mukaan tulevaisuudessa voitaisiin suorittaa aikamatkailua, mutta vain tulevaisuuteen jopa miljoonia vuosia, kirjoittaa päivän Iltalehti. Menneisyyteen siis ei voitaisi mennä.
Ensinnäkään fysiikan lakeja ei ole vielä pystytty kumoamaan, joten nykytiedon mukaan valon nopeutta ei voida millään nyt tiedossa olevalla keinolla ylittää.
Mitä meillä olisi nähtävissä siellä tulevaisuudessa, jos pääsisimme kurkistamaan sinne. Ei mitään, sillä tulevaisuutta ei ole......vielä.
Stephen Hawkingsin
106
487
Vastaukset
- Meriläinen
Mutta jos tuo ajatus onkin harhaa ja me eletään samanaikaisesti monessa rinnakkaisessa maailmassa.
Eli tulevaisuutta samaan aikaan, niin silloinhan se on jo :))))mennä tulevaisuuten vaan menneisyyteen, eikö silloin ollutkin kaikki paremmin, ainakin olen joskus kuullut puhuttavan. Enkä haluaisi hetkessä rusinaksi, ja miten olisi jollei pääsisikään takaisin kuten sanoit, ettei voi palata, se olisi menoa sitten:))
tuon ajatuksen? Kun ei tiedä mitä siellä saattaisi olla, on turha spekuloida sillä, että onko sillä jotain.:-)
- Meriläinen
Teotwawki kirjoitti:
tuon ajatuksen? Kun ei tiedä mitä siellä saattaisi olla, on turha spekuloida sillä, että onko sillä jotain.:-)
Olen kuullut isoilta pojilta ja tytöiltä näin olevan :))
Se että uskonko siihen itse niin on toinen juttu, hauskaa on kuitenkin miettiä että JOS näin olisikin niin mitä sitten? - 0ree
Meriläinen kirjoitti:
Olen kuullut isoilta pojilta ja tytöiltä näin olevan :))
Se että uskonko siihen itse niin on toinen juttu, hauskaa on kuitenkin miettiä että JOS näin olisikin niin mitä sitten?mietiskelyä. Olet ihan oikeilla jälillä.
- HTZA
0ree kirjoitti:
mietiskelyä. Olet ihan oikeilla jälillä.
jo lukea koko ketjun?
- Meriläinen
0ree kirjoitti:
mietiskelyä. Olet ihan oikeilla jälillä.
Mietiskely ja asioiden pohtiminen on elämääni.
Joku sanoo sitä tylsäksi mutta itse siitä nautin ja löydän kysymyksiä, joskus jopa myös vastauksia jotka ei ole valtavirran mukaisia.
elää vaan tätä päivää, en haluaisi matkustaa mihinkään suuntaan.
Miljoonia vuosia, kyllä siinä voisi ihmettelemistä riittää, tämän ajan eläjälle.
Onko varmaa, että sieltä pääsisi myös takaisin :)Teotwawki kirjoitti:
mihin hattuni ripustan. Sillä väliä.......:-D))))))))))))
onko siellä naulakoita, tai puita, joiden oksiin voisit hattusi ripustaa.
Mun koti taas on täällä :))- Bluffaaja;))))))
Teotwawki kirjoitti:
mihin hattuni ripustan. Sillä väliä.......:-D))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))Tilateen mukaan...tilanteen mukaan;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Hyvä olet Bluffaamaan. Taustajutut kuintekin iiisisti aina voi kuka tahansa tarkistaa...minäkin jopa.....Hah..hah hih hih hih hihhhiii sitä et arvanutkaan...;)))))))))
Bluffaaja;)))))) kirjoitti:
:))))))))))))))))))))))))))))))))Tilateen mukaan...tilanteen mukaan;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Hyvä olet Bluffaamaan. Taustajutut kuintekin iiisisti aina voi kuka tahansa tarkistaa...minäkin jopa.....Hah..hah hih hih hih hihhhiii sitä et arvanutkaan...;)))))))))
arvata kuka olet.
- Bluffaaja;))))
Teotwawki kirjoitti:
arvata kuka olet.
:)))))))))eihän se ollut nyt ollut pointti;;)))))))))))))))))))))))vaan mitä esität;)))))))))))))))))))))))))))))))tausta jutut edelleen helppo tarkistaa aina tiettyyn suuntaan;))))))))älä aliarvioi ainakaan minua siinä...hih.hih..ja haha..hah...hah. Kun haluan selvittää, myös selvitän;))))))))))))tuliko sinulle yllätyksenä...unohdit MINÄ tunnen oikeesti.....;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- matiton
Bluffaaja;)))))) kirjoitti:
Voi sua reppanaa...Pitäisikö sua sääliä vai halveksia?
- Bluffaaja:))))))))
Bluffaaja;)))) kirjoitti:
:)))))))))eihän se ollut nyt ollut pointti;;)))))))))))))))))))))))vaan mitä esität;)))))))))))))))))))))))))))))))tausta jutut edelleen helppo tarkistaa aina tiettyyn suuntaan;))))))))älä aliarvioi ainakaan minua siinä...hih.hih..ja haha..hah...hah. Kun haluan selvittää, myös selvitän;))))))))))))tuliko sinulle yllätyksenä...unohdit MINÄ tunnen oikeesti.....;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
kun taas....)))))))))))))sinä et))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Älä toiste esitä.....;))))))))))))))))) ainakaan minulle...;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ei mee enää läpi...
Bluffaaja;)))) kirjoitti:
lopeta!
- Bluffaaja;)))))))
matiton kirjoitti:
Voi sua reppanaa...Pitäisikö sua sääliä vai halveksia?
Viesti yksistään Teolle henkilökohtaisesti;)))))))))))))))))))))))))))))))hän tietää kyllä mitä asia koskee;)))))))))))salli minun nauraa toveri toimittaja;))))))))))))))))))))))))))))
- Bluffaaja;))))))
Teotwawki kirjoitti:
lopeta!
Miksi?????;)))))))))))))))))))))))))))))))olit erittäin uskottava;)))))))))))))))ok...Bluffaa rauhassa jatkossa ketä haluat....minua et vain kuseta;))))))))))ei onnistu enää....;)))))))))))))))))))saathan sinä esittää....mitä haluat.
- Bluffaaja;)))))
minttupuu kirjoitti:
se lopeta.
Jotain on nyt enemmän kun pielessä.Kusettaminen;)))))))))))))))))Mutta kuhan kerroin, että helppo tarkistaa...;)))))))))))))))Ok...jatkakoon kusetusta rauhassa...uskokoon ken uskoon. Minulla riittävät vain ainoastaan selvät faktat;))))))))))))))ja niitä ei nyt ole;))))))))))))))))
En häiritse enempää. Ole Teo rauhassa. minttupuu kirjoitti:
se lopeta.
