Suomen tulee vaatia Kreikalta takuiksi saaria taikka yleislakko! Ei tämä ole mikään laina-ale!
Jos Kreikalle annetaan latiakaan, tulee verotusta vähentää Suomessa puoleen nykyisestä, jotta kansantalous pysyy käynnissä.
Levittäkää tietoa yleislakosta ja takuuvaatimuksistamme eli jos Suomi antaa lainaa Kreikalle, Kreikan on annettava lainan takuiksi saariaan. Levittäkää tietoa kaikille tuntemillenne poliitikoille ja ammattiyhdistysaktiiveille.
Tämän viestin voit vapaasti kopioida ja muokata, jos haluat käyttää sitä pohjana viestissäsi tietämillesi vaikuttajille.
Suomen tulee vaatia Kreikalta takuiksi saaria taikka yleislakko!
2
836
Vastaukset
- =?=
Soinin idea on itse asiassa hyvä. Ei anneta lainaa vaan ostetaan Rodos. Miksi aina pitäisi lainata ?
- Jari 1976
99% kansasta ei halua antaa Kreikalle liki 2 miljardia (=Kaksi tuhatta miljoonaa) euroa suomalaisten selkänahasta revittyä rahaa.Ja tuo summa voi nousta vielä monikertaiseksi. Raha ei mene edes Kreikkaan. Raha kulkee Kreikan kautta saksalaisille ja ranskalaisille ja USA:laisile pankeille, jotka ovat lainanneet kovalla korolla konkurrsipesä Kreikalle. Tämä on nyt viimeinen pisara. Antaa Kreikan mennä konkurssiin. Se on heille itselleenkin parasta. Musta pekka jäisi silloin riskirahoittajille. Kreikka voisi aloittaa puhtaalta pöydältä.
Minä lupaan viedä yritykseni Norjaan. Pois suomesta. Ja vien perheeni mukanani. Poltan suomen passini ja lupaan jäädä tulematta sotatilanteessa johtamaan joukkuettani. Jään Norjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909