veneenä 4 v vanha walk around ongelmana siinä oleva ajokarsinan tuuli"lasi". se on muovia/ pleksiä ja viimeisen päällen naarmuilla. ei paljon huvita kiillotella kun ei siltikään näe kunnolla ajon aikana läpi. tai näkee mutta niin näkee - etenkin auringossa - miljoonat naarmut jotka muovissa on.
onko mitään keinoa naarmujen tasoittamiseen ja "kiillon" palauttamiseen ?
pleksin kiillotus ?
7
7145
Vastaukset
- h..tillä
4v vanhan veneen pleksiin on saatu naarmuja.....? Et kai hankaa sitä rätillä?
Vaihda uusi "lasi". - ppwfrajn
Olen joskus miettinyt samaa. Mutta taitaa olla toivotonta. Ensin pitäisi koko pleksi hioa pois naarmujen syvyyteen, voi olla joku 0,2 mm. Sitten pitäisi hienommilla ja hienommila papereilla ja hionta-aineilla alkaa kiillottaa sitä. Kemikaaleistakaan se ei taida tykätä, esim. asetoni "sulattaa" sitä niin, että tulee mattapinta.
- hiomalla halpaa
Kyllä tuossa hyvän palkan saa työlleen jos on vähänkään isompi se pleksisi ja löytyy hiomakone säädettävällä nopeudella??
Tarvinneeko tuota täysin uudenveroiseksi saada jos riittää, että ne hienommat naarmut vain kiillottaa pois??
- googleta vähän aihetta ja neuvojahan saa aina kysymällä.
- ...
varmaan löytyy. Siihen kyllä kuulema on kiillotusaineita jotka koneella hierotaan pintaan. Omaa koemusta ei ole.
- juttuja
ja monet on saaneet kuulemma aika hyväksi ihan auton hionta cleanerilla ja kiillotusta perään. Jos on pehmeää niin varuilta kannattaa kokeilla pieneen kulmaan ekana.
- Niksutinn
Katso lähin Novus-tullilasikorjaaja ja osta häneltä novus 1 ja 2 hiontaaineet. Niillä ja pehmeällä rievulla siitä tulee kuin uusi jos on kyse normaalista samentumasta ja naarmuista. Perään sitten vaha.
Toimii myös hyvin pressujen ikkunoihin. Testattu on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484