Suomea, Expektille!

-33-

Suomen maailmanmestaruudesta näkyy tarjoavan ainakin lähes parhaiten Expekt - tasan 10,00.
Veikkauksella 8,00, Unibetilla 9,00 ja NordicBetillä 8,00. Tolla kympin palkitsevalla kertoimella vois sen saturaisen sijoittaa ihan vaan kokeilumielessä. Suomella on kuitenkin ehkäpä turnauksen paras maalivahti ja sillä pääsee jo tosi pitkälle tämän päivän kiekkopeleissä. Jokinen tuskin pettää kun pääsee vihdoin näyttämään Jaloselle mistä kana pissii. Suomella on sopivan nälkäinen ja nuori joukkue jossa on eväitä ihan jättiyllätykseen asti. Onhan tuosta jo 15 vuotta kun nämä Koivut, Peltoset ja Lehtiset tekivät ihmeen jäällä. Harmi että tämän päivän kaksikymppiset eivät muista mitään noista vuoden 1995 tapahtumista.
Ite olin juuri kirjoittanut ylioppilaaksi tuona keväänä joten fiilikset oli katossa jo muutenkin - saati voiton jälkeen.

Oishan se kiva juhlia tonnin voiton kera kun Suomi huudattaa jälleen kansaa Helsingissä.
Onhan tää jääkiekossa jälleen sellainen väliinputoava Mm-kisa tapahtuma. Olympialaiset ovat karsineet esim. USA:lla pelaajia rankalla kädellä. Tuskin ne Venäjät, saatikka Kanadat sieltä erikoisen motivoituneina Saksaan saapuvat. Nyt olisi Suomellakin mahdollisuus voittoon.

Rinteen ilmiömäisellä pelillä ja nuoren leijonajoukkueen tarmolla voidaan juhlia keväällä ja pitkään. Toivottavasti.


-terv. 1995 muistissa ikuisesti

3

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Houkuttas hirveesti pelata Suomea mut satku on aika paljon riskiin nähden.Venäjällä aivan ylivoimainen joukkue paperilla mutta Venäjän tietää kaikki jotka kiekkoa seuraa.Kaikki on mahdollista.
      Kanada taas kasvaa kisojen myötä tiiviimmäks vaikka tällä kertaa ei ookkaan ku muutama nimekäs hyökkääjä ja pakki.Aina paha!
      Tsekin pelin katoin eilen netistä niin ei se ollut mitään kaunista katsottavaa eli Tsekille ei.
      Ruotsilla on aina mahdollisuudet voittaa millä lie onnella :) mutta suuret nimet puuttuu sieltäkin.Usalla ei mitään jakoja ku meinas kompastua Ranskaankin mut kyllä ne varmaan alkulohkon viimeisessä pelissä Suomen yllättää.Suomella on aina vaikeuksia USA:ta vastaan :)Hyvässä muistissa vielä!!
      Taidan laittaa Suomelle sen 50 ekua Expektille...
      Jos löytyy kassaa niin Kanadalle ja Venäjälle isolla niin jää vielä voitolle.Paha muitten mennä kukkoilemaan, mahdollista kylläkin!

    • Suomella on kyllä mm-kisojen paras maalivahti mutta se on kyllä Vehanen eikä Rinne. Nyt NHL-statukset romukoppaan, Vehanen on kyllä heittämällä koko maailman top5-maalivahti tällä hetkellä ja mahtuisi NHL:ään mihin tahansa joukkueeseen. Mutta tottakai tuulipuku-Jalonen peluuttaa jotain Rinnettä... Suomen yksi huonoimmista valmentajista peluutuksen ja valintojen suhteen ikinä.

      • S-Kyösti

        Twisting-doc on kova arvostelee. Docista ei tullut koskaan mitään, urheilijaksi ei ollut, valmentajaksi ei ollut jne...

        Turha siinä mollata muita kun ei itsestäsi ollut kykenemään mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe