Huono ulkonäkö pilaa elämän

lghrst!

Niin kuin otsikko sanoo. Minun tapauksessani henkinen tasapaino edellyttää myös fyysistä tasapainoa, ja kun sitä ei ole niin ei ole toivoakaan toisen saavuttamisesta.

Olen mies ja minulla on päärynävartalo. Niin, juuri sellainen kuin niillä "läskiperseen" omistavilla naisilla joita miehet aina jaksavat arvostella. Kieltämättä, päärynä näyttää huonolta naisillakin, mutta miehellä se vasta näyttääkin helvetin karsealta. Alavartalo on kokoa XL ja ylävartalo on kuin puberteetti-ikäisellä teinillä. Kasvot ovat kuin kovemman sortin anorektikolla. Näytän... no, naiselta. Vain tissit puuttuvat. Onko miehen mahdollista hyväksyä faktaa että näyttää naiselta? Ei. Ei ikinä. Siispä masennun, sulkeudun kuoreeni, alan tiuskimaan muille ja erakoidun ettei tarvitse esitellä isoa persettään ja laihaa yläkroppaa julkisesti.
En pysty ymmärtämään miten kaikki läski voi mennä yhteen ja samaan paikkaan elimistössä. Olen 70/181 mutta näytän siltä että olisin 55/181 (jos alavartaloa ei lasketa).

Toivon useasti että olisin "klassisella tavalla" ruma, eli mitättömät kasvot ja reilusti ylipainoa. Tämmöinen olisi huomattavasti siedettävämpää, koska useat miehet ovat tälläisia eikä se ole heille tai muille mikään ongelma. Itseni kaltaista kummajaista en ole onnistunut löytämään edes googlettamalla. Muu porukka sitten ihmettelee että onko sillä syöpä vai riisitauti. Laiha olen koska en syö tarpeeksi, sillä ajatus jalkojen ja perseen kasvamisesta vielä entistä isommaksi pelottaa ja oksettaa. Minä vihaan niitä jo nyt ihan tarpeeksi. Istuminen tuntuu epämiellyttävältä niiden takia. Vaatteet roikkuvat ja istuvat huonosti joten ei edes kiinnosta panostaa pukeutumiseen kun paskaltahan ne näyttävät mun päällä jokatapauksessa. Naisille nyt sentään on olemassa jotain päärynävartaloa varten sopivimpia vaatteita mutta miehille semmoisia ei taida juuri olla.

En pysty ottamaan itseäni vakavasti, eikä pysty muutkaan. Kukapa pystyisi jos toinen näyttää kerrassaan naurettavalta otukselta. Itseluottamus on nollassa, eikä tule nousemaan jos fyysiseen olemukseen ei tule parannusta. Koska minun on pakko lihottaa "näyttääkseni miehekkäämmältä", tiedän että perse tulee kasvamaan entisestään ja alavartalo näyttämään vielä karseemmalta. En tiedä miten tulen sen kestämään, en todellakaan tiedä. En tiedä onko minun edes mahdollista näyttää mieheltä vaikka tekisin mitä (myönnettäköön että en minä kovin miehekäs ole muutenkaan kun märisen täällä kuin pienet tytöt). Luoja että minä vihaan tätä paskaa.

23

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol....

"Naisille nyt sentään on olemassa jotain päärynävartaloa varten sopivimpia vaatteita mutta miehille semmoisia ei taida juuri olla."

No mikset käytä niitä? Joutuisiko miehisen itsetunnon rippeetkin koetukselle vai?

Ei saatana mikä vuodatus muutenkin. "Klassisella tavalla ruman" ulkonäköahdistuksen ymmärtää kyllä hyvin ja olen ensimmäisestä kappaleesta ihan samaa mieltä mutta että tuollainen. Outoushan on lähes poikkeuksetta silkkaa plussaa!?

• LukkiJurpo*

Nyt sinä homo hintti valehtelet. Älysi on korkeintaan puolet minun ja kirjoitustapasi perusteella henkinen ikäsi ehkä kolmasosa minun?

