Morot,
Tuttu aihe... (siis liian tuttu, mutta ei ilmeisesti elisan "asiakspalvelulle"...)
Eli olen tässä yrittänyt saada E160E(/X) toimimaan kahdessa W2k(SP4) koneesa toimimaan.
Toisessa toimii (ilman elisan mobiililaajakaista-ohjelmaa) mutta ei vaan toisessa.
Yhdistämisnappulaa painamalla (tai dial-up:ista "connectia") mokkulan turkoosi valo palaa muutaman sekunnin ja vaihtuu siniseksi 10s ajaksi jonka jälkeen alkaa taas vilkkumaan, "softa jumissa" parin minuutin ajan jonka ajan yrittää yhteyttä...
Lokiin tulee virhe "ModemStatus=00000030" joka tarkoittaa että vastapuoli katkaisi yhtyden?!
Tomivassa koneesa en ole määrittänyt käyttäjätunnusta/salasanaa tai muitakaan esim. "Alustuksen lisäkomentoa cgdcont=1,"ip","internet";"!
No vaikka seisoisin päälläni niin toimimaton "ei vaan yhdistä". asennettu/poistettu "elisaa", asennettu mokkulan ajureita. kokeiltu dial-up:in asetuksia käyttäjällä tai ei.
Mokkula ei yhdistä
eitoimiei
0
709
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788