Virallinen etiketti taitaa sanoa, että valkolakkia saa pitää vapusta syyskuun loppuun. Olen kirjoittanut ylioppilaaksi vuoden ennen kaveriani ja kysymykseni kuuluu: Voinko pitää itsekin valkolakkia hänen juhlissaan? Itselleni tämä kuulostaa vähän tökeröltä, mutta on siinä jonkinlaista akateemista viehätysvoimaa (lue: kuviteltua arvokkuutta).
Voiko kaverin yo-juhliin laittaa valkolakin?
3
880
Vastaukset
- .......
No en suosittele pitämään. Tulee semmonen fiilis, että haluat viedä kaveriltasi huomion, vaikka et sitä tarkoittaisikaan. Mielestäni juhlakalun kuuluu olla ainoa lakillinen omissa ylioppilasjuhlissaan. Nykyään lakkia ruukataan pitää lähinnä omana lakkiaispäivänä ja vappuna.
- :-)
Lukion käymisessä ei ole mitään niin upeaa, että sitä kannattaisi mainostaa silloin, kun kaveri juhlistaa sen loppumista!
- pissis-yo
Kaikillahan meillä on ylioppilaslakit vaatehuoneissamme laatikoissa, eiköhän kaiveta ne esiin aina kun mennään onnittelemaan tuoretta ylioppilasta.
Jos susta tuntuu että lakkiasi ei ole tarpeeksi huomioitu, niin ei voi mitään - tai järjestä ylppäreittesi vuosijuhla joka vuosi, jooko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010