Oon tavannut erittäin mielenkiintoisen ja mukavalta vaikuttavan härkämiehen, johon ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin. Onko muilla neitsyillä kokemusta härkämiehistä? En tunne ainuttakaan härkää, miestä enkä naista.
Neitsytnainen + härkämies
3
952
Vastaukset
- neitsytnainen
Minä tapasin nykyisen härkämiehen n.10-vuotta sitten. En vaihtaisi ikinä. Kaikki nämä vuodet ovat olleet ehdottomasti elämäni parasta aikaa hänen kanssaan. Hän on kiltti, ymmärtäväinen, toiset huomioon ottava ja löytyy myös rakkautta ja huumoria. Ei kun tutustumaan lähemmin mielenkiintoiseen härkämieheen. Tsemppiä.
- VirgoWoman_
"kerhoon" :-)
Jo teininä olin totaalisen ihastunut Härkä-merkkiseen poikaan ja nyt ollut reilun 10 vuotta kimpassa Härkä-miehen kanssa. Pitkää pinnaa toisinaan kyllä tarvitaan, Härkä-mies kun ei ole erityisen nopea päätöksissään, mutta toisaalta, parempi se kuin tuuliviiri! Elämästä ja sen pikkumukavuuksista nauttiva mies, osaa arvostaa kauniita asioita ympärillään ja perso hyvälle ruualle ja juomalle. Osaa keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta melko jähmeä puhumaan omista tunteistaan - kun ne kerran kertoo, ei kannata odotaa ihan lähiaikoina uutta "tunteenpurkausta". Mieheni sanoi heti kättelyssä, ettei ala sitten koko ajan jauhaa rakkaudesta, vaan parempi uskoo kerralla :-) Loistava isä, touhuaa kaikenlaista lasten kanssa ja näkee vaivaa toisten eteen. No, negatiivista jos pitää hakea, niin ihan h:vetin itsepäinen, tietysti. Turha yrittää kääntää päätä - se kääntyy, jos Härkä itse kääntää, mutta vain aniharvoin. Tällainen on Härkä-mieheni, ilmeisesti aika tyypillinen lajinsa edustaja. Pari hyvää kaveriani ovat Härkä-naisia, melko pitkälle samaa maata. - neissyttä
olen joskus pari vuotta sitten kirjoittanutkin tänne kun tapasin härkämiehen ja ihastuin. edelleen hän kuvioissa, minä kuitenkin löysin toisen. en ole kenenkään muun kanssa kokenut samaa kuin härän. intohimoa ja kahden sielun kohtaamista, se on jotain erityistä. tässä vaiheessa mietin valintojani. ole kuitenkin varovainen ettet jää elättelemään toiveita hänen suhteen. niinkin voi käydä, kun pauloihin jää.. mutta vaikka niin paljon pahaakin heistä täällä puhutaan, on paljon hyvääkin. hyväsydäminen ja huolehtiva mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312