hei kaikile vääelle,,
luin juuri hiljatain iltalehedssa ostiskoi 29.4.2010 (hei katso, ulkomaalianen)
siita että joku ihmee EVA kilpailua pidattin sinne,,ja kisattin siitä kellä ulkolaisilla suomessa on aivot,,jonkossa oli noin 5oo ulkolais taustaisia kanditaatiota,, joissa valitettavasti en ole ollu siihen joukossa eres kytsytty,,saati osal ottajana siinhen kilpailuun.. ;(
jotain, jos laskelmani jotka kaikki perustuu kauppan loogiaan perusteva menetelyn, sekoitettuna bisness faktoihin,, ja anaalisokeeni seka kykyni ennusta tukevaisuutta,, astrooloogian , methapysician ja taikuuden voimaan avula, mina olen aina tavoittavistanne.
muuten akikki ideani mika julkistin täälä ovat omiani,ja ne on myytävanä .
toisaalta,,olen hän minä joo hakenyt toitä nokiasta, henkilotukseni on 180870.2196, entinen sitran pääluottamus henkilolla joka on nyt nokialle hommissa on joo tiedoksi , ja sen sihteerilla on myös suora
[email protected]
mikäli kykyni , voimaani,,teidät kiinosta ,,
bla bla bla,,,,etc,,,
bueno ?
eva kilpailusta
arabi jämpti
0
483
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794974- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522679
- 402561
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830