Oon tavannut erittäin mielenkiintoisen ja mukavalta vaikuttavan härkämiehen, johon ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin. Onko muilla neitsyillä kokemusta härkämiehistä? En tunne ainuttakaan härkää, miestä enkä naista.
Neitsytnainen + härkämies
3
989
Vastaukset
- neitsytnainen
Minä tapasin nykyisen härkämiehen n.10-vuotta sitten. En vaihtaisi ikinä. Kaikki nämä vuodet ovat olleet ehdottomasti elämäni parasta aikaa hänen kanssaan. Hän on kiltti, ymmärtäväinen, toiset huomioon ottava ja löytyy myös rakkautta ja huumoria. Ei kun tutustumaan lähemmin mielenkiintoiseen härkämieheen. Tsemppiä.
- VirgoWoman_
"kerhoon" :-)
Jo teininä olin totaalisen ihastunut Härkä-merkkiseen poikaan ja nyt ollut reilun 10 vuotta kimpassa Härkä-miehen kanssa. Pitkää pinnaa toisinaan kyllä tarvitaan, Härkä-mies kun ei ole erityisen nopea päätöksissään, mutta toisaalta, parempi se kuin tuuliviiri! Elämästä ja sen pikkumukavuuksista nauttiva mies, osaa arvostaa kauniita asioita ympärillään ja perso hyvälle ruualle ja juomalle. Osaa keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta melko jähmeä puhumaan omista tunteistaan - kun ne kerran kertoo, ei kannata odotaa ihan lähiaikoina uutta "tunteenpurkausta". Mieheni sanoi heti kättelyssä, ettei ala sitten koko ajan jauhaa rakkaudesta, vaan parempi uskoo kerralla :-) Loistava isä, touhuaa kaikenlaista lasten kanssa ja näkee vaivaa toisten eteen. No, negatiivista jos pitää hakea, niin ihan h:vetin itsepäinen, tietysti. Turha yrittää kääntää päätä - se kääntyy, jos Härkä itse kääntää, mutta vain aniharvoin. Tällainen on Härkä-mieheni, ilmeisesti aika tyypillinen lajinsa edustaja. Pari hyvää kaveriani ovat Härkä-naisia, melko pitkälle samaa maata. - neissyttä
olen joskus pari vuotta sitten kirjoittanutkin tänne kun tapasin härkämiehen ja ihastuin. edelleen hän kuvioissa, minä kuitenkin löysin toisen. en ole kenenkään muun kanssa kokenut samaa kuin härän. intohimoa ja kahden sielun kohtaamista, se on jotain erityistä. tässä vaiheessa mietin valintojani. ole kuitenkin varovainen ettet jää elättelemään toiveita hänen suhteen. niinkin voi käydä, kun pauloihin jää.. mutta vaikka niin paljon pahaakin heistä täällä puhutaan, on paljon hyvääkin. hyväsydäminen ja huolehtiva mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745