuivasta kesästä, kannattaisi varmaan lannoittaa ja kastella, mikäli edelleen on kuiva kesä. Itselläni oli vaaleanpunaisen hanhikin kanssa sama ilmiö viime kesänä. Kukat olivat valkoisia.
- kukkapupu
minulla on kasvanut sellainen ihan vaaleanpunainen siementaimi , 2 vartta on, toivottavasti on myös ensikesänä samanvärinen... on kuin olisi pesty se vaaleanpunainen, ja väriä olisi laskenut.
- kukkapupu
no niin, nyt on vuosi mennyt ja uusi kukkani on kuin onkin tehnyt peräti 7 vartta ja se on kuin onkin se sama viimekesänä syntynyt väri, eli uusi vaalean vaalea punainen. Olen iloinen jotta se säilyi sen värisenä, luulin että olisi joku hetkellinen mielenhäiriö, mutta nyt näyttää siltä että on pysyvää laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272