Vakuutus fretille.

Lyylilöinen

Olisin kiinnostunut kuulemaan kaikilta fretin omistajilta että oletteko hankkineet vakuutusta vauhtinakillenne? Ja mistä vakuutusyhtiöstä?
Olen miettinyt hankkivani vakuutuksen pötkölleni, mutta kannattaako se pidemmän päälle...?

8

783

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsfsf

      Meillä ei kahdella näädällä ole vakuutusta, en näe sitä tarpeelliseksi. Koiran vakuuttaminen on sitten eriasia, sen varmaan teen kun koira tulee.

    • ollut

      Useimmat vakuutusyhtiöt ei edes vakuuta frettejä. Erillistä frettivakuutustakaan ei ole, mutta minä sain muunnellun kissa-vakuutuksen mun hirviöille. Eläimen arvoksi laitettiin 300e, eli summa jota vakuutusyhtiö maksaa takaisin jos eläin kuolee onnettomuuden tai sairauden takia. Eläinlääkärikäynnit sairauden takia korvattiin 50% eläimen arvosta vuoden aikana, omavastuu 40e. Vakuutuksen hinta oli 55e/vuosi.

      En ole uusinta näätää nyt siellä vakuuttanut, koska epäilen että eivät enää vakuuttais kun on tullut heille aika kalliiksi, kahdesta fretistä maksanut yhteensä maksuja 350e. ja rahaa saanut molemmist sen arvosumman elii 600e puolet eläinlääkärikuluista.

      Eli jos vakuutuksen saat, niin minusta kyllä kannattaa. Jos fretille tulee esim suolitukos, mikä on todennäköinen, niin olet sitten maksanu jonkin verran vakuutusmaksuja, mutta saat kuitenkin 150e korvauksia leikkauksesta (en kyllä tiedä minkähintaiset ovat, mutta... )

      Kysy omalta vakuutusyhtiöltäsi jos he voisivat laatia jonkun sopivan vakuutuksen näädillesi.

      • lyylilöinen

        vakuutusyhtiöstä olet sen hankkinut??
        Olen käynyt Pohjolassa ja tapiolassa mutta eivät suostu antamaan edes muutettua kissa vakuutusta.

        Kuitenkin ajattelen lääkärikuluja, kun meidän nakki on vielä pentu ja kulut voivat pahimmassa tapauksessa olla todella hintavat. (kokemusta on)


      • kyselin
        lyylilöinen kirjoitti:

        vakuutusyhtiöstä olet sen hankkinut??
        Olen käynyt Pohjolassa ja tapiolassa mutta eivät suostu antamaan edes muutettua kissa vakuutusta.

        Kuitenkin ajattelen lääkärikuluja, kun meidän nakki on vielä pentu ja kulut voivat pahimmassa tapauksessa olla todella hintavat. (kokemusta on)

        lähivakuutuksesta, kun kaveri kertoi että hänellä semmonen siel oli. Vaatimuksena kuitenkin että minulla oli siellä muitakin vakuutuksia, esim kotivakutuus tai autovakuutus.


      • lyylilöinen
        kyselin kirjoitti:

        lähivakuutuksesta, kun kaveri kertoi että hänellä semmonen siel oli. Vaatimuksena kuitenkin että minulla oli siellä muitakin vakuutuksia, esim kotivakutuus tai autovakuutus.

        kävin kysymässä ifiltä myös mutta täytyy olla muita vakuutuksia siellä..
        mutta noh.. jos ei raha kelpaa niin antaapi sitten olla.


      • kyllä hassuja
        lyylilöinen kirjoitti:

        kävin kysymässä ifiltä myös mutta täytyy olla muita vakuutuksia siellä..
        mutta noh.. jos ei raha kelpaa niin antaapi sitten olla.

        Pohjola yritti värvätä minua asiakkaaksi kans aikoinaan, totesin että jos he vakuutta frettejä niin silloin voin vaihtaa, mutta siihen he ei suostunut joten eivät sitten saaneet minulta yhtään mitään.. =)


      • hbbgfuhjioi

        Vakuutusyhtiöiden sopimukset on täynnä madonreikiä. Luulen, että suolitukos menee ei-korvattavien piikkiin, koska epäilen, että syy sysätään omistajalle ja nimenomaan omistajan 'huolimattomuudelle', koska on jättänyt jotain(ihan mitä tahansa) toisen syötäväksi. Toivottavasti olen väärässä. Jos tämmöiset tappaukset suostuvat korvaamaan, niin sehän on vain hyvä uutinen. Jos jollakin on kokemusta, niin ilmoittakaa toki.


    • Näätätyttö

      Ole kierrellyt kaikki vakuutusyhtiöt mitä keksin ja eivät suostu vakuuttamaan frettiä, vaikka olisin valmis siirtämään kaikki vakuutukseni kyseiseen yhtiiön. Et jos joku saa vielä fretille vakuutuksen, niin vinkkiä myös tänne päin.
      Pötkö on jo melko kalliiksi tullut ekana vuotenaan, kun on niin tohelo yksilö. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe