hyväntekeväisyys

petaisgood

Moikka! Olen kohta 18 vuotta täyttävä tyttö pääkaupunkiseudulta. Muutan pian englantiin opiskelemaan yliopistoon.
Noin puoli vuotta sitten olin keniassa kouluryhmän kanssa tekemässä hyväntekeväisyys työtä. Rakensimme koulua lapsille jotka asuivat lähikylissä. jne. Tämän reissun jälkeen ajatusmaailmani muuttui täysin. On hirveä hinku tehdä kaiken maailman hyväntekeväisyys työtä. Minulla menee jo rahaa AIDS potilaille, Green peacelle sekä Unicefille, minä myös liimailen peta tarroja laitan julisteita kaikkialle ja pidän heidän paitoja. Käytän myös TOMS kenkiä... nämä vaatteet herättävät keskustelua joten minä jaan paljon informaatiota asioista josta olen tietoinen. Silti tuntuu että tämä ei riitä. Haluaisin matkustaa muuhun maahan ja auttaa lapsia/muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa itse enkä vaan lahjoittaa rahaa.. Miten tämä olisi mahdollista?

Kaikki info ja kommentit ovat tervetulleita!

Peace

pidetään huolta toisistamme !

3

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommia riittää

luovut tuosta GP:n kannattamisesta, säästyy rahaa vaikka AIDS-orvoille. Sitten opiskelet itsellesi sellaisen ammatin, mistä maksetaan kunnon palkkaa, siitä jää sitten annettavaa maailman köyhille.
      Sellainen on paras ohje yksittäiselle auttamishenkiselle ihmiselle.

• Lasten puolesta

Hyväntekeväisyyttä voi harrastaa vaikka kotoa omalta sohvalta. Osallistu vaikka tähän http://personal.inet.fi/cool/neuleprojekti/ Tässä pääsee ihan konkreettisesti auttamaan niitä jotka apua eniten tarvitsevat. Katso myös Ohi Älä Käy ry:n sivut http://www.katulapsiapu.fi/ Ohi Älä Käy ry:ssä kaikenlainen apu otetaan kiitollisena vastaan ja toimintaan pääsee jokainen halukas mukaan.

• ilmeisesti aika tavalla kokemuksistasi.
      Kyllä auttamiskohteita ja tapoja on enemmän kuin auttajia.
      Paljon pitkäaikaissairaita seuraa vailla (voisi vaikka lukea jollekin ryhmälle jotain lehtiä tms.)
      ja apua ihan arkisine pesuineen ja ruokailuapuineen ja kävelyttämisineen ihan vain yhden tässä osaltani sanoakseni. Ongelmasi liekin se että tahtoisit auttaa mahdollisimman maksimaalisesti sillä kapasiteetilla joka sinulla on antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5489
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2128
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe