työntekijöitä.
mikä hitsi on työnantajilla.
Valitetaan ettei ole työntekijöitä joka alalle esim ravintola-ala.
Kuka ottaa aikuisella iällä vain sesonkityön noin 2kk vastaan?
Pitäs olla vähän pitempää työputkea esim 6kk.
Niin ja monessa paikassa on sitten kaikki lain vaatimat jutut vähän hunningolla.ei ole pukuhuoneita,ei suihkuja ei taukotilaa-paitsi että eihän kesällä ravinto-alalla/kaupan-alalla taukoja edes voi pitää.
Sitten ihmetellään,että kun ei saada työvoimaa.Aletaan natista jo,että työttömät on niin laiskoja.
Olipa eräskin työnantaja kysynyt, ihan hyvältä työntekijältä,että viitsisitkö sää jo nyt tulla töihin.(toinen etsinyt töitä jatkuvasti ja viitsimisestä ei todellakaan ole ollut kyse.ei muuten mennyt ko paikkaan)
nyt etsitään savoon
mites muut?
0
239
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815