Kohta se on kuulkaas

demoniiih

109

397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elä pelottele

      siitä linnaa jos quuta vongaa !! ;)

      • demoniiih

        Oikkein "kihlat" nilikkaan rapsahtaa..;o)...


      • demoniiih

      • demoniiih

        vonkaa..Noi kissat vaan hellyyttä ja ruakaa...;o)...



      • demoniiih

      • demoniiih kirjoitti:

        se vonkaamisessakin täytyy olla...;o)...

        mää vaan lasken housuni ja annan naisen päättää ,. se se on reilua ,.


      • unta nähdessäsi
        HugaZaga kirjoitti:

        mää vaan lasken housuni ja annan naisen päättää ,. se se on reilua ,.

        tarjoat naiselle suklaamunia munasillasi.;)


    • veera-92

      mimmi joka on tyrkky ja kundi joka vonkaa :D

      • demoniiih

        Mikä sitten on sitä vonkaamista...oikiasti..;o)...



      • demoniiih

    • laahaa pahasti perässä. Nyt ei enää kerjätä, vaan myydään edullisia infrapunakiikareita. Ja rohevia kultavitjoja.

      • demoniiih

        laahaa perässä...;o)...

        Joka tapauksessa uusi kerjäämistä koskeva lakiehdotus on näkemässä päivänvalon..piakkoin...;o)..

        Ehkäpä lainsäätäjien tulisi tarkentaa noita termejään nykyaikaa vastaavimmiksi...;o)....


      • Cassis-Alma

        roheet kultavitjat testattu silleen, ettei ruostu jos vaikka siivotessa sattuu kastumaan veteen ;o),,,

        Tässä muutama ilta taakseppäin oli oven takana joku mies, tyrkkäs mun nokkani alle lappusen missä oli säälittävä kertomus leukemiaa sairastavasta 17 vuotiaasta pojasta Puolassa. Myi lyijykynötyönä tehtyjä piirustuksia, ihan oli kivannäkösiä, mut ei vaat tullu kauppoja. Enhän mä nyt tuommosta uso millään,,, Puolasta asti tänne tyúlee myymään jostain melki olematonta,,, Oiskoon vaan halunnu sisälle, ja sen jälkeen pikaseen ulos, mun kukkaroni kans?,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        roheet kultavitjat testattu silleen, ettei ruostu jos vaikka siivotessa sattuu kastumaan veteen ;o),,,

        Tässä muutama ilta taakseppäin oli oven takana joku mies, tyrkkäs mun nokkani alle lappusen missä oli säälittävä kertomus leukemiaa sairastavasta 17 vuotiaasta pojasta Puolassa. Myi lyijykynötyönä tehtyjä piirustuksia, ihan oli kivannäkösiä, mut ei vaat tullu kauppoja. Enhän mä nyt tuommosta uso millään,,, Puolasta asti tänne tyúlee myymään jostain melki olematonta,,, Oiskoon vaan halunnu sisälle, ja sen jälkeen pikaseen ulos, mun kukkaroni kans?,,,

        kauhea mies kun jättää sairaan poikansa ja lähtee luijaamaan toiseen maahan ,.


      • demoniiih

        kerjääminen..Sillä ei ole mitään tekemistä köyhyyden kanssa..:o/...


        Alangolta kyl ihana biisi :o)....


      • :(
        demoniiih kirjoitti:

        kerjääminen..Sillä ei ole mitään tekemistä köyhyyden kanssa..:o/...


        Alangolta kyl ihana biisi :o)....

        Tarkoitin vonkaamista.


      • demoniiih
        :( kirjoitti:

        Tarkoitin vonkaamista.

        ei kai viel kriminalisoida...??...;o)...


      • ;)

      • demoniiih

      • ;)
        demoniiih kirjoitti:

        lakiakin on alettu väkertää...;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=PdVR17LUq0M


        Kauhee biisi oli, mut sanat aika viehkot...;o)....

        Kauhee tuubitus;) "Paljastaa noi säärikarvat" Juuh niitä varten juuri laki etenee kuin raketti..


