tai sävellykset joltakin artistilta? Itse en pidä Veskun yhdestäkään tulkinnasta nyky muusikoiden lauluista. Irviniltä meni laulut alamäkeä kuulon myötä, täyttä soopaa kaikki.
Nämähän ovat vain minun mielipiteitä, mutta mitä mieltä olet sinä, mikä on sinun inhokkisi?
Huonoimmat kappaleet
111
711
Vastaukset
- 1 + 20
miten Koivuniemen Aikuinen nainen on saanut sellaisen suosion. Ihan soopaa, sillä on parempiakin!
- 16½
miten Koivuniemi on yleensäkään saanut sellaisen suosion.
- lallalaa
16½ kirjoitti:
helmiä ois...taisi sillä päästä pinnalle.
- 1 + 20
16½ kirjoitti:
tinkimätön täydellisyyden tavoittelu, ammattitaito ja kova työ. Arvostan häntä kovasti sen takia mutta ihmettelen joidenkin laulujen suosiota. Korkeimmalle näistä "leideistä lavalla" nostan Katri-Helenan joka on todella monipuolinen laulaja eikä pelkkiä puhelinlankoja joihin hänet aina yhdistetään.
Daa dirlan dirlan daa...alunperin kreikkalainen lallatus. Kaikki suomalaiset nyyhky-kappaleet. Jazz-musiikista en tykkää yhtään, niissä ei ole alkua eikä loppua ja sellainen Heavy jossa ei tunnu olevan mitään ideaa, melodiaa, on yhtä karjumista, mitähän vielä morkkaisin jaa, virret enimmäkseen.
- 16½
laulama Lapin kesä saa minut pakenemaan paikalta.
Mikko Alatalon kaikki laulut ovat kammottavia.- 1 + 7
Meurmanin Lapin Kesä on huippu. Alatalolta se kappale missä Pohjatuuli vain sen kertoo on hyvä. Näin ne mieltymykset menee ristiin. ;)
- lallalaa
minulta Alatalon kappaleista. Siis todellakin siinä yks jolla ei mielestäni edes ole lauluääntä.
- k/k
Se on siinä,kun sitä yhren yön kuuntelee ja valvoo menee kuppi nurin.
Suaaa vaaaiiinn yyyliii kaaaiiiken mä raaakaaastaaannn...kuuluu juuri niihin nyyhkyjuttuihin ja ovat todella kuin punainen vaate. Ja jos joku näkee jossain pianon ja alkaa soittamaan Kissanpolkkaa, toivotan hänet alimpaan......!
- lallalaa
tuota siirappia joutuu koko yön kuuntelemaan? Ärtsy leiffin kappale mitä tiedän. Nooh kai se silloin aikoinaan oli kovakin sana.
- k/k
lallalaa kirjoitti:
tuota siirappia joutuu koko yön kuuntelemaan? Ärtsy leiffin kappale mitä tiedän. Nooh kai se silloin aikoinaan oli kovakin sana.
merimiehenä yks matruusi tykkäs kipaleesta ja soitti sitä pienellä mankkarilla,sellasella kelajutulla.
Kahresti pyysin kauniisti,sit paloi hihat ja survoin sen poppikoneen venttiilistä mereen,myöhemmin maksoin kylläkin sen mankkarin. lallalaa kirjoitti:
Jatkanko vielä, osaan kokonaan?
Mutta vakavissani sanon, että se kuuro räppäripoika, vaikken räpistä pahemmin perusta, on fiksu tyyppi, iloinen ja myönteinen. On osannut kääntää vammansa vahvuudeksi. Taidan lopettaa, kohta ei jää jäljelle mitään mistä tykkään...
- 22 + 30
ettei HTZA ole jo tehnyt tästä aloitusta vuosi sitten ja miten sitten suu pannaan? ;))))
- lallalaa
en muuten tullut edes tarkistaneeksi. Suu voidaan panna sit vaikka messingille, elikkäs näin :))))))
- HTZA
huomasin kyllä että annoin aloittajalle aiheen.
Mutta, menköön.
