ei ole tutkittu, mutta niistäminen on jatkuvaa. onko nyt ulkona joku tietty laji? leppä???
Poika 17v sanoo ettei voi mennä ulos juoksemaan kin siell on siitepölyjä, tekosyy? onko vaarallista lenkkeillä jos allergia vaivaa?
pojalla on allergiaa
ffaija tku
2
493
Vastaukset 2
- ast./al.
selkeitä oireita niin ilman muuta allergologin vastaanotolle! Onhan siellä leppä ollut jo vaikka kuinka kauan ja moni, moni muu.
- "kokemusta on"
... yleensä maaliskuussa pähkinäpensaalla ja jatkuu siitä lepällä, tänä vuonna olivat poikkeuksellisen
myöhässä kun pakkaset jatkui niin pitkälle kevääseen.
ja kyllä voi olla vaarallista lenkkeily, jos ilmassa on paljon allergeeneja, koska keuhkothan
juostessa oikein kyllästyy niillä, ja jos allergiaa on, niin astma ei ole välttämättä kaukana.
Lääkäriin mars!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628