Jotain on nyt enemmän kun pielessä.En tuo palstalle keskinäisiä keskusteluitamme.
- Bluffaaja;)))))))))
Teotwawki kirjoitti:
En tuo palstalle keskinäisiä keskusteluitamme.
En minäkään;)))))))))))))))))))))))))))))))kuhan vaan ihmettelin mikä totta mikä ei sinussa;))))))))))))))))) edelleen älä unohda minun olen helppo saada oikeat faktat.....itsehän täällä rooliasi esität ja sen esille täysin avoimesti tuot en minä...nooh..uskoo ken uskoo....minä vaan en enää sanakaan mitä kirjoitat;)))))))))))))))))))))))))))))))))vaikka se oli asiaakin ymmärrätkö miksi? mietihän sitä? ja vaikka en kirjoittaisi tänne sanakaan mikä estää minuakaan lukemasta ja naurasmasta edelleen kuinka halpaan täällä osa porukasta aina menee? Kerro?
Tämä nyt toinen kerta jo...jolloin Bluffaat minua;))))vika minussa menin halpaan jo ensimmäisellä kerralla;)))))))))))saan siis syyttää vain itseäni. Mitäs olin tyhmä)))) Naiset uskovat kaiken mikä kuulostaa mukavalta;)))) ja hauskalta;))))) siinähän ole hyvä..en ainoa joka sinuun tarinoitasi täällä uskoin...Nyt meitä muitakin...ja minä lukeudun vain siihen porukkaan NYT........ - Bluffaaja;)))))))))
Bluffaaja;))))))))) kirjoitti:
En minäkään;)))))))))))))))))))))))))))))))kuhan vaan ihmettelin mikä totta mikä ei sinussa;))))))))))))))))) edelleen älä unohda minun olen helppo saada oikeat faktat.....itsehän täällä rooliasi esität ja sen esille täysin avoimesti tuot en minä...nooh..uskoo ken uskoo....minä vaan en enää sanakaan mitä kirjoitat;)))))))))))))))))))))))))))))))))vaikka se oli asiaakin ymmärrätkö miksi? mietihän sitä? ja vaikka en kirjoittaisi tänne sanakaan mikä estää minuakaan lukemasta ja naurasmasta edelleen kuinka halpaan täällä osa porukasta aina menee? Kerro?
Tämä nyt toinen kerta jo...jolloin Bluffaat minua;))))vika minussa menin halpaan jo ensimmäisellä kerralla;)))))))))))saan siis syyttää vain itseäni. Mitäs olin tyhmä)))) Naiset uskovat kaiken mikä kuulostaa mukavalta;)))) ja hauskalta;))))) siinähän ole hyvä..en ainoa joka sinuun tarinoitasi täällä uskoin...Nyt meitä muitakin...ja minä lukeudun vain siihen porukkaan NYT........siis siihen porukkaan joka en usko sanakaan. Mitä selität. Muista Teo faktat on aina helppo todistaa ja saada myös esiin. Sinä vaan aliarvoit minut ja se kuule suuttaa NYT. Ymmärrätkö. Flöijjää ketä flöijjäät jatkossakin. Minulle samatekevää;)))))))))))))))))))) MINÄ en vaan usko.
- Adria
Bluffaaja;))))))))) kirjoitti:
siis siihen porukkaan joka en usko sanakaan. Mitä selität. Muista Teo faktat on aina helppo todistaa ja saada myös esiin. Sinä vaan aliarvoit minut ja se kuule suuttaa NYT. Ymmärrätkö. Flöijjää ketä flöijjäät jatkossakin. Minulle samatekevää;)))))))))))))))))))) MINÄ en vaan usko.
Mikä helevetin flöijjää. Flöittaamista yritit tarkoittaa, luulisin.
- mitäkä mies
Aivan sattumalta luin muutama vuosi sitten Hwkingsin kirjan maailaman kaikkeus pähkinänkuoressa.En todellakaan tapaa lukea kirjoja ja tämä on niitä harvoja lukemiani,ellei vuorisen kirjoja lasketa kirjoikisi:)
Aikamatka yli valon nopeudella olis kyllä aika raju juttu,mutta harmiksemme se ei ole mahdollista,ainakaan vielä.
Ja mitäpä sillä sekunnin murto-osalla tekisikään,vaikka pääsisi sen verran edelle muita.Tosin liikenteessä se on todella tärkeä juttu.
Hyvä kirja,viisas kirjoittaja,joskin piti pitää pieniä taukoja lukemmisen välillä,tai palata pari sivua taakse päin ja miettiä...mitä se tarkoitti:)))- mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
tuskin pääset siihen vauhtiin:-D)))))))))))
paskan keltainen sata ampeeri,eikä sen kyyti edes kelpaa kenellekkään,ei edes hätä tapuksessa:))))))))))))
mitäkä mies kirjoitti:
paskan keltainen sata ampeeri,eikä sen kyyti edes kelpaa kenellekkään,ei edes hätä tapuksessa:))))))))))))
vauvanpaskan värinen? :-D)))))
Teotwawki kirjoitti:
tuskin pääset siihen vauhtiin:-D)))))))))))
Se onkin oikea väline kun haluaa tehdä aikamatkan menneisyyteen.
- mitäkä mies
yohuuhkaja kirjoitti:
Se onkin oikea väline kun haluaa tehdä aikamatkan menneisyyteen.
Ja minulle se tuotti yksinäisen matkan kotiin,kun vedätin neitoa väittäen omistavani 100A:n
Kävisin äkkiä katsomassa seuraavan lottoarvonnan ja lottonumerot tietenkin. Sit pian takas ja tekeen se rivi.
Teotwawki kirjoitti:
ei vielä ole, niin ehkä sieltä ei lottonumeroitakaan näy. Ne tulevat ajallaan.
Vitsi vitsi
- Luotain-56
eikö se olisi järkevämpää matkustaa sellaiseen aikaan joka on jo ollut kuin vielä olemattomaan tulevaisuuteen?
- HTZA
laitan hantiin, jollekin Stephen Hawkingille (Huom! Ei ässää).
Kaikki mikä on tapahtunut, on ollut valon liikettä, eli heijastumista kohteista.Jokainen elollinen tunnistaa elämän, valon eri aallonpituuksilla. Joku näkee ihmisten valossa, joku muu taas aallonpituuksilla, jotka ihminen aistii lämpönä. Puhutaan infrapunasta.
Alkuräjähdyksen vaikutukset on vieläkin tunnistettavissa. Kaukaiset Galaksit ovat, ehkä, kuolleet mutta valo tuo nekin vielä näkyviin, koska valoltakin vie aikaa matkojen taittamiseen.
Historiaan voi mielestäni palata. Pitäisi vaan kulkea valoa nopeammin, silloin saavuttaisimme sen valon joka, aikanaan, muodosti kuvan, vaikkapa Caesarin Laakeriseppeleestä. Se olisi vain elokuvan katselemista, vaikuttaa siihen ei enää voi.
Yli-valonnopeudella voi myös matkustaa odottamaan tulevaisuutta.
Jos kulkee , tasan, valonnopeudella, ajaa aika ohi, koska se on nopeampi, joten kun liityt takaisin normaaliaikaan, olet "tulevaisuudessa".
Mutta, edelleenkin, et voi aikaan vaikuttaa. Olet, tavallaan, nukkunut aikasi ohi.
Joten, kun liityt takaisin aikaan, näet sen mitä "nukkuessasi" on tapahtunut.
Asiaan on tehty elokuviakin, tosin siten että joku on vaipunut, parisatavuotiseen, koomaan ja herännyt.
Eli, tulevaisuuteen ei voi matkustaa, koska ei voi matkustaa sinne mitä ei ole.
Ja vähän SciFiä
Henkinen puoli saattaa myös olla koettavissa, se saattaa ollaa aaltoja ja pituuksia joita ihminen ei voi tunnistaa.
Ja siksi on kummituksia ja kummitteluja, ja salaperäisiä jumalia, jos niitä sitten nyt on.
Ja vähän tosiasiaakin
Ylen tekniikka käyttää tekstitystekniikkaa joka on harvinaista maailmassa.
Kuva ja teksti (SUbtitles) tulevat vastaanottimiin erilailla, tästä on kiukuteltu vuosia, koska kansainvälinen digi-tv maailma tekee vastaanottimia joissa homma ei toimi kunnolla. Tallennettaessa ohjelmaa, ei teksti tule aina mukaan, ja miksi joskus tulee, joskus ei, on mysteeri.
SciFi-osiossa voi nämä kuvitelmat yhdistää, miten saada valon heijastama menneisyys kytkettyä hankisiin aaltoihin, joita ei tunneta?
Koko litania sopii myös keskusteluun, miehen ja naisen eroista, henkisellä puolella.
Ehdotan että "anjaniina" vastaa ensin, sitten teo... ja sitten muu laumani.
:)
H.Teotwawki kirjoitti:
En ymmärtänyt viestistäsi juuri mitään.:-)
en mäkään, mut ekaks ajattelin olla hiljaa, niin Hatza ois luullut mun ymmärtäneen.
minttupuu kirjoitti:
en mäkään, mut ekaks ajattelin olla hiljaa, niin Hatza ois luullut mun ymmärtäneen.
aliarvioimatta voin sanon, että kaikesta ei vain kerta kaikkiaan ota selvää.:-)
Teotwawki kirjoitti:
Mäkin odottelin, että joku viisas ekaks vastaisi ja näkisin mitä hän sanoo :))))
Anceli kirjoitti:
Mäkin odottelin, että joku viisas ekaks vastaisi ja näkisin mitä hän sanoo :))))
on niin arvoituksellinen, että meillä saattaisi olla häneltä jotain oppimista, mutta mahtaako elämä siihen riittää? Täytyy varmasti aikamatkailla:-)
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
taida ymmärtää.
Koska on erimieltä.
Mutta kirjoitukseni on asiaa, ei siinä ole mitään mikä ei voisi olla totta.
Tietysti häviän Hawkingille, koska hän on tiedemies.
Mutta ilman meitä Nörttejä, ei olisi maailmaakaan, sellaisena kun sen nyt tunnemme.
Teo.. lue uudelleen, uskon että ymmärrät mitä haen takaa, "kevennyksistä" huolimatta, on 90 prossaa asiaa.
Anceli, saisinko jonkun pullareseptin? - HTZA
minttupuu kirjoitti:
Ja sitten NAISIA.
SInä olet isoillakirjaimillakirjoitettava.
Tulee mieleen yksi, vanha, juttu, Aatamista, Eevasta ja omenasta. HTZA kirjoitti:
taida ymmärtää.
Koska on erimieltä.
Mutta ilman meitä Nörttejä, ei olisi maailmaakaan, sellaisena kun sen nyt tunnemme.
Teo.. lue uudelleen, uskon että ymmärrät mitä haen takaa, "kevennyksistä" huolimatta, on 90 prossaa asiaa.
Anceli, saisinko jonkun pullareseptin?moneen kertaan, mutta nähtävästi näet asiat sellaisesta perspektiivistä, johon minulla ei ole pääsyä.......älyllisesti... Nörtti näyttää missä mennään. Mutta tätä keskustelua on kuitenkin hauska käydä;-)
HTZA kirjoitti:
taida ymmärtää.
Koska on erimieltä.
Anceli, saisinko jonkun pullareseptin?sen, ettei tulevaisuuteen voi matkustaa, koska sitä ei ole vielä olemassa, hienosti sanottu!
Jonkun pullareseptin, minä teen pullaa tasan yhdellä reseptillä. Se on päässäni ja elää tilanteen mukaan.
Kourallinen tuota ja hyppysellinen tätä, ai sitä ei ollutkaan, no laitetaanpas sitten rusinoita ;))))- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
moneen kertaan, mutta nähtävästi näet asiat sellaisesta perspektiivistä, johon minulla ei ole pääsyä.......älyllisesti... Nörtti näyttää missä mennään. Mutta tätä keskustelua on kuitenkin hauska käydä;-)
ystäväni, se on helppoa ja nautinnollista.
Iloisin terveisin
H. - mitäkä mies
Faktaa.Näytät tietävän fysiikasta ja sähkötekniikasta riittäväti,joten ei paljon uskalla viisastella,niin säilytän kasvoni.
Olisko sitten naiset jotka aistivat infapuna-aallot:)))) mitäkä mies kirjoitti:
Faktaa.Näytät tietävän fysiikasta ja sähkötekniikasta riittäväti,joten ei paljon uskalla viisastella,niin säilytän kasvoni.
Olisko sitten naiset jotka aistivat infapuna-aallot:))))en minä fysiikasta enkä sähkötekniikasta mitään tiedä. Olen maallikko niissä asioissa, mutta mitä tulee kaikkeuden tutkimukseen, olen loputtoman utelias tietämään, mitä siellä tapahtuu.
- HTZA
mitäkä mies kirjoitti:
Olisko sitten naiset jotka aistivat infapuna-aallot:))))jotain saatan tietääkin.
Mutta naiset viestivät sillä "kummitus"- taajuudella, taajuudella jota ei voi ihminen mitata, eikä ymmärtää.
Helposti voisi sen tajuta, taajuudeksi, joksikin, joka tekee ihmisisestä ihmisen.
Mutta jätetään tuo "huumori".
Ja unohdetaan "kummitukset"
Ihmisen kommunikointi ei ole loogista, eikä minkään luonnonlakien alaista. SIinä on jotakin erilaista.
Tiedostetut termit: Synti, empatia, jotkut eläimet näyttävät tunnistavan nuo termit, mutta ei samalla tavalla kuin ihminen.
