Naisen peppua en suostu nuoleen, mutta tykkään pikkuhousujen läpi haisteleen sitä. Mitä mieltä naiset on siitä! Saa mut jotenki eläimelliseksi se naisen molempien reikien tuoksu!
Pepun haistelu
13
3603
Vastaukset
- Miesi
jaan saman intohimon kanssasi.tosin myös nuolen vaimokkeen peppureikää.suosittelen kokeilemaan.meillä ainakin kumpikin saa siitä kiksejä.tietysti pylly on pesty huolellisesti ennen nuolemista.
- ukkeli 22 v
Joo sieltä se raitis ilma tulee! Naisia ei voi muuta kuin ihailla!!!!!
- fil. yo.
M.O.T eli totta!
- MIES
fil. yo. kirjoitti:
M.O.T eli totta!
Niin ja kun myynnissä on AROMIPESÄ niin kauniilla naisella on AROMIPERÄ!
- Hornyboy
MIES kirjoitti:
Niin ja kun myynnissä on AROMIPESÄ niin kauniilla naisella on AROMIPERÄ!
Niin ja kyllä nätin naisimmeisen peppu tuoksuu pirun hyvälle! Naiset on kokonaisvaltaisesti hyvälle tuoksuvia olentoja!
- nautiskelija 2
Hornyboy kirjoitti:
Niin ja kyllä nätin naisimmeisen peppu tuoksuu pirun hyvälle! Naiset on kokonaisvaltaisesti hyvälle tuoksuvia olentoja!
En ymmärrä miksi nätin naisen peppu ja pieru olisivat parempia kuin ns."normaalinaisen"pepun tuoksut ja pierut.
- Pervoilija
...prinsessa Madeleinen hovihaistelijaksi!
- Hayne
Kyllä se on ihana nuuhkia ja tunkea naama kauniin naisen pyllyyn, mutta kyllä sitä peppureikääkin pitää pikkasen lipaista kielellä!
- Jätkä 25v
...pirun kiimasex se vaimon molempien reikien nuuskiminen! Sairaan hyvät tuoksut!
- Sepi 36v
Jep, jep :D
- nautiskelija 2
Joka mies vitun nuolee,mutta harva sen tunnustaa.Parhaat nautinnot halutaan pitää omana tietona.nn
- poju27
Naisen molemmat reiät tuoksuvat taivaallisen hyville!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Yliopistojäbä27v
Minä haluaisin nuuskuttaa kauniin naisen peräreikää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962