ei ole tutkittu, mutta niistäminen on jatkuvaa. onko nyt ulkona joku tietty laji? leppä???
Poika 17v sanoo ettei voi mennä ulos juoksemaan kin siell on siitepölyjä, tekosyy? onko vaarallista lenkkeillä jos allergia vaivaa?
pojalla on allergiaa
ffaija tku
2
460
Vastaukset
- ast./al.
selkeitä oireita niin ilman muuta allergologin vastaanotolle! Onhan siellä leppä ollut jo vaikka kuinka kauan ja moni, moni muu.
- "kokemusta on"
... yleensä maaliskuussa pähkinäpensaalla ja jatkuu siitä lepällä, tänä vuonna olivat poikkeuksellisen
myöhässä kun pakkaset jatkui niin pitkälle kevääseen.
ja kyllä voi olla vaarallista lenkkeily, jos ilmassa on paljon allergeeneja, koska keuhkothan
juostessa oikein kyllästyy niillä, ja jos allergiaa on, niin astma ei ole välttämättä kaukana.
Lääkäriin mars!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040