Niillä on vaisto toimia niiden mukaan mutta ei kykyä ymmärtää niiden vivahteita. Ja siihen ei kykene sairas ihminenkään.
Vaikea asia, minäkään en ymmärrä koko asiaa, mutta osaan huomata tuon eron.
Enkä usko olevani ainoa.
Nuo "Aaallot" eivät ole ihmisen asia. Olkoon se sitten, joku, sielu... - HTZA
Anceli kirjoitti:
sen, ettei tulevaisuuteen voi matkustaa, koska sitä ei ole vielä olemassa, hienosti sanottu!
Jonkun pullareseptin, minä teen pullaa tasan yhdellä reseptillä. Se on päässäni ja elää tilanteen mukaan.
Kourallinen tuota ja hyppysellinen tätä, ai sitä ei ollutkaan, no laitetaanpas sitten rusinoita ;))))pitänyt suuttua, kunnolla. Asetinhan sinut sille paikalle missä naisen kuuluu olla.
:) - mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
en minä fysiikasta enkä sähkötekniikasta mitään tiedä. Olen maallikko niissä asioissa, mutta mitä tulee kaikkeuden tutkimukseen, olen loputtoman utelias tietämään, mitä siellä tapahtuu.
Aina vaan enemmän ymmärrän htza:juttuja,kun olen hiukan jyvällä noista sähkötekniikkkaan liittyvistä asioista,mutta olen jäänyt junasta ja unohtanut lähes kaiken..Nörtit on juuri tuollaisia,ei niitä juttuja voi aina hetkessä ymmärtää..Ei kai se loukkaannu kun menin nimittelemään nörtiksi:))))))))tuskin..
- HTZA
mitäkä mies kirjoitti:
Aina vaan enemmän ymmärrän htza:juttuja,kun olen hiukan jyvällä noista sähkötekniikkkaan liittyvistä asioista,mutta olen jäänyt junasta ja unohtanut lähes kaiken..Nörtit on juuri tuollaisia,ei niitä juttuja voi aina hetkessä ymmärtää..Ei kai se loukkaannu kun menin nimittelemään nörtiksi:))))))))tuskin..
minä kirjoittelen, muut kiittävät ja haukkuvat, mielensä mukaan.
Olen nörtti, ja nörttinä kuolen. Ylpeänä.
Muuten monesti ihmettelen että joku näkee syytä pyytää, jotenkin, anteeksi.
Siihen ei ole, koskaan, aihetta. HTZA kirjoitti:
pitänyt suuttua, kunnolla. Asetinhan sinut sille paikalle missä naisen kuuluu olla.
:)voi suuttua, jos ihminen laitetaan omalle paikalleen, näin hyvä paikka vielä kyseessä ;))
Jotenkin olen alkanut ymmärtää sinua paremmin, enkä aina jaksa edes suuttua.
Eikös se ole kehitystä, vaikka olenkin vain nainen.- mitäkä mies
HTZA kirjoitti:
jotain saatan tietääkin.
Mutta naiset viestivät sillä "kummitus"- taajuudella, taajuudella jota ei voi ihminen mitata, eikä ymmärtää.
Helposti voisi sen tajuta, taajuudeksi, joksikin, joka tekee ihmisisestä ihmisen.
Mutta jätetään tuo "huumori".
Ja unohdetaan "kummitukset"
Ihmisen kommunikointi ei ole loogista, eikä minkään luonnonlakien alaista. SIinä on jotakin erilaista.
Tiedostetut termit: Synti, empatia, jotkut eläimet näyttävät tunnistavan nuo termit, mutta ei samalla tavalla kuin ihminen.
Niillä on vaisto toimia niiden mukaan mutta ei kykyä ymmärtää niiden vivahteita. Ja siihen ei kykene sairas ihminenkään.
Vaikea asia, minäkään en ymmärrä koko asiaa, mutta osaan huomata tuon eron.
Enkä usko olevani ainoa.
Nuo "Aaallot" eivät ole ihmisen asia. Olkoon se sitten, joku, sielu...on ihmisen huomaama aallonpituus,taitaa olla valo,lämpö ja ääni niitä harvoja oikeasti tunnettuja aaltoja mitä normaali ihminen havaitsee,mutta nainen voi havaita muitakin taajuuksia kuudennella aistillaan,sen vuoksi kunnoitakin naistekin aisteja.Minun puolisoni ainakin näkee lävitseni,siis yli 800nanometrin taajuudenkin,pelottavaa:)Jaa sepä siitä...
- mitäkä mies
HTZA kirjoitti:
minä kirjoittelen, muut kiittävät ja haukkuvat, mielensä mukaan.
Olen nörtti, ja nörttinä kuolen. Ylpeänä.
Muuten monesti ihmettelen että joku näkee syytä pyytää, jotenkin, anteeksi.
Siihen ei ole, koskaan, aihetta.Arvasin.
- HTZA
mitäkä mies kirjoitti:
on ihmisen huomaama aallonpituus,taitaa olla valo,lämpö ja ääni niitä harvoja oikeasti tunnettuja aaltoja mitä normaali ihminen havaitsee,mutta nainen voi havaita muitakin taajuuksia kuudennella aistillaan,sen vuoksi kunnoitakin naistekin aisteja.Minun puolisoni ainakin näkee lävitseni,siis yli 800nanometrin taajuudenkin,pelottavaa:)Jaa sepä siitä...
vielä, jotain viisasta.
- HTZA
Anceli kirjoitti:
voi suuttua, jos ihminen laitetaan omalle paikalleen, näin hyvä paikka vielä kyseessä ;))
Jotenkin olen alkanut ymmärtää sinua paremmin, enkä aina jaksa edes suuttua.
Eikös se ole kehitystä, vaikka olenkin vain nainen.joten jossakin pyörii lentosuukko.
Keskitä nyt, naisellinen antennisi, ja kaappaa se.
Ja minun suukkoni lähti taajuudella 880,1, en kyllä tiedä mistä tuo taajuus tuli. HTZA kirjoitti:
joten jossakin pyörii lentosuukko.
Keskitä nyt, naisellinen antennisi, ja kaappaa se.
Ja minun suukkoni lähti taajuudella 880,1, en kyllä tiedä mistä tuo taajuus tuli.ja ilmaa riittää, kävin äsken ulkona ja ihan kuin olis jotain märkää lätsähtänyt poskeen ;((((
Luulin ensin linnunpaskaksi, mutta ei se sitä sitten ollutkaan.
En minä vielä kokonaan ole heltynyt, kuten huomaat :))- ?!
HTZA kirjoitti:
vielä, jotain viisasta.
sinä sen tiedät? :)
Riittääkö viisautesi olettamaan semmoista? - HTZA
Anceli kirjoitti:
ja ilmaa riittää, kävin äsken ulkona ja ihan kuin olis jotain märkää lätsähtänyt poskeen ;((((
Luulin ensin linnunpaskaksi, mutta ei se sitä sitten ollutkaan.
En minä vielä kokonaan ole heltynyt, kuten huomaat :))Paska-sana kertoo, että jouduit hakemaan jotain joka peittäisi, ylettömän, hellyytesi, ja Paska tulee, aina, naisihmiselle, ensimmäiseksi, mieleen. Miehille tulee v...u.
Tosin, en usko kaikkiin nimimerkkeihin, en alkuunkaan, aika paljon tulee miehekkäitä kommentteja. - HTZA
?! kirjoitti:
sinä sen tiedät? :)
Riittääkö viisautesi olettamaan semmoista?että osaan lukea sanojen välejä.
Ongelmia tulee kun miehet vastaavat naisena ja päinvastoin.
Sen kanssa on vain opittava elämään- - mitäkä mies
HTZA kirjoitti:
että osaan lukea sanojen välejä.
Sen kanssa on vain opittava elämään-Havainto:)
HTZA kirjoitti:
Paska-sana kertoo, että jouduit hakemaan jotain joka peittäisi, ylettömän, hellyytesi, ja Paska tulee, aina, naisihmiselle, ensimmäiseksi, mieleen. Miehille tulee v...u.
Tosin, en usko kaikkiin nimimerkkeihin, en alkuunkaan, aika paljon tulee miehekkäitä kommentteja.on vain linnunpaskaa, ei sitä voi muulla nimellä sanoa.
Pitääkö mun taas suuttua, kun en millään nyt viitsisi, on sen verran leppoisa olotila.
Yletön hellyys, paskat :)))- ?!
HTZA kirjoitti:
että osaan lukea sanojen välejä.
Sen kanssa on vain opittava elämään-minäkin osaan lukea rivien ja sanojen välejä... ja jos ne eivät kerro mitään, niin keksin täytettä. :)
Mutta mitäkä miehelle lähettämäsi viestin tulkitsin sananmukaisesti...en arvannut sinun painivan sukupuolen kimpussa. :) En ole laumaeläin. Tuo kummitustaajuus on joissakin ihmisissä hyvin vahvana ja olen eräänkin tuttavani kertomuksia kuunnellut, en vain niitä koskaan ottanut tosissaan ja kun lukee prof.Jorma Palon kirjan Aivojen salaisuudet (nimen voin muistaa hiukan väärin kun on jo aikaa), ymmärtää paljon enemmän.
Huvittuneena seurasin erästä tv:ohjelmaa jossa kuoleva ihminen laitettiin tarkalle vaa'alle ja katsottiin sitten väheneekö paino, ei vähennyt, eli mitään ei lähtenyt pois. Tämä oli siis dokumentoitu lähetys.
Kuten myös hautaamista avaruuteen, kaikenlaista tapahtuu, mutta loppujen lopuksi se kaikki on järjellä selitettävissä kun on tarpeeksi tietoa.
Mutta mitkähän mahtavatkaan olla miehen ja naisen erot henkisellä puolella. IKEA ei kuulema palkkaa naisjohtajia enää koska heistä oli tullut sittemmin liian vahvoja, ja tämän uskon.
Aikamatkailusta ja valonnopeuksista en tiedä höykäsen pöläystä koska en niitä tietoja täällä elämässäni tarvitse, niin paitsi silloin olisi pitänyt olla kyllä monessa paikassa yhtä aikaa kun lapset olivat pieniä:)
Minulla on uusi tv jossa on sisäänrakennettu digi, ääni katkeaa aina joskus hetkeksi mutta se johtuu tämän talon kaapeleista kuulemma, mene ja tiedä. Joku toinen on sanonut, että signaalit tulee (kuva, ääni ja teksti) eri kanavia myöten ja siksi eivät aina pelaa yhteen, ei ole riittänyt kiinnostus asian lähempään tutkimiseen.
Mähän just olen tässä menossa takaisin 50-luvulle. Ei mitään mukavuuksia eikä tietoakaan nykyajan elämästä. Parin viikon päästä sitten matka takaisin nykyaikaan. Ja eikös Kreikka ole menossa myös kun rahat sieltä loppuvat?
koko Euroopan talouden, tulet näkemään tämän. Tukipaketti, jonka muu Eurooppa on Kreikalle myöntänyt ei riitä.
Teotwawki kirjoitti:
koko Euroopan talouden, tulet näkemään tämän. Tukipaketti, jonka muu Eurooppa on Kreikalle myöntänyt ei riitä.
Nooo, menee vähän kauas ketjun aiheesta, mutta mulla on kyllä käsitys että tyhminkin kreikkalainen tietää mikä olisi vaihtoehto jos potkut euroalueesta tulisivat esimerkiksi huonon lainojen hoidon takia. Muistellaan vain missä oli korkotaso täällä 90-luvun laman aikoihin kun omalla rahalla yritettiin sijoittajia vakuuttaa. Kreikan tilanne on sen verran huonompi että pudotus olisi vielä paljon rankempi ja elintaso varmasti jotakin itäisimmän Euroopan tasoa. Sen jälkeen jokaisella näistä palstan naisista alkaisi olla liuta kreikkalaisia miesystäviä avioliittoa tarjoamassa...
- 17
yohuuhkaja kirjoitti:
Nooo, menee vähän kauas ketjun aiheesta, mutta mulla on kyllä käsitys että tyhminkin kreikkalainen tietää mikä olisi vaihtoehto jos potkut euroalueesta tulisivat esimerkiksi huonon lainojen hoidon takia. Muistellaan vain missä oli korkotaso täällä 90-luvun laman aikoihin kun omalla rahalla yritettiin sijoittajia vakuuttaa. Kreikan tilanne on sen verran huonompi että pudotus olisi vielä paljon rankempi ja elintaso varmasti jotakin itäisimmän Euroopan tasoa. Sen jälkeen jokaisella näistä palstan naisista alkaisi olla liuta kreikkalaisia miesystäviä avioliittoa tarjoamassa...
Palstan nainen totesi ennen kreikan kuperkeikkaa ettei kreikkalaisia olisi saanut vetää
Eu- naruun mukaan kun ne ketkut kiristävtä narua Brysseliherrojen kaulusten ympärille.
Mutta palstan nainen ymmärtää kyllä nyt on Eu:lla kusihätä ja omat sukat kastuvat, eikä se ole kivaa.
Palstan nainen tiiraa kiikarilla kova on hätä ja Eu:maita uppoaa mutta brysselin lippulaiva
matkaa rahasalkkuineen apuun.
Takaisinpaluu todellisuuteen odottaa tulevaisuudessa ja Eu:n veturi puuskuttaa pikkuhiljaa
varikolle .
Kun Brysselissä nukutaan tulisi valvoa pitkään ja harkiten .
Rakennuslupa myönnetään mutta rahat ovat loppu .
Rahavirran valvonta ja tarkka seuranta .Roope Ankka
Mihin nämä erot menee , mistä niitä tulee ?
- Juuri nyt
ei kyllä kiinnosta tulevaisuuteen matkaaminen, kun se on tyhjää täynnä. Siellä ei tapahdu ihan mitään...
Menneisyyttä ei taasen ole muualla kuin muistissa.
:) - GloriaJoy
tämä S. H, miun mielest ajatuksissaan samaa luokkaa kuin aikanaan Descartes ruumiintoiminnoista. Inttää vaikka olisi ihan omien silmiensä edessä havainnoitu todeksi jotain sellaista minkä omissa pähkäilyissään on ajatellut ja 'laskeskellut' toisin. Omia teoreemoja on vaikea romuttaa, varsinkin kun ne ovat hajoamassa käsiin oman elämänkerrallisen huipennuksen ollessa äärellään. ;-)
- D)))
mitä neroja me täällä kaikki voimmekaan olla olevinamme. :))))))))))
- k/k
pääsevät jumalten keinuun ne keinuvat korkealla,mä jourun ikävä kyllä kattelemaan maanpinnalta tätä menoa,pakko myöntää et kateellinen olen.
lukea Esko Valtaojan trilogia Kotona maailmankaikkeudessa. Hyvin ymmärrettävästi kirjoitettua tieteen popularisointia.
- Pöljäke'
Teotwawki kirjoitti:
lukea Esko Valtaojan trilogia Kotona maailmankaikkeudessa. Hyvin ymmärrettävästi kirjoitettua tieteen popularisointia.
Edes tajua kun sinulle vinoillaan.
- Adria
Stephen Hawking on fiksu jätkä ja hänellä on laajempi käsitys maailmankaikkeuden olomuodosta kun meillä tämän palstan tallaajilla.
En tiedä mistä hänen lausumastaan nyt on kysymys, mutta ilmeisesti sitä tulkitaan väärin koska ymmärrys ei meillä yllä hänen tasolleen näissä asioissa.
Herra Hawking on senverran arvostettu mielipiteistään, että ei hän aivan huuhaata vakavissaan heittele ja jos heittelee on se tarkoitettu kuulijakunnalle
joka tietää missä valossa ajatus on tuotu julki.
Niin kauan kuin emme ole selvittäneet itsellemme kaiken kattavaa yhtenäisteoriaa voimme 'viisastella' Hawkingin tavoin, tai vaikka Hatsan.
Kaiken teoria
Wikipedia
Kaiken teoria on teoreettisen fysiikan etsimä teoria, joka selittäisi ja yhdistäisi kaikki fysikaaliset ilmiöt. Teoria kattaisi kaikki neljä perusvuorovaikutusta eli gravitaation, sähkömagneettisen vuorovaikutuksen, vahvan vuorovaikutuksen ja heikon vuorovaikutuksen. Nämä on gravitaatiota lukuun ottamatta onnistuttu jossakin määrin yhdistämään standardimalliksi kutsuttavassa teoriassa.
Kaiken teoriaa on etsitty vuosikymmeniä. Albert Einstein oli ensimmäinen, joka otti elämäntehtäväkseen teorian keksimisen. Hän piti suurimpana ongelmana yleisen suhteellisuusteorian ja sähkömagnetismin yhdistämistä. Nykyfysiikalle päänvaivaa tuottavat kvanttimekaniikan ja yleisen suhteellisuusteorian toisistaan poikkeavat selitykset maailmankaikkeudesta.
Kaikki fyysikot eivät edes pidä varmana, että perusteita yksittäiselle kaiken selittävälle teorialle ylipäänsä olisi olemassa.
Ehdokkaita kaiken teorian pohjaksi ovat muiden muassa supersäieteorian eri muunnelmat sekä oletus, että kaikkeudessa on useampia ulottuvuuksia kuin nykyään tunnetut kolme tilaulottuvuutta ja yksi aikaulottuvuus.- 17
Avaruus on meidän käsityskyvyn mukaan ääretön.
Tämä on meidän rajallinen määrite äärettömyydestä .
Matkaa tulevaisuuteen teemme päivittäin , tämä matka tapahtuu aivoissa,
Ihminen kykenee vain aivotominnallaan luomaan tulevaisuuden kuvaa.
Matka kuuhun oli aikoinaan äärettömyyttä,matkaa tulevaan.
Aivotoimintamme kapasiteetti on kovin rajallinen.
Kun aivotoimintamme sammuu ,matka tulevaisuuteen loppuu.
Mitä siellä tulevaisuudessa olisi vastassa ..ihan sitä mitä itse haluat ajatella siellä olevan.
Pikkiriikkinen sininen muurahainen joka osaa puhua ja heiluttaa suomen lippua
hämmästelee kuka sinä olet ?
Tulevaisuudessa siirrymme avaruudellisessa hahmottamisessa ääreetömyydestä toiseen ?
Käsittämätön ,fikti- fakta.
Maan vetovoima kutsuu . - 17
17 kirjoitti:
Avaruus on meidän käsityskyvyn mukaan ääretön.
Tämä on meidän rajallinen määrite äärettömyydestä .
Matkaa tulevaisuuteen teemme päivittäin , tämä matka tapahtuu aivoissa,
Ihminen kykenee vain aivotominnallaan luomaan tulevaisuuden kuvaa.
Matka kuuhun oli aikoinaan äärettömyyttä,matkaa tulevaan.
Aivotoimintamme kapasiteetti on kovin rajallinen.
Kun aivotoimintamme sammuu ,matka tulevaisuuteen loppuu.
Mitä siellä tulevaisuudessa olisi vastassa ..ihan sitä mitä itse haluat ajatella siellä olevan.
Pikkiriikkinen sininen muurahainen joka osaa puhua ja heiluttaa suomen lippua
hämmästelee kuka sinä olet ?
Tulevaisuudessa siirrymme avaruudellisessa hahmottamisessa ääreetömyydestä toiseen ?
Käsittämätön ,fikti- fakta.
Maan vetovoima kutsuu .Mitäs jos kloonataan ihminen .
Klooni 1.läheteään kuumatkalle.
Klooni 2.pysyy tiukasti maassa.
Ovatko nämä kloonit konkreettisella aikamatkalla? =) - HTZA
sanoin heti että en ole lähelläkään häntä.
Alkulauseeni oli kylläkin "vitsikäs" pohtii myös professori Esko Valtaoja kirjoissaan. Asiaan on ottanut kantaa myös professori Kari Enqvist, mutta lienee kuitenkin niin, että sitä ei meidän elinaikanamme tulla selvittämään.
- Adria
Teotwawki kirjoitti:
pohtii myös professori Esko Valtaoja kirjoissaan. Asiaan on ottanut kantaa myös professori Kari Enqvist, mutta lienee kuitenkin niin, että sitä ei meidän elinaikanamme tulla selvittämään.
Se voi olla. Omissa empiirisissä tutkimuksissani olen tosin havainnut, että edustan omalta osaltani sitä kaivattua pimeää energiaa ja -ainetta ja näinollen olemme hieman lähempänä lopullista ratkaisua.
- Ympäri käydään
ei niitä maailmakaikkeuksia olekaan niin paljoa kuin luullaan vaan meidän tutkimuslaitteet vääristävät tulosta ja kierretään kehää?
- HTZA
varoitti ottamasta yhteyttä tuntemattomiin elämänmuotoihin.
Huhut kertovat että he ovat jo keskuudessamme, nuo liskot, ihmisen valepuvussa.
Maailmankaikkeuksia on, mutta he vääristävät teleskooppien kuvaa, kauniimmaksi, jotta avaruudesta tulisi niin houkutteleva, että ihminskunta muutaisi sinne.
He haluavat koko maapallomme hallintaansa jotta, istuttamansa, City-Kanit voisivat vallata maan ja heille riittäisi, kurkkuaan hellivää, karvaista nieltävää.
Joten, vähän, olet asiasta jyvällä.
H. - 17
HTZA kirjoitti:
Maailmankaikkeuksia on, mutta he vääristävät teleskooppien kuvaa, kauniimmaksi, jotta avaruudesta tulisi niin houkutteleva, että ihminskunta muutaisi sinne.
He haluavat koko maapallomme hallintaansa jotta, istuttamansa, City-Kanit voisivat vallata maan ja heille riittäisi, kurkkuaan hellivää, karvaista nieltävää.
H. - HTZA
17 kirjoitti:
Kaikki perustuu, maanpäällä todettujen fysiikanlakien antamaan pohjaan, ja hyvä niin, meille ei muuta ole annettu. Mutta meille on annettu mielikuvitus ja siksi muinaisten kokeilijoiden tuloksia on ihmetelty.
Joku Da Vinicin helikopteri, ei sinänsä, ole ihme, se oli laskettavissa. Tämänlaiset "ihmeet" eivät ole mitenkään outoja. Joten siksi on kaikenlainen kuvittelu sallittua, aina niistä joku osoittautuu mahdolliseksi. - Ympäri käydään
HTZA kirjoitti:
H.jo aikaisemmin tuonne ufopalstalle saman mielipiteen kuin mitä Hawkins, eli ettei kannataisi yrittää ottaa yhteyttä muihin mahdolisiin sivilisaatioihin kun seurauksista ei voi tietää. Porukka vain irvaili mulle siellä silloin.
- HTZA
Ympäri käydään kirjoitti:
jo aikaisemmin tuonne ufopalstalle saman mielipiteen kuin mitä Hawkins, eli ettei kannataisi yrittää ottaa yhteyttä muihin mahdolisiin sivilisaatioihin kun seurauksista ei voi tietää. Porukka vain irvaili mulle siellä silloin.
ei Hawkings tai Hawkins.
Ei näitä tarinoita kannata kirjoittaa ufo-palstoille, eikä ihan tännekään.
Ne kannattaa kirjoittaa ihan tiede-palstoille, mutta vain sellaisiin jossa on muka asiantuntijoita jotka miettivät vaihtoehtoja tosissaan.
SETI voisi olla sinun paikkasi.
SIellä otetaan vakavasti, oudotkin ajatukset.
Ja, en, minä en kirjoittele sinne. HTZA kirjoitti:
ei Hawkings tai Hawkins.
Ei näitä tarinoita kannata kirjoittaa ufo-palstoille, eikä ihan tännekään.
Ne kannattaa kirjoittaa ihan tiede-palstoille, mutta vain sellaisiin jossa on muka asiantuntijoita jotka miettivät vaihtoehtoja tosissaan.
SETI voisi olla sinun paikkasi.
SIellä otetaan vakavasti, oudotkin ajatukset.
Ja, en, minä en kirjoittele sinne.projektissa olen viiden miljoonan muun kanssa itsekin mukana.:-) Jos tietokoneeni laskee sen signaalin, jolla eksoplaneetan radiolähetys voidaan havaita, olen 15 minuuttia maailman kuuluisin henkilö.:-D))))))))))))))
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
projektissa olen viiden miljoonan muun kanssa itsekin mukana.:-) Jos tietokoneeni laskee sen signaalin, jolla eksoplaneetan radiolähetys voidaan havaita, olen 15 minuuttia maailman kuuluisin henkilö.:-D))))))))))))))
4 ydintä laskee innokkaasti.
Mutta taidan olla jo kuuluisa?
H. HTZA kirjoitti:
4 ydintä laskee innokkaasti.
Mutta taidan olla jo kuuluisa?
H.on vain yksi eikä, pisteitäkään ole vielä kuin vaivaiset 11500. Hitaasti hyvä tulee. Oletko saanut jo sertifikaatteja?
- GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
H.noi liskoihmiset ovat Steinerin ja kumppanien teorioissa siitä mitä ihminen on kaikenlaisine planeettavaiheineen ja liskoihmisen tavoin oli toisenlaisiakin ihmisyyden kantaisä-kokelaita ja niistä voi lukea noista Antlantis-tarustoista.
GloriaJoy kirjoitti:
noi liskoihmiset ovat Steinerin ja kumppanien teorioissa siitä mitä ihminen on kaikenlaisine planeettavaiheineen ja liskoihmisen tavoin oli toisenlaisiakin ihmisyyden kantaisä-kokelaita ja niistä voi lukea noista Antlantis-tarustoista.
satuja, mutta havaittava maailmankaikkeus on se, mitä näemme.
- GloriaJoy
Teotwawki kirjoitti:
me selitämme kaiken omista lähtökohdistamme käsin ja se tietopohja on pelkkää reikäistä arvailua ja parhaimmn pokan omaavan selittäjän monimutkaisuudet menevät parhaiten läpi, myö ollaan ihmisiä ja
meille riittää että ensiksi osaisimme pitää huolta Gaian hyvinvoinnista. Parhaimmat filosofitkin aikanaan olivat ne jotka pystyivät selittelyllään matittamaan tai patittamaan toden ja näin ilmiselvä vale eli tai epätosi osoitettiin todeksi. Tarustot ovat sumeanlogiikan näkökulmasti enemmän jälillä kuin tiede. - HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
noi liskoihmiset ovat Steinerin ja kumppanien teorioissa siitä mitä ihminen on kaikenlaisine planeettavaiheineen ja liskoihmisen tavoin oli toisenlaisiakin ihmisyyden kantaisä-kokelaita ja niistä voi lukea noista Antlantis-tarustoista.
kaunotar, ja minä kun olin ihan tosissani.
- GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
kaunotar, ja minä kun olin ihan tosissani.
siu on sitten saanu muistijäljen Tankavaaran jutuista, hän kun oli yhteenaikaan kovinkin liskoaivoihin viehtynyt :-))
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
vähän varovainen noiden tarustojen kanssa.
En minäkään niitä totena pidä, mutta suhtaudun niihin kuten J.R.R. Tolkien Kalevalan taruihin, puolivakavasti. Ja hän oli Filologi joka tiesi niistä kaiken, jopa joidenkin hahmojen kieli oli luotu Suomenkielestä, Ja loi "todenmukaisen" tarinan.
Uskontoon liittyvät tarut on tehty kirjoiksi, joihin monet uskovat, ja joiden tarinoista monet ovat todistettu tosiksi kaivauksilla.
Saattaa olla, toistan, saattaa olla, että tarustot yrittävät kertoa, vielä vanhemmista asioista.
Useat tarut ovat naurettavia, Liisa ihmemaassa on uskomaton, mutta:
Arthur C. Clarke, "Lapsuuden loppu", sai mminut vähän ajattelemaan tarujen merkitystä.
Aloin ajatella: "Voihan se olla noinkin", olen edelleenkin normaalijärkinen, luultavasti, mutta olen oppinut ajattelemaan vapaasti, omituisiestikin. - Junttinoidi
GloriaJoy kirjoitti:
siu on sitten saanu muistijäljen Tankavaaran jutuista, hän kun oli yhteenaikaan kovinkin liskoaivoihin viehtynyt :-))
noita liskoaivoja löytyy. Amerikkalaisista B-luokan fantasia leffoissa niitä on ihan kyllästymiseen asti. :)
Hmm...toivottavasti täällä ei kukaan tosissaan kuvittele humanoidien olevan keskuudessamme. Muutoin kun aivoissamme. :) - GloriaJoy
Junttinoidi kirjoitti:
noita liskoaivoja löytyy. Amerikkalaisista B-luokan fantasia leffoissa niitä on ihan kyllästymiseen asti. :)
Hmm...toivottavasti täällä ei kukaan tosissaan kuvittele humanoidien olevan keskuudessamme. Muutoin kun aivoissamme. :)muutaman kuukauden astro palstalla ennen kuin se kaupallistui, ja siellä moni uskoo vakaasti indigoihin ja muihin väri-ihmisiin, tulevaisuuden valistajiimme oppaisiimme ja sit nää maapallojen magneettinapojen ja mannerlaattojen vartijoihin uskojat jotka ovat varmana siitä, että melekien kaikki metallurgisesti tuntemattomista aineista on kudottu verkot suojaksemme ja meidän värähtelytaajuutemme tulee muuttumaan (kait silloin inkojen muutoksenvaihe päiväyksen eli nykyisen kalenterin loppumisen aikaan). Nois värähtelytaajuuksissa on kuulemma se idea, et ihminen ihmisenä valaistuu enemmän kuin osaamme kuvitellakkaan, tulemme lenties jopa uudeksi ihmisroduksi ja jos ja kun maapallo ei kestä, niin mesitä osaa koulutetaan yön hetkinä johtamaan ja saattelemaanrauhallisesti maan asukkaat suuriin ufojen emäaluksiin jotka vievät meidät uuteen maailmaan. Keitä koulutetaan? Heidät tunnistaa runsas unisuudesta, tajuttomista päänsäryistä ja nivelkivuista jne... eihän sitä ihmiskeho tahdo pikakursseja kestää. onneksi ollaan jo tässä vuodessa ja päivitykset vanhenee, kuten kaikki lukuisat maailmanloppu-ennusteet.
- Junttinoidi
GloriaJoy kirjoitti:
muutaman kuukauden astro palstalla ennen kuin se kaupallistui, ja siellä moni uskoo vakaasti indigoihin ja muihin väri-ihmisiin, tulevaisuuden valistajiimme oppaisiimme ja sit nää maapallojen magneettinapojen ja mannerlaattojen vartijoihin uskojat jotka ovat varmana siitä, että melekien kaikki metallurgisesti tuntemattomista aineista on kudottu verkot suojaksemme ja meidän värähtelytaajuutemme tulee muuttumaan (kait silloin inkojen muutoksenvaihe päiväyksen eli nykyisen kalenterin loppumisen aikaan). Nois värähtelytaajuuksissa on kuulemma se idea, et ihminen ihmisenä valaistuu enemmän kuin osaamme kuvitellakkaan, tulemme lenties jopa uudeksi ihmisroduksi ja jos ja kun maapallo ei kestä, niin mesitä osaa koulutetaan yön hetkinä johtamaan ja saattelemaanrauhallisesti maan asukkaat suuriin ufojen emäaluksiin jotka vievät meidät uuteen maailmaan. Keitä koulutetaan? Heidät tunnistaa runsas unisuudesta, tajuttomista päänsäryistä ja nivelkivuista jne... eihän sitä ihmiskeho tahdo pikakursseja kestää. onneksi ollaan jo tässä vuodessa ja päivitykset vanhenee, kuten kaikki lukuisat maailmanloppu-ennusteet.
minäkin moisista lahkoista kuullut, vaan en onneksi ole kokenut. :)
Järki pitää olla mukana elämäntietä viitoittamassa. Jalat maassa voi sitten vähän hullutella ja ottaa omakseen parhaat murut mielikuvitusta värittämään. Ilman niitä elämä on tylsää ja hedelmätöntä.
- ----
_____________.
- Mikähuu
tuo sydän vai aivokäyräsi?
;)
Ei tässä luullakaan olevamme tiedemiehiä, kenkun vaan ollaan mieltä asiasta maallikkona ja kukanenkin kykyjensä mukaan. - ---
Mikähuu kirjoitti:
tuo sydän vai aivokäyräsi?
;)
Ei tässä luullakaan olevamme tiedemiehiä, kenkun vaan ollaan mieltä asiasta maallikkona ja kukanenkin kykyjensä mukaan.sen tasoinen vastaus mikä kysymyksin. Eli:______________________.
- Mikähuu
--- kirjoitti:
sen tasoinen vastaus mikä kysymyksin. Eli:______________________.
siis aivokäyrä.
Pestäväksi, arkkuun ja maan alle. :) - ---
Mikähuu kirjoitti:
siis aivokäyrä.
Pestäväksi, arkkuun ja maan alle. :)mikä HUUHAA.
- Mikähuu
--- kirjoitti:
mikä HUUHAA.
nakkaan sut kompostiin ja ens kesänä kukkapenkkiin.
Kiitti ilmavasta jutustelusta. :) Huuuu haaaa!
- mitäkä mies
lueskelin ketjua ja joissain kommenteissa kehoitettiin olla ottamatta yhteyttä ulkoavaruuden muihin asukkeihin,mutta kuten muistatte,ufot,tai jokin muun planeetan kansalaiset sieppasivat minut kapakka reissulla,enkä muista siitä juuri mitään,mutta olin aamulla varma että koepaloja on päästä otettu.Päättelen koekaniinina oloni pääkivusta..Prhana kun muistais jotain,niin olisi jälkipolville kertomista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653