Pureminen

ferrettyttö

miten saan puremisen pois fretiltä? Koska kun se puree niin se ei oo mtn pientäleikkinäykkimistä vaan ses saattaa jäädä ihoon roikkumaan kiinni... Onko kellään mitään vinkkejä miten saan puremisen pois? jotta ei tarvitsisi enäänkäyttää nahkahanskoja sen käsittelyssä - kiitos

3

497

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Hei, meillä ensimmäinen fretti oli todella kova purija, eikä meinannut mikään auttaa. Viimein saimme neuvon, että frettiä täytyy ottaa sen löysästä niskanahasta kiinni ja laittaa rauhoittumaan kuljetuskoppaan ja tilaan jossa ei muita ole. Meillä tätä sovellittiin niin, että koppa oli tilassa jossa oli liikettä koko ajan. Näin rangaisut tuntui toimivan meillä paremmin. Sitkeällä työllä lopputulos oli mitä ihanin.

Onnea koulutukseen! joskus se vielä palkitaan :)

• RiinaSaksa

Tuo kuljetuskoppaan tai häkkiin laittaminen ei ole mikään kovin hyvä tapa jos aikoo muutoinkin niitä käyttää kuin rankaisemiseen. Hanskoihin frettiä ei ainakaan kannata totuttaa sillä kohta se puree aina paljasta ihoa kun sellaista näkee.
        Kannattaa kysyä fretin kasvattajalta mitä keinoja hän on itse käyttänyt pentujen kouluttamisessa ja mink' todennut parhaaksi. Kasvattaja on kuitenkin hän joka on jo tuon kouluttamisen aloittanut ( ainakin pitäisi olla ).

• sitruuna30
        RiinaSaksa kirjoitti:

Tuo kuljetuskoppaan tai häkkiin laittaminen ei ole mikään kovin hyvä tapa jos aikoo muutoinkin niitä käyttää kuin rankaisemiseen. Hanskoihin frettiä ei ainakaan kannata totuttaa sillä kohta se puree aina paljasta ihoa kun sellaista näkee.
        Kannattaa kysyä fretin kasvattajalta mitä keinoja hän on itse käyttänyt pentujen kouluttamisessa ja mink' todennut parhaaksi. Kasvattaja on kuitenkin hän joka on jo tuon kouluttamisen aloittanut ( ainakin pitäisi olla ).

Puremisesta voi yrittää tehdä fretille epämielyttävää suihkuttamalla iholla sitruunan hajuista hajuvettä. (tai sitruunaa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      192
      2031
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1402
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1030
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. 58
      888
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      803
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe