volvo 740

BJC-

Apua Puranen. Volvo 740 B230 kaasutin. Ei lähde käyntiin on seissyt 2-3 viikkoa kerrallaan ajamatta,Keskiviikkona lähti erittäin huonosti käyntiin ja ajaessa nyki eikä heti reagoinut kaasuun .Vaihdoin virranjakajan kannen ja pyörijän putsasin tulpat bensaa tulee siirtopumpulta.Mikä ihme vaiva vanhukseen iski.

4

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BJC-

      No niin vika löytyi,puolan johto hankautunut kiinnikeeseensä ja löi läpi.Nyt lähtee heti käyntiin eikä nikottele.Pienestä se on välillä kiinni toi käynti häiriö.

      • volvo_puranen

        Hyvä juttu että vika selvisi mutta meillä Volvomiehillaäon se tapa että ostetaan uudet sytytysjohdot puolan johto kun jokaisella on se käyttöikä jolloin ne vastusarvot muuttuu auto pelaa paremmin ja bensaa säästyy. Koko linja uuttaa osaa uusi puola ne on halpoja uudet johdot ja virranjakajan kansi on pyörijä uuttaa osta Volvolta sieltä saa kuparinastoilla olevan virranjakajan kannen ainakin minun 240 uudet tulpat niin tiedät että kipinä on hyvä ja ei haittaa kosteus käynnistymistä.Kun käynnistysongelmista se 95% johtuu aina sähkövioista joihin on itse helppo vaikuttaa .Hyvää kesää.


      • BJC-
        volvo_puranen kirjoitti:

        Hyvä juttu että vika selvisi mutta meillä Volvomiehillaäon se tapa että ostetaan uudet sytytysjohdot puolan johto kun jokaisella on se käyttöikä jolloin ne vastusarvot muuttuu auto pelaa paremmin ja bensaa säästyy. Koko linja uuttaa osaa uusi puola ne on halpoja uudet johdot ja virranjakajan kansi on pyörijä uuttaa osta Volvolta sieltä saa kuparinastoilla olevan virranjakajan kannen ainakin minun 240 uudet tulpat niin tiedät että kipinä on hyvä ja ei haittaa kosteus käynnistymistä.Kun käynnistysongelmista se 95% johtuu aina sähkövioista joihin on itse helppo vaikuttaa .Hyvää kesää.

        Jo vain uuden puolan johdon laitoin,Kostealla ilmalla löi läpi.Puola on 75€ motonetissä..kansi ja pyörijä volvolla 52.80€


      • assss
        BJC- kirjoitti:

        Jo vain uuden puolan johdon laitoin,Kostealla ilmalla löi läpi.Puola on 75€ motonetissä..kansi ja pyörijä volvolla 52.80€

        itse en 945:een (2.3, 85 kW) edes löytänyt puolaa Motonetin nettikaupasta.
        Ostin vain viranjakajan kannen, pyörijän ja sytytysjohtosarjan (ei puolan johtoa mukana) Vantaan liikkeestä.
        Ainakin 127000 km on ilman noiden osien vaihtoa ajettu. Ostin auton kun sillä oli mittarissa n. 133000 km. Nyt on täynnä 260000 km. Vuosissa se tekee täydet 8 minun ajoillani.

        Kuulin jostain, että autoni käyntiäänessä on vähän sanomista. Lisäksi polttoaineen kulutus on hieman noussut siitä mitä se ennen oli kesäajossa. Nyt menee 10 l /100 km kun ennen kyllä pääsin mökkiajossa, josta varmaan yli 80% maantieajoa (valtatietä), 9:llä litralla.
        Suositeltiin em. osien vaihtoa.
        En ole varma kannattaako puola ja sen johto myös vaihtaa, kun on noin paljon kilometrejä jo ajettu ilman sytytysosien vaihtoa. Syttystulpat olen vaihtanut n. 5000 km sitten viime syyskuussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe