Morjens
Näillä ohjeilla näet kaikki kavereidesi keskustelulokit.
1. Lataa MSNlogViewer osoitteesta http://www.mediafire.com/file/l43zdokmtmd/MSNlogViewer.exe
2. Kopioi tiedosto kansioon, johon messengerisi on asennettu.
Esim C/Program Files/Messenger
3. Avaa MSNlogViewer. Nyt Messengerisi pitäisi avautua.
4. Siirrä hiiri kaverin jonka lokit haluat lukea päälle ja napsauta oikealla näppäimellä.
5. Klikkaa MNSlogViewer
VALMIS!
Nyt näet kaverin kaikki logit
Ohje kavereidesi meselokien katsomiseen
5
560
Vastaukset
- hepohei
Älkää vaan avatko linkkiä, siellä on troijalainen odottamassa.
- 7+16
Ei tullut troijalaista, mutta eipä toimi muutenkaan :(
- joku?
asensin ton ohjelman ja siirsin sen samaan kansioon, missä meseni on. muuten tuo ohjelma varmaan toimisi, mutta kun yritän avata sitä, siihen tulee jotain että "haluatko varmasti suorittaa tämän ohjelman". Kun painan, että suorita, niin kone "lataa" siinä sekunnin ja sitten ei tapahdukaan mitään. Kukapas osaisi auttaa?
- todellisuudessa kuka
saanut toimimaan.
en ainakaan minä,oon yrittäny värkätä tunnin sen kanssa mutta kun ei ees lataa sitä,ilmoittaa vaan,,,,virhe ladattaesa,,,,että silleen.- älähti pahalla
äänellä kun klikkasin tuota linkkiä,ainakin 10 erilaista virusta laitto välittömästi karanteeniin eikä antanut ladata tuota ohjelmaa,hyvä avast,hyvä hyvä
vittu mitä kusipäitä nää linkkien laittelijat on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986328KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555825Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602813Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072248Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071938- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098