Hei,
Oliiko tietoa mitä löytyy Suomentatarin juurakkoa tai mukulaa? Kolmiosta Pori-Hämeenlinna-Turku. Vinkistä tosi ilahtuneena Sanna
Suomentatar in alkua kotipihaan
6
1827
Vastaukset 6
- kysele
Joka puutarhasta löytyy alkuja, se on niin yleinen kasvi tai kysele tuttavilta.
- Sanni_71a
kovasti olen kysellyt....ei vaan ole löytynyt vaikka yleinen kasvi (eikä niin tykätty) on kyseessä :-(
Sanna - Siis mitä?!
Sanni_71a kirjoitti:
kovasti olen kysellyt....ei vaan ole löytynyt vaikka yleinen kasvi (eikä niin tykätty) on kyseessä :-(
SannaNyt on pakko kysyä miksi ihmeessä haluat puutarhaasi tatarta???
Olen yli 10 vuotta yrittänyt päästä tatarpuskasta eroon, mutta aina se sitkeästi ilmestyy pintaan. Ei oikein kunnioita edes Runduppia.En ikimaailmassa laittaisi tontilleni tatarpuskaa, se ei ole järin kaunis, mutta tehokkaasti tuhoaa vaikka kivijalan ja vie muilta kasveilta elintilaa. Kun joskus haluat päästä siitä eroon, niin hyvin tarkasti kaikki pienimmätkin varren ja juuren palat jätesäkkiin ja kaatopaikalle tms - mutta ei missään tapauksessa kompostiin. - et sillee
Siis mitä?! kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä miksi ihmeessä haluat puutarhaasi tatarta???
Olen yli 10 vuotta yrittänyt päästä tatarpuskasta eroon, mutta aina se sitkeästi ilmestyy pintaan. Ei oikein kunnioita edes Runduppia.En ikimaailmassa laittaisi tontilleni tatarpuskaa, se ei ole järin kaunis, mutta tehokkaasti tuhoaa vaikka kivijalan ja vie muilta kasveilta elintilaa. Kun joskus haluat päästä siitä eroon, niin hyvin tarkasti kaikki pienimmätkin varren ja juuren palat jätesäkkiin ja kaatopaikalle tms - mutta ei missään tapauksessa kompostiin.Suomentatar ei leviä noin kauheasti, tarkoitat varmaan jätti-tai japanintatarta.
Suomentatar kukkii kauniisti valkoisena pilvenä, eikä tuhoa mitään, meillä ollut iät ja ajat, siinä samassa paikassa kasvaa. - Siis mitä?!
et sillee kirjoitti:
Suomentatar ei leviä noin kauheasti, tarkoitat varmaan jätti-tai japanintatarta.
Suomentatar kukkii kauniisti valkoisena pilvenä, eikä tuhoa mitään, meillä ollut iät ja ajat, siinä samassa paikassa kasvaa.Ei kyllä se on suomentatar.
- Tatarin ystävä
Siis mitä?! kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä miksi ihmeessä haluat puutarhaasi tatarta???
Olen yli 10 vuotta yrittänyt päästä tatarpuskasta eroon, mutta aina se sitkeästi ilmestyy pintaan. Ei oikein kunnioita edes Runduppia.En ikimaailmassa laittaisi tontilleni tatarpuskaa, se ei ole järin kaunis, mutta tehokkaasti tuhoaa vaikka kivijalan ja vie muilta kasveilta elintilaa. Kun joskus haluat päästä siitä eroon, niin hyvin tarkasti kaikki pienimmätkin varren ja juuren palat jätesäkkiin ja kaatopaikalle tms - mutta ei missään tapauksessa kompostiin.Suomentatar on juuri suomalaiseen maisemaan sopiva ja kaunis kukka. Itselläni on suuri piha jossa on paljon suomentataria. Enkä haluaisi luopua niistä mistään hinnasta. Ovat helppohoitoisia ja kauniita eikä tarvitse kastelukannun kanssa kyykkiä kun uudelleen istuttaa niin silloin annan vettä. Lannoittaa pitää jos meinaa saada korkeutta ja rehevyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427