      • demoniiih
        ;) kirjoitti:

        Kauhee tuubitus;) "Paljastaa noi säärikarvat" Juuh niitä varten juuri laki etenee kuin raketti..

        ja hyvä tuubi...;o)...

        Meille noi kerjäläiset ovat tullee kotiovelle saakka...Tosi kiusallista ja härskiä:o/...


      • ;(
        demoniiih kirjoitti:

        ja hyvä tuubi...;o)...

        Meille noi kerjäläiset ovat tullee kotiovelle saakka...Tosi kiusallista ja härskiä:o/...

        Oli se hyvä, kaikki pasilat ok.. Noista kerjäläisistä on tullut kyllä riesa, nyt ne jo ryöstelee mammojen käsilaukkuja!!


      • demoniiih
        ;( kirjoitti:

        Oli se hyvä, kaikki pasilat ok.. Noista kerjäläisistä on tullut kyllä riesa, nyt ne jo ryöstelee mammojen käsilaukkuja!!

        ja autoilijoita moottoriteillä, ostoskeskuksissa..yms..aggressiivisella myynnillä..:o/...


      • ;)

      • demoniiih

      • ;)
        demoniiih kirjoitti:

        Sisään en ole päästänyt koskaan....;o)...

        Vaikka on ollut kissankarvoja yöpaidalla asti;) Siinähän olis saanut ilmaisen imuroinnin ja puhtaan hymyn;)


      • demoniiih
        ;) kirjoitti:

        Vaikka on ollut kissankarvoja yöpaidalla asti;) Siinähän olis saanut ilmaisen imuroinnin ja puhtaan hymyn;)

        en mä ole halunnu yli-innokkaita myyntitykkejä kotiini...;o)...


      • :(
        demoniiih kirjoitti:

        en mä ole halunnu yli-innokkaita myyntitykkejä kotiini...;o)...

        Se siitä sitten;) En haaveile imurikauppiaaksi vaan ryhdyn pitzakuskiks, jos vaikka sais pitzaa välipalaksi kyytipoikana qulaqovaa!


      • demoniiih
        :( kirjoitti:

        Se siitä sitten;) En haaveile imurikauppiaaksi vaan ryhdyn pitzakuskiks, jos vaikka sais pitzaa välipalaksi kyytipoikana qulaqovaa!

        sellanen elävä onnittelujen tuoja..Siinä vois se onnittelujen kohde, vaikkast heltyäkkin....;o)...


      • ;)
        demoniiih kirjoitti:

        sellanen elävä onnittelujen tuoja..Siinä vois se onnittelujen kohde, vaikkast heltyäkkin....;o)...

        Onnea nyt ;) Vast muistin merkkipaalun!! Mie punastuin;) Niih...35 veet tuli täyteen siulla.


      • demoniiih
        ;) kirjoitti:

        Onnea nyt ;) Vast muistin merkkipaalun!! Mie punastuin;) Niih...35 veet tuli täyteen siulla.

        kiitos...Jos olisit laulanut..niin pullakakaffeet olisin tarjonnu...;o)...


      • ;)

      • demoniiih

      • ;)
        demoniiih kirjoitti:

        väkinäistä oli..ja suuren painostuksen tulosta...;o)...

        Nooh...kyl tolla kaffeet irtoo;o)...

        Trasselirakastaja kakkosella


      • demoniiih
        ;) kirjoitti:

        Trasselirakastaja kakkosella

        Mut Teemalla on Koraami..siis sopivaa katsottavaa..tän aloituksen tiimoilta...tai just sen vuaks...;o)...


      • ;)
        demoniiih kirjoitti:

        Mut Teemalla on Koraami..siis sopivaa katsottavaa..tän aloituksen tiimoilta...tai just sen vuaks...;o)...

        Entäs tää aihe http://areena.yle.fi/video/886568


      • demoniiih

      • ;)
        demoniiih kirjoitti:

        Hyvin luonnollinen ja kiintois aihe..Ainakin miehistä...;o)...

