Morjens
Näillä ohjeilla näet kaikki kavereidesi keskustelulokit.
1. Lataa MSNlogViewer osoitteesta http://www.mediafire.com/file/l43zdokmtmd/MSNlogViewer.exe
2. Kopioi tiedosto kansioon, johon messengerisi on asennettu.
Esim C/Program Files/Messenger
3. Avaa MSNlogViewer. Nyt Messengerisi pitäisi avautua.
4. Siirrä hiiri kaverin jonka lokit haluat lukea päälle ja napsauta oikealla näppäimellä.
5. Klikkaa MNSlogViewer
VALMIS!
Nyt näet kaverin kaikki logit
Ohje kavereidesi meselokien katsomiseen
5
535
Vastaukset
- hepohei
Älkää vaan avatko linkkiä, siellä on troijalainen odottamassa.
- 7+16
Ei tullut troijalaista, mutta eipä toimi muutenkaan :(
- joku?
asensin ton ohjelman ja siirsin sen samaan kansioon, missä meseni on. muuten tuo ohjelma varmaan toimisi, mutta kun yritän avata sitä, siihen tulee jotain että "haluatko varmasti suorittaa tämän ohjelman". Kun painan, että suorita, niin kone "lataa" siinä sekunnin ja sitten ei tapahdukaan mitään. Kukapas osaisi auttaa?
- todellisuudessa kuka
saanut toimimaan.
en ainakaan minä,oon yrittäny värkätä tunnin sen kanssa mutta kun ei ees lataa sitä,ilmoittaa vaan,,,,virhe ladattaesa,,,,että silleen.- älähti pahalla
äänellä kun klikkasin tuota linkkiä,ainakin 10 erilaista virusta laitto välittömästi karanteeniin eikä antanut ladata tuota ohjelmaa,hyvä avast,hyvä hyvä
vittu mitä kusipäitä nää linkkien laittelijat on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136