Kaikki eivät osaa itse. tuli jo riitaketju, pitääkö tästäkin tehdä samanlainen. Jos suupielesi ovat alas, käännä se Hangon keksi oikeinpäin, kaikilla on paljon hauskempaa:)
- +++++
HTZA kirjoitti:
Mutta, menköön.
Kaikki eivät osaa itse.......
- HTZA
firefox58 kirjoitti:
tuli jo riitaketju, pitääkö tästäkin tehdä samanlainen. Jos suupielesi ovat alas, käännä se Hangon keksi oikeinpäin, kaikilla on paljon hauskempaa:)
kuoliaaksi.
Suloinen kun on. - HTZA
+++++ kirjoitti:
......
tästä lähden?
Miesten, keskimääräinen, elin-ikä on 75v.
Ja olen vasta 60v. firefox58 kirjoitti:
tuli jo riitaketju, pitääkö tästäkin tehdä samanlainen. Jos suupielesi ovat alas, käännä se Hangon keksi oikeinpäin, kaikilla on paljon hauskempaa:)
ja esittäjiä varmaan löytyis tsiljoona.
En oikein kestä kun Lauri Tähkä senkun rallatteloo radiossa.
enkä Sillanpäätä.
Juha Tapio, Janne Raappana, Janne Tulkki muutama muu samaa sarjaa, en edes erota niitä toisistaan.minttupuu kirjoitti:
ja esittäjiä varmaan löytyis tsiljoona.
En oikein kestä kun Lauri Tähkä senkun rallatteloo radiossa.
enkä Sillanpäätä.
Juha Tapio, Janne Raappana, Janne Tulkki muutama muu samaa sarjaa, en edes erota niitä toisistaan.mietin ja mietin, sulta tuli vastaus, Janne Tulkki ;(((((((
Muita vielä jotenkin sietää kuunnella.- 8 + 20
HTZA kirjoitti:
Mutta, menköön.
Kaikki eivät osaa itse.elää menneessä ja muistelee kommenttejaan. Voi elämä ;))))))
HTZA kirjoitti:
Mutta, menköön.
Kaikki eivät osaa itse.jokin muistikuva, että tälläinen aloitus olisi ollut jo monta vuotta sitten lifestylessä tai kahvikeskusteluissa.
- GloriaJoy
musiikkimaailman HTZA eli Frederik, suurin osa kappaleistaan ... voi p.
- lallalaa
tämä jolle naiset kuulemma heittelee pikkareitaan joka keikalla, vaikka ukko puoli kuolleen näkönen. :))
- k/k
lainata?
- HTZA
ikkunan raossa, joka sotkee G.J: n hyrinän korvissani.
- 8 + 12
vai oikein musiikkimaailman hatza ;) Varmaan tuonkin kommentin tai aiheen siihen on... enpä jatkakaan :)))
Inhoan kappaletta mahtava peräsin ja pulleat purjeet! - Luotain-56
lallalaa kirjoitti:
tämä jolle naiset kuulemma heittelee pikkareitaan joka keikalla, vaikka ukko puoli kuolleen näkönen. :))
kovasti pumpun päälle kun hikisiä villahousuja läiskitään päin alvettia joka jumalan tanssilavalla.Vähemmästäkin rupeaa muoto muuttumaan!
- HTZA
lallalaa kirjoitti:
minua hyvin.
Piikkareista, jotain, tietäisin minäkin... HTZA kirjoitti:
ikkunan raossa, joka sotkee G.J: n hyrinän korvissani.
Iltatuulen viesti siellä ikkunan raossa joka soi radiossa aina vaan ykkösenä jollain listalla vaikka kuinka kauan, taisi olla Aikamiesten esittämänä:)) Tämä oli silloin nuoren likan mielestä inhokkien inhokki.
- 17 + 7
lallalaa kirjoitti:
joka oli tarjoilija niissä paikoissa missä Reetu kävi, kertoi että kaveri oli todellinen herrasmies, oikeasti. ;) Mitä väliä vaikka halusi takoa jokaisen markkinarakoa vaimiten se menikään...
- HTZA
firefox58 kirjoitti:
Iltatuulen viesti siellä ikkunan raossa joka soi radiossa aina vaan ykkösenä jollain listalla vaikka kuinka kauan, taisi olla Aikamiesten esittämänä:)) Tämä oli silloin nuoren likan mielestä inhokkien inhokki.
että ymmärrät minun olevan 60v.