"Tämmöinen olisi huomattavasti siedettävämpää, koska useat miehet ovat tälläisia eikä se ole heille tai muille mikään ongelma"

Eli siis vihaat miehiä. Mikset tapa itseäsi kun olet nihilisti?

Et ole mies koska sinä et ole asunut miehen kanssa. Et löydä paikkaasi koska olet raivotautinen rasistihuora. Tiedät itsekin että olen oikeassa. Tapa itsesi.

• etsivä*

Sanoo huora äidin kasvattama paukapää. Olet kilipää ja vielä tyhmemmän sorttinen. Et omaa ymmärrystä koska olet valehteleva rasistihuora. Kompastut vain omaan tyhmyyteesi. Sinulla ei ole isää jonka kanssa viettää hauskaa, koska olet sisuton uusavuton paskahousu. Tuollainen akan kasvattama nössö. Et omaa ymmärrystä tarpeeksi jotta lopettaisit räksytyksesi, teet sitä koska olet huora jonka pitäisi saada selkäsauna. Ymmärrät sen itsekin. Olet pentu ja nulikka ja en ota sinua vakavasti, koska olet selvästi autistinen etkä omaa ymmärrystä siitä terrorista jota suoritat. Tapat itsesi kuitenkin ja se on kaikkein parasta uskon että olet samaa mieltä.

• naispäärynä

jaa... yks taas ilmituo tyhmyytensä. Jos on huono itsetunto sitä koettaa kohottaa painamalla toisia alaspäin. Mutta siinä vaan paljastaa oman heikkoutensa ja moukkamaisuutensa kuten tää etsivä* tässä yllä. Onhan näitä. Näemme lävitsesi.

• Miettikää

Kamalia vastauksia tullut tähän ketjuun...
      Miettisitte nyt vähän mitä oikein kirjoitatte.

• tulla--

järkevämpiä vastauksia jos aloitusviestissä olisi jotain järkeä. Vaikuttaa kuitenkin trollilta minusta...

Jos et ole trolli, niin ota järki käteen ja tajua että kummajaisuus on voimavara. Kaikki on asenteesta kiinni (paitsi jos on ruma mitä et kuvauksesi perusteella ole).

• Mies nimeltä hän

Niinpä. En kyllä yhtään ihmettele sitä, että nää tyypit on yksinäisiä, kun tuollaisia kommentteja laukovat.

• ..--

No TUSKIN tilantees on noin paha kun annat ymmärtää :), rupea treenaamaan likaksia ylävartaloos niin saat tasapainoa kroppaas ja jos haluat eroon ns.lantiostas niin ala juoksemaan saat timmit jalat ja perseen, ei sun ongelmas nyt oikesti niin kamala ole.
      Laitakko ympärysmittas hartiat,rintakehä,vatsa,lantio niin saa paremman kuvan.

• sklasjkjk

Käytä löysiä "hopparihousuja." Mustat, metro- ja maastokuvioiset löysät reisitaskuhousut on miehellä hyvän näköiset. Itsekin ehdottaisin jotain treeenaamista. Rasvanpolttojumppaa ja lihastreeniä yläkroppaan. Voihan sitä rasvaimuakin harkita jos ongelma oikein kovasti vaivaa.

• Punttista täällä taas ehdotellaan... Näin realistina täytyy sanoa, että "miehekkään" yläkropan treenaamisessa on hirvittävä työ jos lähtökohtana kovinkin heiveröinen varsi. Ja varsinkin jos punttisalilla rehkiminen jo lähtökohtaisesti tuntuu vastenmieliseltä, niin kannattaa jättää suosiolla väliin ja olla ylpeästi rimpula!

Ja itsensä lihottaminen näyttääkseen miehekkäältä on kyllä paskin idea hetkeen. Ylimääräinen rasva oli kova sana joskus kivikaudella, mutta yltäkylläisyydessä porskuttava nykyihminen ei mitään rasvavarastoja tarvi.

• juntti_pentti

Minäkään en osaa antaa muuta neuvoa kuin ylävartalon treenaamisen lihaksikkaaksi. Se lienee ainoa keino, jolla ala- ja ylävartalon saisi jokseenkin samankokoisiksi keskenään. Toki vaatii varmasti hirmuisesti työtä ja aikaa, mutta sen tietänee jokin salikonkari tms. kertoa tarkemmin.
      Mutta hei, onhan niitä sellaisia naisia, joilla on huiman kokoinen ylävartalo, mutta alavartalo on kuin 6-vuotiaalla pojalla. Ei sekään erityisen naisellinen näky ole xD

• adsfdffiygdsigfd

tuo kuntosali varmaan ois ihan hyvä idea joskin epäilen että tuota ylä- ja alavartalon suhdetta tuskin saa muutettua kovin paljoa vaikka kuinka reenaisi. laihduttaan mä en pysty vaan oikeastaan haluaisin lihoa koska ylävartalosta paistaa luut. mittasin nuo ympärysmitat niin ne oli lantio 94, vyötärö 84, rintakehä 90, hartiat n. 115. housuja ei tarvi ees roikottaa kun ne istuu huonosti jokatapauksessa jos ei osta pillejä.

• örr...
      • örr..

Niin eli EI pitäis olla mitää vikaa jos ei oo tollasta vartaloa ja onko kukaan suoraan sanonut mitään tuosta asiasta?

• Alaspainetut

miellytä eikä muukaan itsessä,niin pitäisi hakea syy tähän ongelmaan? Oletko miettinyt kuka vastaa ulkonäöstäsi? Esimerkiksi :vanhempasi taikka jos olet uskovainen,niin ehkä Jumalasi?Vanhemmillasi ei ole ollut oikein silmää kun valitsivat toisensa? Mutta ei heitä siitä oikein käräjille saa? Ja taas Jumalaakaan on vaikeaa saada tilille mistään?Entä onko sinulle tullut paljon kolhuja ja muita arpia elämässäsi? Niistä voisi muuten saada jotain koostumaa lain kautta,mutta senlajin katuhampparit ovat yleensä pa,ja kotina katu taikka tietty laitos,sekä puolet kaupungin ämmälaumasta surkuttelemassa ja silittämässä päätään.Jos olet Suomalainen,et saa mistää tukea ulkonäköösi.Pakolaisilla taas on maassamme sama elintaso kuin kotimaassaankin. Eli Pahoittelen.Plastiikka Girurgia olisi ehkä ollut,mikä ei tarkoita Suomalaisille verovaroin.Silloin levitetään käsiä ja tarjotaan ei oota.

• toisinsanoen

tämä vika on jokaisen miehen pahin painajainen. miksi nainen haluaisi miehen jolla on läskiä takapuolessa, sehän on naisten etuoikeus. se on vaan niin naisellista että yhtähyvin voisi ottaa vaan naisen tilalle. koska leikkaukset ei tule kysymykseen niin eihän tässä auta kuin "olla tyytyväinen itseensä". hyvä vitsi

• lpppppppppppppppp

Tuskin näytät niin oudolta kuin mitä luulet. En voi uskoa. Sinulla on todennäköisemmin ruumiinkuvan häiriö.

Ulkonäössäsi ei ole mitään vikaa. Tuskin kovin moni edes huomaa tuota lantioasiaa jos et sitä itse ala esittelemään. Etkä ole ainut mies jolla on leveähkö lantio.Sitä ei vaan muissa niin helposti huomaa minkä kokee itselle viaksi.Eikä se ole pahan näköistä.

Punttitreeni,no joo. Jos siitä tulee itselle parempi olo.Siitähän tässä olisi kyse.

Kaikilla ulkonäkö vaikuttaa itsetuntoon, mutta erittain harvoin ihmisillä on mikään ihannevartalo.Pitää vaan tulla toimeen sillä mitä on.

• hiitromiäs

Moi

En yhtäkkiä huomannut, että kukaan olisi vielä puhunut RUOKAVALIOSTA.

Lopeta kaikki pullan ja vaalean vehnän mutustaminen ja pasta pois. Samoin sokerit. Sen sijaan alat syömään paljon proteiinia sisältäviä ruokia kuten kananmunaa. Margariinit heität romukoppaan ja alat käyttää voita. Paljon lihaa, kalaa ja esim. raejuustoa. Tämänkaltaisella vähähiilihydraattisella dieetillä saat ainakin sitä rasvakudosta alapäästä pienemmäksi.

Lisäksi sinun kannattaa alkaa rullaluistelemaan sauvojen kanssa. Alapäästä taatusti alkaa rasva palaa ja yläikroppakin alkaa kohentua sauvoittelusta.

• ....

Kuntosali ja treenaminen saattaa olla vastaus ongelmaasi! Siellä treenat esim.ylä ja alavartalon. Hartiohin lisää leveyttä ja reisistä ja pakaroista ylim.rasva pois.
      Lisäksi hyvä leikkaus hiuksiin ja muodikkaat vatteet. Se Itsetunto tulee kaupan päälle : )

• Stina stänström

Ruotsin kieltä ahkerasti,niin ulkonäkö jää sen varjoon lähes kokonaan kuten muutkin vajaavuutesi.Tilalle tulee kunnioitus ja paljon muuta.

• heitto...

"Ruotsin kieltä ahkerasti,niin ulkonäkö jää sen varjoon lähes kokonaan kuten muutkin vajaavuutesi.Tilalle tulee kunnioitus ja paljon muuta. "

Hahaa.. Tää oli kyl paras heitto pitkiin aikoihin. Kyllä tuo kuullostaa ihan todeltakin jos lukee keskustelupalstoilta (mm. iltasanomat) ruotsinsuomalaisten/suomenruotsalaisten kommentointia...

• auigap

että nämä vähättelijät eivät todellakaan tiedä mistä puhuvat. Itsehän olen yksinäistynyt transsukupuolisuuden vuoksi ja voin allekirjoittaa tuon "Näytän... no, naiselta. Vain tissit puuttuvat. Onko miehen mahdollista hyväksyä faktaa että näyttää naiselta? Ei. Ei ikinä. Siispä masennun, sulkeudun kuoreeni, alan tiuskimaan muille ja erakoidun ettei tarvitse esitellä isoa persettään ja laihaa yläkroppaa julkisesti.
      " kohdan. Näyttäminen vastakkaisen sukupuolen edustajalta kuin miksi identifioituu voi todellakin käydä itsetunnolle yhtä paljon kuin suoranainen rumuus, vaikka näyttäisi sinänsä "hyvältä". Oletko AP miettinyt voisiko sinulla olla jonkinasteinen androgeeni-insensitiivisyyssyndrooma? Kasvaako esim. parta normaalisti?

• nasipäärynä

Tee asialle jotain eli ala treenata kroppaa. Kun olet mies saat kasvatettua lihasmassaa.
      Treenaa olkapäitä ja selkää niin saat hartiat ja rintaa niin se levenee. Ole kärsivällinen ja sinnikäs niin saat tuloksia. Sitten voi treenata peffaa. mena oikelle kuntosalille, jossa sulle ohjaaja laatii ohjelman, jonka mukaan alat ´muokata kroppaasi, äläkä istu vaan perseelläsi ettei se enää leviä. Jos sulla ei ole varaa hommaa kotiin laitteet. Tanko ja muutama levy, käsipainot jne. lainaa videoita ja kirjoja aiheesta mten voit treenata kotona omaa kehoa vastuksena käyttäen jos sulla ei ole varaa minkäänlaisiin painoihin. Tee treenistä pysyvä harrastus, muuten tulos ei ole pysyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe