Olisko joku nääppäräsorminen/kielitaitoinen googlettaja joka löytäisi euroopan venemyyntipalstoilta
veneitä jotka olis varustettu kuulamoottorilla.
Ruotsin kielellä "tändkulemotor" tai "råoljemotor" taitaa myös "semidiesel" olla jollain kielellä.
Suomessa näitä veneitä ei taida olla kovinkaan monta, mutta sain tietää, että Ruotsissa ja Tanskassa harrastajia on enempi.
Siis jos joku vain viitsii niin laita linkkiä tänne. On olemassa kuulamoottori harrastaja sivuja ja niitäkin katselen mielellään, mutta varsinkin jos olis niitä myynti-ilmoituksia. kiits.
kuulamoottori
8
1135
Vastaukset
- 13
guugel motyyr
- jaskan
Puuvene.fi - sivut ja etsi hundested sieltä..
- on video ja juttuja semidieselistä...
( - siellä sivuilla on etsintähaku muistaakseni )- hömphömp
ruottilaisilla alan harrastajia näkyis olevan. Sivun kun aukaisee niin alkaa semidiesel hömpsöttää.
http://www.llaurin.se/ - semisiese
hömphömp kirjoitti:
ruottilaisilla alan harrastajia näkyis olevan. Sivun kun aukaisee niin alkaa semidiesel hömpsöttää.
http://www.llaurin.se/Ja sivulla on vasemmalla alhaalla lissää ääniä linkissä "Ljud tändkulemotorer"
- kuula kuumaksi
Kuulamoottorialus ehkä kaupan. BMV (porilainen) 15 hv, lujassa lyönnissä. 040 7471932kuul
- öojasdgöo
netissä on useitakin ohjelmia millä saa laitettua kuvia näytille niin laitappa sinne muutama ja kerro tarkemmin veneestäsi.
- Pekka+++++++
öojasdgöo kirjoitti:
netissä on useitakin ohjelmia millä saa laitettua kuvia näytille niin laitappa sinne muutama ja kerro tarkemmin veneestäsi.
Mitens tekniikaltaan onko toi Harley Davitson tollanen kuulamoottori vai pelkästään hinavetoinen maamoottori.
Onko niillä niinku eroa? Jos ei venettä löydy meinaan. - humppahemppa545454
Pekka+++++++ kirjoitti:
Mitens tekniikaltaan onko toi Harley Davitson tollanen kuulamoottori vai pelkästään hinavetoinen maamoottori.
Onko niillä niinku eroa? Jos ei venettä löydy meinaan.Kuulamoottoreita on ollut maamoottoreina ja jopa traktoreissa.
Veneisiin tarkoitetut "hömpöttäjät" ei eroa juuri muuten kuin, että niissä on vene käyttöön
soveltuva kytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628