Hippi.. HTZA kirjoitti:
että ymmärrät minun olevan 60v.
Hippi..Minä taidan olla 59-60 luvun lollipop-tyttöjä, tarkennan poikatyttöjä joiden tukkaa ei saanut letittää mutta päättäjäisissä piti olla nätti mekko tai kellohame. Vieläkin tunne on villi ja vapaa..:))
- HTZA
firefox58 kirjoitti:
Minä taidan olla 59-60 luvun lollipop-tyttöjä, tarkennan poikatyttöjä joiden tukkaa ei saanut letittää mutta päättäjäisissä piti olla nätti mekko tai kellohame. Vieläkin tunne on villi ja vapaa..:))
nähdä sinut fiksuna, muttta näyttää siltä että kaikki on mahdollista.
HTZA kirjoitti:
nähdä sinut fiksuna, muttta näyttää siltä että kaikki on mahdollista.
vaikeiman kautta, lopussa kiitos seisoo:) Myönnän, että minulla on tapana joskus tehdä ensin ja miettiä vasta sitten, mutta tuo kuvaus itsestäni yläpuolella kai selittänee senkin. Minä olen fiksu olit sinä sitä mieltä tai et:)
- rompoolia
Martti Innasen laulut, puistattavia ne Elsat, Esterit ja Gunnarit.
Juice Leskisellä on hyviä lauluja, mutta hänen äänensä on huono.- 1 + 18
aikoinaan tajuta että Innasen Mummon pelargonia oli vitsi? Oli niiiin surullinen biisi. ;))
- HTZA
1 + 18 kirjoitti:
aikoinaan tajuta että Innasen Mummon pelargonia oli vitsi? Oli niiiin surullinen biisi. ;))
Oli säveltäjä ja esittäjä.
- rompoolia
1 + 18 kirjoitti:
Kari Kuuvan esittämä.
- lallalaa
1 + 18 kirjoitti:
milleen, saisiko selvityksen.
- 1 + 18
rompoolia kirjoitti:
Kari Kuuvan esittämä.
muistin väärin tässä tohinassa ;) Vitsi joka tapauksessa ;)
- emmä tiedä
lallalaa kirjoitti:
se on viime vuonna varmuudella vastannut aiheeseen jotain ;)
- .
lallalaa kirjoitti:
tuolta.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=94&t=823&a=7406 - lallalaa
. kirjoitti:
tuolta.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=94&t=823&a=7406mutta haluan sanat missä se tuli julki. Ne sanat.....
- .
lallalaa kirjoitti:
mutta haluan sanat missä se tuli julki. Ne sanat.....
sanat, mistä? Kai tiedät, mitä parodia tarkoittaa?
- lallalaa
. kirjoitti:
sanat, mistä? Kai tiedät, mitä parodia tarkoittaa?
jos en muista sanoja niin en kai voi tietää missä kohtaa se pariodia on. Jos taas koko laulu on alusta loppuun sitä, ei se minua siltikään auta asiassa. Haluan lukea sanat alusta loppuun jotta tajuaisin sen. Sitä ei kerran ole muutkaan tajunneet.
- 8 + 2
lallalaa kirjoitti:
jos en muista sanoja niin en kai voi tietää missä kohtaa se pariodia on. Jos taas koko laulu on alusta loppuun sitä, ei se minua siltikään auta asiassa. Haluan lukea sanat alusta loppuun jotta tajuaisin sen. Sitä ei kerran ole muutkaan tajunneet.
tänne ei saa laittaa laulujen sanoja kun niillä on tekijänoikeussuoja. Ihan kuin hatzan kommenteilla.
- .
lallalaa kirjoitti:
nyt älysin. :))
Ei minusta sanoissa mitään parodiaa ole, mutta niin kuin linkissä sanottiin, oli aluksi meininkinä esittää se paridioivasti. Täällä sanat.
http://lirama.net/song/284981?setlang=nl 8 + 2 kirjoitti:
tänne ei saa laittaa laulujen sanoja kun niillä on tekijänoikeussuoja. Ihan kuin hatzan kommenteilla.
