Suomen tulee vaatia Kreikalta takuiksi saaria taikka yleislakko! Ei tämä ole mikään laina-ale!
Jos Kreikalle annetaan latiakaan, tulee verotusta vähentää Suomessa puoleen nykyisestä, jotta kansantalous pysyy käynnissä.
Levittäkää tietoa yleislakosta ja takuuvaatimuksistamme eli jos Suomi antaa lainaa Kreikalle, Kreikan on annettava lainan takuiksi saariaan. Levittäkää tietoa kaikille tuntemillenne poliitikoille ja ammattiyhdistysaktiiveille.
Tämän viestin voit vapaasti kopioida ja muokata, jos haluat käyttää sitä pohjana viestissäsi tietämillesi vaikuttajille.
Suomen tulee vaatia Kreikalta takuiksi saaria taikka yleislakko!
2
829
Vastaukset
- =?=
Soinin idea on itse asiassa hyvä. Ei anneta lainaa vaan ostetaan Rodos. Miksi aina pitäisi lainata ?
- Jari 1976
99% kansasta ei halua antaa Kreikalle liki 2 miljardia (=Kaksi tuhatta miljoonaa) euroa suomalaisten selkänahasta revittyä rahaa.Ja tuo summa voi nousta vielä monikertaiseksi. Raha ei mene edes Kreikkaan. Raha kulkee Kreikan kautta saksalaisille ja ranskalaisille ja USA:laisile pankeille, jotka ovat lainanneet kovalla korolla konkurrsipesä Kreikalle. Tämä on nyt viimeinen pisara. Antaa Kreikan mennä konkurssiin. Se on heille itselleenkin parasta. Musta pekka jäisi silloin riskirahoittajille. Kreikka voisi aloittaa puhtaalta pöydältä.
Minä lupaan viedä yritykseni Norjaan. Pois suomesta. Ja vien perheeni mukanani. Poltan suomen passini ja lupaan jäädä tulematta sotatilanteessa johtamaan joukkuettani. Jään Norjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171