Paf:
Lopa-BK-46 1 1,38
Ilves-Pallohonka 2 3,60
Mypa-JJK 1 2,10
Yht:10,43
10e
Nordicbet:
Hertha BSC-Bayern Munchen 2 1,85
Werder Bremen-HSV 1 1,60
Mönchengladbach-Leverkusen 2 1,75
Yht:5,18
20e
Veikkaus:
Kanada-Italia 4 1 1,85
Suomi-Tanska 3 1 1,95
Yht:3,60
30e
Nämä sisään
3
384
Vastaukset
- veijokokkeri
Heitin tuon viimeisen rivin myös veikalle reippaalla euromäärällä. Tuo Kanadan voitto taitaa olla aikas selvä. Suomikin hoitelee kyllä Tanskan vähintään neljällä maalilla jos osuu tolppien väliin yhtäänkään ja luistin liikkuu, vaarana on tietysti suomen vain parin maalin voitto jos Tanska prässää ja pysyy pelissä mukana hiukankin pitempään...
Ihan hyvä että vedit vaan sen viimesen :) Pallohonka ei päässy yllättää Ilvestä vaikka tiukka matsi olikin.Saksan pelitki taitaa mennä pienellä marginaalilla pieleen.No tulee vähä voittoa jos jäkikset menee oikein.2-1 kylläkin vasta ekan erän jälkeen mut luotetaan et Kanada hoitaa selvästi!
- ledhal wepen 4
tonitakala kirjoitti:
Ihan hyvä että vedit vaan sen viimesen :) Pallohonka ei päässy yllättää Ilvestä vaikka tiukka matsi olikin.Saksan pelitki taitaa mennä pienellä marginaalilla pieleen.No tulee vähä voittoa jos jäkikset menee oikein.2-1 kylläkin vasta ekan erän jälkeen mut luotetaan et Kanada hoitaa selvästi!
tiiä sit tost suomi-tanska pelist..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461