-----------
- Lallalaa
8 + 2 kirjoitti:
mut jos silleen et mainitsee tekijät, niin eiks sittenkään.
- 6 + 20
Lallalaa kirjoitti:
mut jos silleen et mainitsee tekijät, niin eiks sittenkään.
en mää oikein tiedä. Minttupuu naureskelee tuossa yläpuolella enkä tiedä miks *itkee* Mutta aika tiukka vissiin tekijänoikeuslaki, ihan hullua että sanat saa olla yhdellä sivustolla mutta ei toisella...
- linkslonks
6 + 20 kirjoitti:
en mää oikein tiedä. Minttupuu naureskelee tuossa yläpuolella enkä tiedä miks *itkee* Mutta aika tiukka vissiin tekijänoikeuslaki, ihan hullua että sanat saa olla yhdellä sivustolla mutta ei toisella...
mukainen tekijänoikeus sitoo niitä, en nyt muista, mutta 50-60 vuodeksi. Mutta kuka tällaisia leikkipalstoja valvoo.
Ja voihan laittaa linkin, niin kuin tuolla onkin. 6 + 20 kirjoitti:
tolle, että Hatzan kommenteilla tekijänoikeussuoja!
- edellinen
minttupuu kirjoitti:
mä jo ihmettelin ;)
- HTZA
emmä tiedä kirjoitti:
se on viime vuonna varmuudella vastannut aiheeseen jotain ;)
Soi tämäkin:
http://www.youtube.com/watch?v=o8BoIGmp7k8
Saimme erään baarinpitäjän tällä raivoihin, se poisti koko levyn levarista.
Taisi olla tyttö, liian "näköinen" :)
"Älykköteinejä", kun oltiin, niin pelargonian ajatuksen kyllä tajusimme heti.
Ja taisi olla niin, että jompi kumpi, näistä lauluista, teki monista näsäviisaan... - HTZA
8 + 2 kirjoitti:
kun tiesin että asioita aletaan tutkia.
Joten varoittelin vain.
Näyttää siltä että näihin linkkeihin ei puututa, vaan palvelimiin joista niitä voi ladata. - HTZA
minttupuu kirjoitti:
on vapaa käsittely ja kopiointioikeus. :)
- Äijä50+
HTZA kirjoitti:
on vapaa käsittely ja kopiointioikeus. :)
nimittäin isännän pitää ärähtää joka välissä
- HTZA
Äijä50+ kirjoitti:
nimittäin isännän pitää ärähtää joka välissä
ohjaan vain, lempeästi.
Mutta kuten kirjoitin, sinäkin saat kommmentoida tai kopioida juttujani, saat vedotakin niihin tai käyttää varoittavina esimerkkeinä, ihan miten haluat.
Ja..tuota.. jos tuntuu siltä, niin hyvänäkin esimerkkinä.
H.
- erh
Inhoan Eero Raittisen Holvikirkkoa.
- viivi-amaldiina
kauheata, en pidä yleensäkkään hänen esiintymisestä/esityksistä, en.
Alkaa särkee päätä.
http://www.youtube.com/watch?v=wnBkstk-1Ag - halipati hoi
Suomen Hallituspelle-kuoron esittämä Kusetus-Jenkka eli Kreikkalainen Rapsodia.
- 6 + 9
on siinä telkkamainoksessa missä tanssivat humppaa ja musana soi joku heilimöivät viljapellot. Puistattaa oikein.
- Humppahenkilö
6 + 9 kirjoitti:
on siinä telkkamainoksessa missä tanssivat humppaa ja musana soi joku heilimöivät viljapellot. Puistattaa oikein.
oli olla mahdollisimman juntti. "...viljapellon syliin kerran.....eli KELLARIHUMPPA oli kysessä!!!!!!."... Samaa teemaa mainostaja jatkoi "moottorisahauksen MM-kilpailut"-teemalla.
Tuota "Kellarihumppaa" tuskin kannattaa laskea inhokiksi koska kyseessä oli loistavasti osunut mainoskampanja! - edellinen
Humppahenkilö kirjoitti:
oli olla mahdollisimman juntti. "...viljapellon syliin kerran.....eli KELLARIHUMPPA oli kysessä!!!!!!."... Samaa teemaa mainostaja jatkoi "moottorisahauksen MM-kilpailut"-teemalla.
Tuota "Kellarihumppaa" tuskin kannattaa laskea inhokiksi koska kyseessä oli loistavasti osunut mainoskampanja!mutta silti se musa puistattaa!
- ++++
Humppahenkilö kirjoitti:
Tuota "Kellarihumppaa" tuskin kannattaa laskea inhokiksi koska kyseessä oli loistavasti osunut mainoskampanja!mainosti? Tuskin oli hyvä mainoskampanja jos ei muista edes sitä.-
- Nelosnelonen
++++ kirjoitti:
mainosti? Tuskin oli hyvä mainoskampanja jos ei muista edes sitä.-
"Mainostivat neloskanavaa itse eli "Nelonen, ihan jotain muuta"!!
Mielestäni mainospläjäys oli sen verran hyvä että ihminen saa itseään tylsyydestä syyttää jollei kyseisen kanvan markkinointipanosta muista :)
- Adria
Tää kysymys tulee aika-ajoin framille ja vastaus tulee täältä aina yhtä varmasti.
Matti ja Teppo. Kaiken takana on nainen. Voiko olla mitään karmeempaa. Voi, jos video on vielä pakko katsoa.- Adria
minttupuu kirjoitti:
nuo veljekset olin autuaasti unohtanut.
Mä joka päivä töitä teen..... hirvitys.Hienoo, toi on loistava kakkonen. Ärsyttää niitten esiintyminenkin. Matti ensin aloitaa ja Teppo hyökkää Teppona takavasemmalta viereen. Sitten se meneekin vuosikymmenen takaisella koreografialla.
- 10 + 12
Adria kirjoitti:
Hienoo, toi on loistava kakkonen. Ärsyttää niitten esiintyminenkin. Matti ensin aloitaa ja Teppo hyökkää Teppona takavasemmalta viereen. Sitten se meneekin vuosikymmenen takaisella koreografialla.
on niillä kuunneltaviakin, vaikka Ensimmäinen tai Minä rakastan sua.
Miten ois "näin se kesäloma toimii" voi herranjestas sentään, en halua lomalle. - Adria
10 + 12 kirjoitti:
on niillä kuunneltaviakin, vaikka Ensimmäinen tai Minä rakastan sua.
Miten ois "näin se kesäloma toimii" voi herranjestas sentään, en halua lomalle.Nih, mutta kun se kaksikko on jo sillai 'korvien välissä' vaikee on heiltä ymmärtää muutakaan. Ennakkoluuloiseksi en itteeni heti tunnusta, vai pitäiskö.
- 5 + 20
Adria kirjoitti:
Nih, mutta kun se kaksikko on jo sillai 'korvien välissä' vaikee on heiltä ymmärtää muutakaan. Ennakkoluuloiseksi en itteeni heti tunnusta, vai pitäiskö.
hienoja kappaleita noi mitä laitoin, ja on muitakin, mutta kyllä itsekin ennen mielsin ne tollaisiksi mitä kerroit. Että toinen hyökkää takavasemmalta renkuttamaman vai miten se meni *hekottelee* Kuunteles vaikka tää
Ensimmäinen http://www.youtube.com/watch?v=u5qdgU-E03Q
Ei pärjää klassiselle, mutta ei huono lajissaan, mielestäni. - Adria
5 + 20 kirjoitti:
hienoja kappaleita noi mitä laitoin, ja on muitakin, mutta kyllä itsekin ennen mielsin ne tollaisiksi mitä kerroit. Että toinen hyökkää takavasemmalta renkuttamaman vai miten se meni *hekottelee* Kuunteles vaikka tää
Ensimmäinen http://www.youtube.com/watch?v=u5qdgU-E03Q
Ei pärjää klassiselle, mutta ei huono lajissaan, mielestäni.Niin no, en mä nyt periaatteessa haluu panna hanttiin, mutta kun se Matti ei pääse siitä nenäfalsetistaan mihinkään.
- 12+15
Adria kirjoitti:
Niin no, en mä nyt periaatteessa haluu panna hanttiin, mutta kun se Matti ei pääse siitä nenäfalsetistaan mihinkään.
mitään mahda! Siihen nähden ihan kelpo esitys.
- Inkvisiittori_
on tämä jos suomalaisista musiikkikappaleista puhutaan. On niin aikanaan puhki soitettu että jos pitäis kuunnella kappale kokonaan, niin sehän kävis jo kidutuskeinosta.
http://www.youtube.com/watch?v=mmhTxdAOD-k - GloriaJoy
....... yhyy sentään, sai miut inhoomaan ajaksi kaikkia viiksekkäitä ja ikuisesti tutisevanimeliä-äänisiä kloonejaan:
http://www.youtube.com/watch?v=PmvKJIpAKzc&feature=related
...- lallalaa
mä putosi penkiltä, mut se tais jouhtua siitä kun kaiuttimet oli liian kovalla. :))
- Adria
Tää oli paha. Meni jopa mattiteponkin yli/ali. Omassa lajissaan aika suvereeni. Kiistattomasti karmein toistaiseksi.
- lallalaa
laiskotellen on yksi kamalammista.
Ja Kojon nuku pommiin.- lallalaa
minttupuu kirjoitti:
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa....
Soi nyt viikon päässä, kun mieleen tuli.taisi olla sen kipale ja sen hyväksyn hyvien joukkoon.
- lallukkas
Numminen. Voi että siinä vasta äijä ja sen Helka neiti kylvyssä. Se on niin ärsyttävä että ihan naurattaa. :))
- 7+10
sais kanssa vetää kolin alta. järkyttävä sooloilija.
- 9 + 20
oli aikansa (suosittu?) tulkki ja ei vissiin tarkoituskaan että alettais jytäämään hänen biisiensä tahdissa nykypäivänä?? ;DDD
tämä pelle tai yksi niistä. Onhan niitä muitakin, joiden pitää itse laulaa vaikkei osaa mutta joillakin muilla se jopa toimii.
http://www.youtube.com/watch?v=PUyqM5GNvag- six ties
mitä hyvää tässä oli
http://www.youtube.com/watch?v=3Y_VHOCp7Lw&feature=related
Popparit on nykyään pop corneja, toista oli ennen. - Heikunkeikku
Ketjusi on niin pitkä, että en viitsi sitä ruveta lukemaan. Tai en ehdi, kun kohta lähden kaupunkiin.
En ala luettelemaan huonoja kappaleita, kun niitä on niin paljon. Luulisit pian, että oon kamalaakin kamalampi valittaja-tyyppi.
Kissanpolkkaa en kiesus jaksa kuunnella, jos se pianolla plimputetaan. Ja jos se soitetaan vielä yli-tempossa, niin otsani kuplii ja pää räjähtää seinille.
Muinoin nuorten sävellahjassa oli ensimmäisellä sijalla Iltatuulen viesti ja aina, joka ainut viikko, se soi ja se soi ja se soi ja se soi. Voi kauhiaa. En millään kykene kuuntelemaan sitä kokonaan.- nimimerkkini??
Heheheee...ei se ollut NUORTEN sävellahjassa. Eiks se ollut joku kahdeksan kärki tai jotain sellaista.
- Heikunkeikku
nimimerkkini?? kirjoitti:
Heheheee...ei se ollut NUORTEN sävellahjassa. Eiks se ollut joku kahdeksan kärki tai jotain sellaista.
Njaa-a... eikö muka ollut nuorten sävellahja? Miten mun muistijäämät niin väittää. Se nuorten sävellahja tuli aina lauantaisin, jäämät sanovat, että klo viisi, viidestä kuuteen. Jännittyneenä aina kuuntelin kaverin kanssa, josko meillekin tulisi terveisiä. Terveisten välissä soi musiikkia ja muistijäämäni sanovat, että juuri täs ohjelmassa aina Iltatuulen viesti oli ekana.
Älä nyt VAAN sano, että Jäämäni ovat kutistuneet. Jos niin, niin jäämänjäämillä pitäis eloani muka eteenpäistää. :(( Ei tunnu kivalta, ei. - nimimerkkini??
Heikunkeikku kirjoitti:
Njaa-a... eikö muka ollut nuorten sävellahja? Miten mun muistijäämät niin väittää. Se nuorten sävellahja tuli aina lauantaisin, jäämät sanovat, että klo viisi, viidestä kuuteen. Jännittyneenä aina kuuntelin kaverin kanssa, josko meillekin tulisi terveisiä. Terveisten välissä soi musiikkia ja muistijäämäni sanovat, että juuri täs ohjelmassa aina Iltatuulen viesti oli ekana.
Älä nyt VAAN sano, että Jäämäni ovat kutistuneet. Jos niin, niin jäämänjäämillä pitäis eloani muka eteenpäistää. :(( Ei tunnu kivalta, ei.Kiitti nauruista, mutta mietis nyt sanaa NUORTEN..ei ne iltatuulta halunneet kuulla.
Se oli joku "kärki" ohjelma, jossa iltatuulen lepatus keikku kuukausia, jos ei vuosia kärjessä :-))))) nimimerkkini?? kirjoitti:
Kiitti nauruista, mutta mietis nyt sanaa NUORTEN..ei ne iltatuulta halunneet kuulla.
Se oli joku "kärki" ohjelma, jossa iltatuulen lepatus keikku kuukausia, jos ei vuosia kärjessä :-)))))eikös se ollut lista, siellähän pyöri nämä kummalliset laulut pitkiä aikoja.
Elsa, kohtalon lapsi, esteri, tyttö sadepisarain, mitkä on täälläkin jo mainittu.
sisareni ihastui Tapani Kansan lauluihin, Kuljen taas kotiinpäin, sekin oli kärkisijoilla pitkän aikaa.- nimimerkkini??
Anceli kirjoitti:
eikös se ollut lista, siellähän pyöri nämä kummalliset laulut pitkiä aikoja.
Elsa, kohtalon lapsi, esteri, tyttö sadepisarain, mitkä on täälläkin jo mainittu.
sisareni ihastui Tapani Kansan lauluihin, Kuljen taas kotiinpäin, sekin oli kärkisijoilla pitkän aikaa.Joo, joku lista tai kärki se oli :-))))
Si siellä pyöri joku sellainen laulu pitkään, jossa sanat meni jotenkin "jään lukkojen taa en kestä" tai jotain sinne päin. Sitäkin inhosin iltaisen tuulen lisäksi :-)))))) - Heikunkeikku
Kiitti nauruista, mutta mietis nyt sanaa NUORTEN..ei ne iltatuulta halunneet kuulla.
Se oli joku "kärki" ohjelma, jossa iltatuulen lepatus keikku kuukausia, jos ei vuosia kärjessä :-)))))Luuletko, että suostun vapaaehtoisesti Jäämiäni vähentämään. Tosta-noin-vaan-systeemilläkö luulet?
Ei, olen syntynyt taistelijaksi ja taistohon käyn suuren suureen, sikälimikäli se jollakin tavalla edesauttaisi, että saisin muistirippeeni pitää itselläni. Niil on käyttöö, olis.
Eikö muut palstan väet voisi nyt tässä asiassa avittaa? Jos kaikki pistäisi päänsä yhteen, niin siitä tulis TOOOOOOOSI isoo PÄä ja isolla päällä kenties saisi suhteellisen oikean vastauksen siihen, että oliko se ohjelma Nuorten sävellahja vai joku muu.
Äläkä nyt takerru siihen NUORTEN-sanaan, joka isoolla kirjootit.
Ja palstan väki sitten ajattelee tarkasti vastaustaan ja ottanee huomioon, että millä tavalla mahdollisesti suhtautuisin siihen tietoon, että minun Jäämäni ovat entisestään kutistuneet.
Jopa pienoinen valheenpoikanen voisi ilahuttaa minua. :))) - nimimerkkini??
Heikunkeikku kirjoitti:
Luuletko, että suostun vapaaehtoisesti Jäämiäni vähentämään. Tosta-noin-vaan-systeemilläkö luulet?
Ei, olen syntynyt taistelijaksi ja taistohon käyn suuren suureen, sikälimikäli se jollakin tavalla edesauttaisi, että saisin muistirippeeni pitää itselläni. Niil on käyttöö, olis.
Eikö muut palstan väet voisi nyt tässä asiassa avittaa? Jos kaikki pistäisi päänsä yhteen, niin siitä tulis TOOOOOOOSI isoo PÄä ja isolla päällä kenties saisi suhteellisen oikean vastauksen siihen, että oliko se ohjelma Nuorten sävellahja vai joku muu.
Äläkä nyt takerru siihen NUORTEN-sanaan, joka isoolla kirjootit.
Ja palstan väki sitten ajattelee tarkasti vastaustaan ja ottanee huomioon, että millä tavalla mahdollisesti suhtautuisin siihen tietoon, että minun Jäämäni ovat entisestään kutistuneet.
Jopa pienoinen valheenpoikanen voisi ilahuttaa minua. :)))Pahoittelen, mutta kyllä nyt jäämäsi on rusinan luokkaa, mulla vielä puolimätä viininrypäle :-))))
ps. pitänee kohta lopettaa, kun tuo nuoripolvi tulee hakemaa aterialle. (toivottavasti ei ole rusinasoppaa) - Heikunkeikku
Pahoittelen, mutta kyllä nyt jäämäsi on rusinan luokkaa, mulla vielä puolimätä viininrypäle :-))))
ps. pitänee kohta lopettaa, kun tuo nuoripolvi tulee hakemaa aterialle. (toivottavasti ei ole rusinasoppaa)No ei ollu kiva kuulla, että omaa rusina-aivot :(
Joo mene vaan syömään nuorten kaa. olen melko varma, että saat juuri rusinasoppaa, se olisi oikein sinulle :)
Minä lähden katsomaan nuorten tanssimista. Teatterissa on kevätnäytös, jossa eri tanssin harrastajat esiintyvät. Lapsenlapseni esiintyy myös, breikkaa ylösalaskieppuen ja viuhahtaen sinne-tänne. On kovin innokas esiintyjä.
sanon Äideistä parhain, se on ihan hirvee laulu, ikinä en ole siitä pitänyt.
Nittaminax kirjoitti:
tähän yhdyn minäkin. :))
että joku on kanssani samaa mieltä, laaapsuuuss seee oonn koorrvaamaatoonn ;(((
Anceli kirjoitti:
että joku on kanssani samaa mieltä, laaapsuuuss seee oonn koorrvaamaatoonn ;(((
lopeta. *tunkee tuppoja korviin*
Nittaminax kirjoitti:
lopeta. *tunkee tuppoja korviin*
no, minäpä lähdenkin laulamaan äidille, hän kyllä tykkää lapsensa laulusta :))))
Ei mulla kyllä oikein kummonen ääni ole ;(
Mukavaa äitienpäivää sulle!Anceli kirjoitti:
no, minäpä lähdenkin laulamaan äidille, hän kyllä tykkää lapsensa laulusta :))))
Ei mulla kyllä oikein kummonen ääni ole ;(
Mukavaa äitienpäivää sulle!sanoit, ku en mä kuule mitään. :))
Juu sulle kans äiskäpäivää.- Äijä50+
Nittaminax kirjoitti:
tähän yhdyn minäkin. :))
jos fiilis on se että vihaa kaikkea kategorisesti, niin sun täytyy olla todella rakastettava ihminen.
Äijä50+ kirjoitti:
jos fiilis on se että vihaa kaikkea kategorisesti, niin sun täytyy olla todella rakastettava ihminen.
kukaan ole vihaamisesta puhunut vaan inhoomisesta tai jotain.
- Äijä50+
Vesku on varmasti merkittävä ihminen ja hieno näyttelijä, mut mut paatoksella tehty suurieleinen laulanta ei oikein nappaa ainakaan muhun.
- Anjaniina
Mattii ja Töppöö, M.A Nummista, Juicea ja monia muita suomalaisia lauluntekijöitä.
Loordia, Kikkaa, Markku Aroa jne...- Äijä50+
Nittaminax kirjoitti:
nainen..hyrrrrrr saa kylmät väreet niskaan. :)))
nyt kun itsekkin siellä lymylet =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917