Nyt ei ole sitten oikein mitään. Avovaimo muutti pois, tuskin edes viettää aikaa uudessa kämpässään, kun on löytänyt paremman, mukavamman, komeamman ja muutenkin kaikin puolin miehekkäämmän tapauksen. Siittäppä sitten koulussa käynti jäi, kun ei saanut nukuttua ja nyt kun olen mukamas päässyt edes jokseenkin jaloilleni, en pysty suorittamaan kursseja kun on liikaa poissaoloja.
Pahinta on se, ettei tulevaisuuskaan näytä valoisalta. Kuitenkin yli 3 vuoden ajan minulla on ollut parhaana kaverina tää puolisko ja nyt ei enää mitään eikä ketään. Umpipaska kesä tulossa, kun ei oo töitä ja vuokra pitäisi maksaa. Joutuu olemaan yksin pitkiä aikoja ja senkin ajan voin tehokkaasti käyttää siihen, että muistelen kuinka mukavia oli viimekesäiset kuutamouinnit ja mitenkä oli niin perkeleen lystiä.
Nytpä sitten ei oo ennee.
Minulla kusi kaikki hommat. Nainen sai rauhassa etsiä itselleen paremman.
Nainen voittaa, minä häviän.
Kaikki meni päin helvettiä.
plöplöplöp
0
554
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075658- 835077
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113170- 542869
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986