        Niinkui Pasilakin ;)


      • demoniiih

      • demoniiih kirjoitti:

        Siitäpäs tulikin miäleen...Kaikki on nykyisin niin jännää...;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=FWkvPVz1pH0

        Kohta Pasilaan tulee;) Huuhaan keskustelu huussit. Varokaa...Se on jännää kun pasilastakin päin tulee
        Saksiniekkaa... Jännää vaimitä;)


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Kohta Pasilaan tulee;) Huuhaan keskustelu huussit. Varokaa...Se on jännää kun pasilastakin päin tulee
        Saksiniekkaa... Jännää vaimitä;)

        vaikken tajunnutkaan mitään...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        vaikken tajunnutkaan mitään...:o/...

        Mutta tiedät jännää vai mitä höpsö tantta..


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Mutta tiedät jännää vai mitä höpsö tantta..

        niin en tiedä...Jännää vai mitä...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        niin en tiedä...Jännää vai mitä...;o)...

        Et tiedäkkään mitään ;) Olet vaan kiva aamupuurossa kohta ja kauhalla otan kattilasta Qiisseliä sekaan;)


      • Jaanaaaaaaaa

      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Et tiedäkkään mitään ;) Olet vaan kiva aamupuurossa kohta ja kauhalla otan kattilasta Qiisseliä sekaan;)

        Sinulla erikoinen ruokamaku...;o/...



      • pahapäiväsi..
        demoniiih kirjoitti:

        Sinulla erikoinen ruokamaku...;o/...

        Hyvää yötä;) Vielä on joskus meillä tyynysota:) Siinä Quutamo huutaa höyheniä ja antaa suukon.. Ruusuja..


    • noin tapahtuu vonkaaminen.... jollai toimii joillai ei...


      kerjääminen onki sit näin "annaaa ny... anna anna... anna nyyy vähä ees"... tossaki sama asia jokku saa jokku ei..... mä luulen että tossa kerjäämisessä se on vähän ilmeestäkin kii....



      jotta tällästä....=:0))))))))))))))))))))))

      • demoniiih

        havaintoesityksestäsi...Asia valaistui kerralla ;o)...

        Eli saa, jos saa..Eli..ei ota, jos ei annakkaan..tai jotain tohon suuntaan...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        havaintoesityksestäsi...Asia valaistui kerralla ;o)...

        Eli saa, jos saa..Eli..ei ota, jos ei annakkaan..tai jotain tohon suuntaan...;o)...

        kyllä joskus koklannu tota wonks juttua mutta kuule ko rukkaset sain...:DDDD mutta onneks silloin oli talvi nii nääs ei kädet palellu....


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        kyllä joskus koklannu tota wonks juttua mutta kuule ko rukkaset sain...:DDDD mutta onneks silloin oli talvi nii nääs ei kädet palellu....

        positiiviseksi ajatteluksi..Hyvä Almuska..Rukkasten vuakshan Sä vaan vonkasit...;o)...


    • alright
      • demoniiih

      • alright

      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        yhtään miespotilasta.. joka ei liian intiimiä painostusta yrittäisi sisar hento valkoiseen..?


        http://www.youtube.com/watch?v=g9n_iQmBfvs

        :)

        ...Ja jopa olen hurjasti kerran loukkaantunut..kin..Odotin tuolloin esikoistani..ja mun masu oli tosi iso..Keles.Sanoin sille suorat sanat..niin rauhallisesti, kuin kykenin..;o)...


        Aika moni miespotilas on pyytänyt tyydyttämään itseään..No..kaikenlaista..on tullut kuultua ja koettua. Aina kuitenkin selvinnyt hianosti ko tilanteista. Usein kuittaan tilanteet sanomalla, et ei kuulu ammatinkuvaan..jne..;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        ...Ja jopa olen hurjasti kerran loukkaantunut..kin..Odotin tuolloin esikoistani..ja mun masu oli tosi iso..Keles.Sanoin sille suorat sanat..niin rauhallisesti, kuin kykenin..;o)...


        Aika moni miespotilas on pyytänyt tyydyttämään itseään..No..kaikenlaista..on tullut kuultua ja koettua. Aina kuitenkin selvinnyt hianosti ko tilanteista. Usein kuittaan tilanteet sanomalla, et ei kuulu ammatinkuvaan..jne..;o)...

        masu kertoi sille että ei kannata vongata.. :)

        heh.. vai paineen purku ei kuulu tehtäviin.. :) ..eikö se ole vaarallista jos paineet nousee liikaa.. verenpaineet ja sillee.. ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        masu kertoi sille että ei kannata vongata.. :)

        heh.. vai paineen purku ei kuulu tehtäviin.. :) ..eikö se ole vaarallista jos paineet nousee liikaa.. verenpaineet ja sillee.. ;)

        ja se loukkasi mua..:o/...Jotkut on niin törkeitä..keles vieh.


        Onhan niillä kaksi kättä ja mielikuvitus..Kyl paineista pääsee...sairaalassakin...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        ja se loukkasi mua..:o/...Jotkut on niin törkeitä..keles vieh.


        Onhan niillä kaksi kättä ja mielikuvitus..Kyl paineista pääsee...sairaalassakin...;o)...

        sille edes huonoa hoitoa kostoksi..? ;)

        Niin mutta.. jos luut käsis ollu poikki.. eikä saa liikuttaa.. eikö sittenkään..? ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        sille edes huonoa hoitoa kostoksi..? ;)

        Niin mutta.. jos luut käsis ollu poikki.. eikä saa liikuttaa.. eikö sittenkään..? ;)

        Asiallista..ja kylmää...;o)...

        Silti..vaikka olis vuaden käpälät paketissa..;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Asiallista..ja kylmää...;o)...

        Silti..vaikka olis vuaden käpälät paketissa..;o)...

        oisko siinä markkinarako joillekin.. sisar hento "auttajat".. ;)

        Ideaa saa vapaasti käyttää teidän seuraavassa palaverissa ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        oisko siinä markkinarako joillekin.. sisar hento "auttajat".. ;)

        Ideaa saa vapaasti käyttää teidän seuraavassa palaverissa ;)

        Tuosta seksuaalisuudesta kontra sairaala on kyl ollu puhetta...Oikiasti vaikia paikka...Kyseessähän on luonnollinen tarve..kuitenkin..:o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Tuosta seksuaalisuudesta kontra sairaala on kyl ollu puhetta...Oikiasti vaikia paikka...Kyseessähän on luonnollinen tarve..kuitenkin..:o)...

        ,ja jos viikkokaupalla joutuu makaamaan.. ja kattomaan kuumia hoitsuja.. kyllähän siinä paineet nousee..


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ,ja jos viikkokaupalla joutuu makaamaan.. ja kattomaan kuumia hoitsuja.. kyllähän siinä paineet nousee..

        hyvässä kunnossa, et "ne" paineet jaksaa nousta huippuunsa..Niin silloin on jo kotiutuskuntoinen..ja mamma hoitaa kotona paineet pois poikkeen...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        hyvässä kunnossa, et "ne" paineet jaksaa nousta huippuunsa..Niin silloin on jo kotiutuskuntoinen..ja mamma hoitaa kotona paineet pois poikkeen...;o)...

        mutta.. ajattele jos on värttinäluu.. kyynärluu.. reisiluu.. ja lonkkaluu murtunu/poikki.. niin voi joutua kuukaudenkin makaamaan.. vaikka kaikki muuten "toimisi".. näille ainakin tarvitsisi "apua" ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        mutta.. ajattele jos on värttinäluu.. kyynärluu.. reisiluu.. ja lonkkaluu murtunu/poikki.. niin voi joutua kuukaudenkin makaamaan.. vaikka kaikki muuten "toimisi".. näille ainakin tarvitsisi "apua" ;)

        ....Vaimokulta..tai tyttöystävä auttaa...;o)...Jos kipulääkitys ei tainnuta...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        ....Vaimokulta..tai tyttöystävä auttaa...;o)...Jos kipulääkitys ei tainnuta...;o)...

        sairaaloissakin "perhehuoneita".. vai vedetäänkö vaan verhot eteen.. :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        sairaaloissakin "perhehuoneita".. vai vedetäänkö vaan verhot eteen.. :)

        sekä, että...;o)...

        Hurjan huonosti kuitenkin järkätty toi asia...;o)...Siis yksityisyys..:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        sekä, että...;o)...

        Hurjan huonosti kuitenkin järkätty toi asia...;o)...Siis yksityisyys..:o/...

        on ajateltu että sairailla ei ole.. haluja..? :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        on ajateltu että sairailla ei ole.. haluja..? :)

        niin kliininen paikka, et se tappaa halut...;o)... Ja niinhän se onkin..usein ;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        niin kliininen paikka, et se tappaa halut...;o)... Ja niinhän se onkin..usein ;o)...

        teidän pukeutua johonkin ruskeaan kolttuun.. olla pesemättä tukka.. ja ei laittaa meikkiä.. jos sillä sitten viimeisetki halunrippeet tappais.. :)

        http://www.youtube.com/watch?v=U62uJB8jEvA


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        teidän pukeutua johonkin ruskeaan kolttuun.. olla pesemättä tukka.. ja ei laittaa meikkiä.. jos sillä sitten viimeisetki halunrippeet tappais.. :)

        http://www.youtube.com/watch?v=U62uJB8jEvA

        sithän vasta lualamiehet oliskin innoissaan....;o)...

        Tantta laittaa edelleenkin hiukset tiukalle nutturalle..ja näyttää isoa vesiperäruiskua ahdistelijoille...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        sithän vasta lualamiehet oliskin innoissaan....;o)...

        Tantta laittaa edelleenkin hiukset tiukalle nutturalle..ja näyttää isoa vesiperäruiskua ahdistelijoille...;o)...

        ,tuokin voi toimia.. :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ,tuokin voi toimia.. :)

        vallan hyvin..Ainakin, jos kylmän suihkun kera..-hups...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        vallan hyvin..Ainakin, jos kylmän suihkun kera..-hups...;o)...

        ,olet sadisti arvonimesi veroinen ;)

        Minä tyydytin yhden kerjäläisen halut äsken.. verokarhun :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ,olet sadisti arvonimesi veroinen ;)

        Minä tyydytin yhden kerjäläisen halut äsken.. verokarhun :)

        Hitsit..joka hemmetin kuukausihan se tyydytyus tulee tehtyä..:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Hitsit..joka hemmetin kuukausihan se tyydytyus tulee tehtyä..:o/...

        ,vedin vähän takaisin.. ilmoitin matkakulut :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ,vedin vähän takaisin.. ilmoitin matkakulut :)

        Froidilainen lipsahdus....juu, juu...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Froidilainen lipsahdus....juu, juu...;o)...

        hyvä jos joku joka kuukausi.. saa.. ;)

        Ootko itse tyydyttäny.. verokarhua jo :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        hyvä jos joku joka kuukausi.. saa.. ;)

        Ootko itse tyydyttäny.. verokarhua jo :)

        Hitsit..pakkohan se oli, vaik en millään oliskaan halunnu...:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Hitsit..pakkohan se oli, vaik en millään oliskaan halunnu...:o/...

        ryökäle vielä haluta 1300e.. mutta matkakuluilla taitaa mennä ny tasan.. :)


    • Voisin kysyä, onko kiehnääminen vonkaamista ja kerjäämistä?
      Tää mennee nyt kauhian vaikeaksi.... mää eksyn vielä sinne lakiviidakkoon, mitäs sitte, kun kaikki eksyy, eikä kukaan hae.....?..

      • demoniiih

        kiehnäämässä kaikki...;o)... Kunnes joku löytää porsaanreiän ja päästään seleville vesille...;o)..

        Kiehnääminen on ehdottomasti sallittua..ja hurjan tarpeellista :o)...


    • Peking ☼

      Ihmisten suosion kerjääminen, toisille se on elämän voima, siis se että sitä suosiota ja huomiota saa, se voi olla kuin polttoainetta joka saa ihmisen syttymään, ja ilman sitä ihminen on kuin hiipuva kekäle.

      • demoniiih

        Siitäpä on monet julkisuudenhenkilöt kertoneetkin..;o)...

        Jos julkisuudella tarkoitat huuhaalla kirjoittamista.."näkymistä"..Niin hakoteillä olet pahasti..;o)...


        Niin, että koetas vain nyt kestää..;o)...


      • Peking ☼
        demoniiih kirjoitti:

        Siitäpä on monet julkisuudenhenkilöt kertoneetkin..;o)...

        Jos julkisuudella tarkoitat huuhaalla kirjoittamista.."näkymistä"..Niin hakoteillä olet pahasti..;o)...


        Niin, että koetas vain nyt kestää..;o)...

        Ja aioinkin siitä mainita, mutta ilmeisesti se oli vähän arka asia kun tuli esille, tarkoitin lähinnä erästä tyyppiä jonka tunnen täällä maailmassa ja suosion kerjäämisellä sitä mitä hän tekee aina ihmisten parissa ollessa, ja kun sitä ei tule hän käy jopa pahantuuliseksi.


      • demoniiih
        Peking ☼ kirjoitti:

        Ja aioinkin siitä mainita, mutta ilmeisesti se oli vähän arka asia kun tuli esille, tarkoitin lähinnä erästä tyyppiä jonka tunnen täällä maailmassa ja suosion kerjäämisellä sitä mitä hän tekee aina ihmisten parissa ollessa, ja kun sitä ei tule hän käy jopa pahantuuliseksi.

        Voi olla, että olin..Olen vain niin kyllästynyt, kun yhtä huuhaalaista jahdataan kaikenaikaa. Myötätunnosta olen häntä puolustanut..Niin käy aina, kun huomaan, et jotakuta mollataan yli äyräiden..:o/...


      • Peking☼
        demoniiih kirjoitti:

        Voi olla, että olin..Olen vain niin kyllästynyt, kun yhtä huuhaalaista jahdataan kaikenaikaa. Myötätunnosta olen häntä puolustanut..Niin käy aina, kun huomaan, et jotakuta mollataan yli äyräiden..:o/...

        Sama täällä, ainakin ajatuksissa puolustan.


      • demoniiih
        Peking☼ kirjoitti:

        Sama täällä, ainakin ajatuksissa puolustan.

        ja kirjoituksissa..Täällä ns livessä..kaikkialla..Näin se menee..Ei voi vain ummistaa silmiään..sulkea korviaan..olla puuttumatta..;o)...


      • Peking☼
        demoniiih kirjoitti:

        ja kirjoituksissa..Täällä ns livessä..kaikkialla..Näin se menee..Ei voi vain ummistaa silmiään..sulkea korviaan..olla puuttumatta..;o)...

        Haluaisitko puolustaa sellaista jonka ajatuksia, tekoja inhoaisit, jos tätä mollattaisiin yli äyräiden, siis jos oikeasti inhoaisit. Eikö olisi kamalaa huomata olevansa itsekin noiden mollaajien joukossa, samassa hengessä, eikö olisi kamalaa huomata ettei itse olisikaan sen parempi.


      • demoniiih
        Peking☼ kirjoitti:

        Haluaisitko puolustaa sellaista jonka ajatuksia, tekoja inhoaisit, jos tätä mollattaisiin yli äyräiden, siis jos oikeasti inhoaisit. Eikö olisi kamalaa huomata olevansa itsekin noiden mollaajien joukossa, samassa hengessä, eikö olisi kamalaa huomata ettei itse olisikaan sen parempi.

        Minulla on niin kummallisesti rakennettu ajatus/ arvomaailma../ persoona.

        Olen joutunut hoitamaan esim bedofiilia..Koville otti..Asiaa auttaa kuitenkin nähdä ihmisen sisinpään...Hitsin vaikia selittää...

        Mut se on tosi..Sanon suoraan aina asiani.senkin etten pidä..Ja se siitä..En käy mässäilemään sillä sen enempää..:o/...Kummallinen olio olen..Arvoitus itsellenikin..:o/...


      • Peking☼
        demoniiih kirjoitti:

        Minulla on niin kummallisesti rakennettu ajatus/ arvomaailma../ persoona.

        Olen joutunut hoitamaan esim bedofiilia..Koville otti..Asiaa auttaa kuitenkin nähdä ihmisen sisinpään...Hitsin vaikia selittää...

        Mut se on tosi..Sanon suoraan aina asiani.senkin etten pidä..Ja se siitä..En käy mässäilemään sillä sen enempää..:o/...Kummallinen olio olen..Arvoitus itsellenikin..:o/...

        Vaikiahan tuo asia on, ei ainakaan helppo, mutta ei mahdotonkaan ymmärtää, ei sillä että ymmärtäisin, mut sen uskon että kaikki asiat voivat kirkastua, vaikeimmatkin, ainakin hetkellisesti, ei niinkään väkisin yrittämällä vaan yllättäen, silloin kun sitä vähiten odottaa.


      • demoniiih
        Peking☼ kirjoitti:

        Vaikiahan tuo asia on, ei ainakaan helppo, mutta ei mahdotonkaan ymmärtää, ei sillä että ymmärtäisin, mut sen uskon että kaikki asiat voivat kirkastua, vaikeimmatkin, ainakin hetkellisesti, ei niinkään väkisin yrittämällä vaan yllättäen, silloin kun sitä vähiten odottaa.

        Ja samalla sitä oppii jotain uutta itsestäänkin, vaikkakin itkua niellen..:o/...


      • Peking☼
        demoniiih kirjoitti:

        Ja samalla sitä oppii jotain uutta itsestäänkin, vaikkakin itkua niellen..:o/...

        Mut nyt ei itketä, nyt nukutaan, tai toivon mukaan ainakin kohta.


      • demoniiih
        Peking☼ kirjoitti:

        Mut nyt ei itketä, nyt nukutaan, tai toivon mukaan ainakin kohta.

        Itseasiassa naurattaa...Katselen Teemalta..arkistonaarteita...;o)...


      • Peking☼
        demoniiih kirjoitti:

        Itseasiassa naurattaa...Katselen Teemalta..arkistonaarteita...;o)...

        Oletko koskaan ajatellut miksi Jeesusta mollattin yli äyräiden, loppujen lopuksi tapettiin, vaikka hän teki eläessään vain hyvää, tavallaan koko ihmiskuntahan osallistui tähän lynkkaukseen.


    • :'(

      Mä kerjään nyt tieatoo hoitsulta, pitääks mun mennä tankille ku hb on 95?

      • demoniiih

        Tai ainakin Sun on alettava järsimään rautaa...;o)...Suasittelen KippariKallen ebväitä;o)..


      • :'(
        demoniiih kirjoitti:

        Tai ainakin Sun on alettava järsimään rautaa...;o)...Suasittelen KippariKallen ebväitä;o)..

        Ei auta raudan järsiminen, vähä aika sit se oli 67 ja tankille heti, yhyyyy:(


      • demoniiih
        :'( kirjoitti:

        Ei auta raudan järsiminen, vähä aika sit se oli 67 ja tankille heti, yhyyyy:(

        niin tankkaukseen vain :o/...


      • :'(
        demoniiih kirjoitti:

        niin tankkaukseen vain :o/...

        Kai se sit on taas mentävä, mut kun ne kiusaa mua ku ei löydy suonta, viimekskii tuli lopulta anestesialekuri, no heippa sit:(


      • demoniiih
        :'( kirjoitti:

        Kai se sit on taas mentävä, mut kun ne kiusaa mua ku ei löydy suonta, viimekskii tuli lopulta anestesialekuri, no heippa sit:(

        het kättelyssä apuun..Ne löytää suonen vaik mistä...;o)...


    • entäs anominen ? Jos anominen on kerjäämistä niin sitte ei voi enää esim anoa valituslupaa korkeammasta oikeusasteesta ,. hehe ,.
      Ja jos kerjääminen kielletään niin ei voisi enää kerjätä turpiinsa ,. ,. jne

    • Ei saa olla makian..

      En kerjää vaan rukoilen jestas mitkä rinnat, täytyy antaa täydet pinnat.. Aamukofeekin maistuu kun katselee karttapallukoita;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe