hyväntekeväisyys

petaisgood

Moikka! Olen kohta 18 vuotta täyttävä tyttö pääkaupunkiseudulta. Muutan pian englantiin opiskelemaan yliopistoon.
Noin puoli vuotta sitten olin keniassa kouluryhmän kanssa tekemässä hyväntekeväisyys työtä. Rakensimme koulua lapsille jotka asuivat lähikylissä. jne. Tämän reissun jälkeen ajatusmaailmani muuttui täysin. On hirveä hinku tehdä kaiken maailman hyväntekeväisyys työtä. Minulla menee jo rahaa AIDS potilaille, Green peacelle sekä Unicefille, minä myös liimailen peta tarroja laitan julisteita kaikkialle ja pidän heidän paitoja. Käytän myös TOMS kenkiä... nämä vaatteet herättävät keskustelua joten minä jaan paljon informaatiota asioista josta olen tietoinen. Silti tuntuu että tämä ei riitä. Haluaisin matkustaa muuhun maahan ja auttaa lapsia/muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa itse enkä vaan lahjoittaa rahaa.. Miten tämä olisi mahdollista?

Kaikki info ja kommentit ovat tervetulleita!

Peace

pidetään huolta toisistamme !

3

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommia riittää

luovut tuosta GP:n kannattamisesta, säästyy rahaa vaikka AIDS-orvoille. Sitten opiskelet itsellesi sellaisen ammatin, mistä maksetaan kunnon palkkaa, siitä jää sitten annettavaa maailman köyhille.
      Sellainen on paras ohje yksittäiselle auttamishenkiselle ihmiselle.

• Lasten puolesta

Hyväntekeväisyyttä voi harrastaa vaikka kotoa omalta sohvalta. Osallistu vaikka tähän http://personal.inet.fi/cool/neuleprojekti/ Tässä pääsee ihan konkreettisesti auttamaan niitä jotka apua eniten tarvitsevat. Katso myös Ohi Älä Käy ry:n sivut http://www.katulapsiapu.fi/ Ohi Älä Käy ry:ssä kaikenlainen apu otetaan kiitollisena vastaan ja toimintaan pääsee jokainen halukas mukaan.

• ilmeisesti aika tavalla kokemuksistasi.
      Kyllä auttamiskohteita ja tapoja on enemmän kuin auttajia.
      Paljon pitkäaikaissairaita seuraa vailla (voisi vaikka lukea jollekin ryhmälle jotain lehtiä tms.)
      ja apua ihan arkisine pesuineen ja ruokailuapuineen ja kävelyttämisineen ihan vain yhden tässä osaltani sanoakseni. Ongelmasi liekin se että tahtoisit auttaa mahdollisimman maksimaalisesti sillä kapasiteetilla joka sinulla on antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1538
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1441
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1190
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      986
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe