Jännitysniska+pään kylmyys...

Niisku84

Olisko kohtalontovereita? Mulla on lukuisten tutkimusten jälkeen ( mm. kymmenet eri verikokeet, pään ja kaularangan mangneetti, neurologiset tutkimukset...) todettu jännitysniska. Alkoi kummalla tunteella päässä. Sitten pisteli kuukausien ajan sormia ja puudutti. Myös kasvoja puudutti ja pisteli, molemmin puolin. Oikealla puolella niskassa tuntui lopulta oikein pahaksi äityessään kokoaikainen "veto". Kuin jokin olisi kiskonut niskan lihaksia. Nyt hieronnalla fysioterapialla puutumiset jne helpottaneet hieman, mutta pahin ja pelottavin oire on päässä oleva KUMMALLINEN tunne. Tuntuu usein keskellä päätä, tai vaihtaa paikkaa pään molemmin puolin. Ei tunnu esimerkiksi aina aamulla, mutta usein jo päivällä alkaa juilimaan. Voisin kuvailla tunnetta kylmäksi. Päänahka tuntuu siis sisältäpäin viileältä. Mitä ihmettä, voiko jännitysniska todella aiheuttaa tälläista?! Siksi kaipaisinkin kohtalontoverieta, jos jollain sattuisi olemaan samalaista. Vaivaan ei mitkään lääkkeet auta. Tulee ja menee ja on helvetin pelottava tunne:(

Kiva jos joku vastailee!

3

12407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu05

Heippa! Mulla aivan samanlaisia oireita. Kaikki alkoi oudolla tuntemuksella kaulalla, etupuolellla. sitten alkoi vasen puoli kasvoista ns puutua tai tuntui oudolta! korvakipua, outoa vihlomista. poskionteloita vihloo, kuten myös hampaita. Myös ohimolla tuntuu kipua, siis kaikki toisella puolen päätä. vasen puoli niskasta kiristää. olen käynyt hierojalla x6, ei juuri apua. nyt syön lyricaa, oireet helpottaneet, mutta pelkään että ne palaavat kun lopetan sen! ensi viikolla olen menossa naprapaatille... KOHTALOTOVEREITA???? olen niin ahdistunut tämän asian vuoksi. saan paniikkikohtauksia ja olen joutunut aloittamaan masennuslääkityksenkin :( Onko kaikki ännitysniskan oireita?? AUTTAKAA!!!

• ...

Voisko oireet olla kolmoishermosärkyä?

• emppu05
        ... kirjoitti:

Voisko oireet olla kolmoishermosärkyä?

syön lyricaa kolmoishermosärkyyn, tämä oli lääkärin diagnoosi, siis kolmoishermosärky, vaikka särky ei olekaan kovaa. neurologi puhui kolmoishermosäryn lisäksi occupitalis majorin ärtymisestä, niskat siis aivan jumissa. aloitin viime syksynä liikkumisen, juoksemisen, tyyliin 7kert/vko... ja pitkiä lenkkejä. nyt lapaluiden välissä kihelmöi tosi paljon, hieronta ei ole auttanut tähän. itse ajattelisin että kaikki vaivat johtunevat tuolta lapauiden välistä ja säteilevät sitten kasvoihin jne jne... siis ärsyttävät occupitalis majoria ja kolmoishermoa... onkohan tässä perää? eli kroppa niin lukossa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe