...se on salaisuus. Sen sijaan salaisuus ei ole, mistä minun ja Taulapään kiistely alkoi.
Homma meni näin: Islamoppaan keskustelupalstalla oli säie "islam ja lapset". Totesin siellä, että islamin ja lasten suhteessa on keskistä sunna, jossa Muhammad otti vaimokseen 6-vuotiaan Aisha-tytön ja alkoi nussia tätä lapsen ollessa islamilaisen laskutavan mukaan 9-vuotias, meidän laskutapamme mukaan 8-vuotias.
Taulapää "the Islam" hyökkäsi siellä minua vastaan (?!) kiivaasti ja antoi selitykseksi, että olin syyttänyt Muhammadia pedofiliasta.
Nimen omaan The Islam siis otti termin "pedofiili" käyttöön keskustelussa. Myöhemmin hän on jankuttanut siitä, kuinka "pedofiili" ei "oikeasti" takoita pikkulapsiin sekaantujaa vaan sellaista, jolla on himo tai halu moiseen.
Tällainen keskustelutapa, asioiden sotkeminen, on tyypillistä sille taistolaiselle diskurssille, jota T:llekin nimen omaan leireillä vuosikausia opetettiin. Silloin tavoitteena oli maailmanvallankumous. T:n kavereista suurin osa joko pisti itsensä kaupakiikkuun tai alkoi käyttää järkeään, T itse piti oppinsa ja aatteensa, kunhan vaihtoin Stalinin tilalle Alllun.
Että siinä taustaa.
mistä rakkaus alkoi...
21
795
Vastaukset
- minerva
taha on lukenut läksynsä, sillä pedofiili tosiaan tarkoittaa ihmistä, jonka seksuaalinen mielenkiinto on kohdistunut lapsiin vähintään puoli vuotta.
Jos pedofiilisia taipumuksia omaava ihminen siirtyy tekoihin, puhutaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, ja se onkin jo oikeudellinen termi.
Tätä voi olla hieman vaikea ymmärtää ja sulattaa, mutta niin se vaan on.
Mutta lapseensekaantuja on tietysti edelleen pedofiili joka on siis syyllistynyt rikokseen, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Mutta oikeudellinen termi se ei varsinaisesti ole, näin ainakin minä olen käsittänyt.Ja olen lukenut melko paljon kyseisestä aiheesta.
Eli yksinkertaisesti sanottuna termi pedofiili muuttuu oikeuskäsittelyssä lapseensekaantujaksi.
Sekavaa, mutta totta.- jajh
Puhut asiaa. Noihan se on, jos kyseessä on lääketieteellinen aikakauskirja. Vaan yleisessä keskustelussa kaikki tietävät, mitä "pedofiili" taroittaa, myös Taha. Ja nimen omaan Taha alkoi käyttää termiä "väärin" ja alkoi sitten kitistä sen "oikean" käytön pulestä. Muutoin koko debattia ei olisi.
Mutta kaikkihan tiedämme, että Taha on taistolainen. Jos Taha kääntyisi islamiin, tilanne olisi selkeämpi. Mutta niin tuskin käy. - minerva
jajh kirjoitti:
Puhut asiaa. Noihan se on, jos kyseessä on lääketieteellinen aikakauskirja. Vaan yleisessä keskustelussa kaikki tietävät, mitä "pedofiili" taroittaa, myös Taha. Ja nimen omaan Taha alkoi käyttää termiä "väärin" ja alkoi sitten kitistä sen "oikean" käytön pulestä. Muutoin koko debattia ei olisi.
Mutta kaikkihan tiedämme, että Taha on taistolainen. Jos Taha kääntyisi islamiin, tilanne olisi selkeämpi. Mutta niin tuskin käy.mikä on taistolainen? =)
- Esko
jajh kirjoitti:
Mutta kaikkihan tiedämme, että Taha on taistolainen. Jos Taha kääntyisi islamiin, tilanne olisi selkeämpi. Mutta niin tuskin käy.>>Jos Taha kääntyisi islamiin, tilanne olisi selkeämpi. Mutta niin tuskin käy.
Eikö Taha olekaan muslimi? Niin minä olen sen ymmärtänyt. - jajh
Esko kirjoitti:
>>Jos Taha kääntyisi islamiin, tilanne olisi selkeämpi. Mutta niin tuskin käy.
Eikö Taha olekaan muslimi? Niin minä olen sen ymmärtänyt.Muslimi on menkilö, joka noudattaa Koraanissa julistettua sanomaa.
- jajh
minerva kirjoitti:
mikä on taistolainen? =)
Hmm... Täytynee selittää, kun homma kait on vähän "passee":
"Taistolaisiksi" kutsuttiin Suomen Kommunistisen Puolueen (SKP, per. 1922 NL:ssa) änkyräsiipeä, joka sai nimensä johtajansa, Taisto Sinisalon, mukaan. Toimintaa rahoitti yksipuolisesti Sosialististen Neuvostotasavaltojen Liiton hallitseva puolue, Neuvostoliiton Kommunistinen Puolue.
Taistolaisten ideologinen lähtökohta oli, että "Mekka", Kreml, oli kaikessa ja aina oikeassa. Tähän kuului, että koko yhteiskunta ja kaikki sen elämänalueet tuli järjestää aatteen periaatteitten mukaan. "Sivujuonteet" olivat tässä "tieteellisessä" maailmankatsomuksessa mielenhäiriöitä, josta syystä näkyvimmät "toisinajattelijat" (lue: ajattelevat) suljettiin mielisairaaloihin. Uskonto uskontojen joukossa.
Taha on vanha taistolainen. Hänen aatetoverinsa luopuivat, kun rahoitus NL:sta loppui. Osa veti itsensä kaulakiikkuun, osa alkoi ajatella itse, ja päätyi mm. korkeisiin valtion virkoihin. Taha sen sijaan ei luopunut aatteesta, vaan otti konkurssin tehnee Josif Dsugasvilin tilalle Alllaahun, niin kuin hän mm. Apu-lehdessä vuonna 2001 toitotti.
Lisäinfoa tarvittaessa/haluttaessa. - Ranya*
Esko kirjoitti:
>>Jos Taha kääntyisi islamiin, tilanne olisi selkeämpi. Mutta niin tuskin käy.
Eikö Taha olekaan muslimi? Niin minä olen sen ymmärtänyt.sunnafundamentalisti eli polyteisti!
- jajh
Ranya* kirjoitti:
sunnafundamentalisti eli polyteisti!
...taistolainen, joka vaihtoi Stalinin Alllaahuun.
- Ranya*
jajh kirjoitti:
...taistolainen, joka vaihtoi Stalinin Alllaahuun.
Mistä tuo tieto taistolaistaustasta on peräisin? Hän on niin materialistinen ihminen, että on hieman vaikea uskoa ex-kommariksi...
- jajh
Ranya* kirjoitti:
Mistä tuo tieto taistolaistaustasta on peräisin? Hän on niin materialistinen ihminen, että on hieman vaikea uskoa ex-kommariksi...
Mutta marxilaisuushan nimen omaan on materialismia. Ja T on itse sitä mainostanut Apu-lehdessä. Lisäksi tiedon ovat vahvistaneet lukuisat hänet tuntevat, mm. täällä. Ja lopuksi, itsekin olen sen ikäinen, että olen osallistunut taistolaisten nujertamiseen Suomessa viime kerralla.
- ateisti45
jajh kirjoitti:
Mutta marxilaisuushan nimen omaan on materialismia. Ja T on itse sitä mainostanut Apu-lehdessä. Lisäksi tiedon ovat vahvistaneet lukuisat hänet tuntevat, mm. täällä. Ja lopuksi, itsekin olen sen ikäinen, että olen osallistunut taistolaisten nujertamiseen Suomessa viime kerralla.
lehdessä? Milloin?
- mopo
Ranya* kirjoitti:
Björn Wahlroos on ollut nuoruudessaan taistolainen.
- Ranya*
mopo kirjoitti:
Björn Wahlroos on ollut nuoruudessaan taistolainen.
mutta kai se on vaan pakko uskoa. :D
Tosin Taha Islam on suht nuori iältään vieläkin, joten hänellä 'takinkääntö' on tapahtunut kovin pienellä aikavälillä. - Esko
Ranya* kirjoitti:
mutta kai se on vaan pakko uskoa. :D
Tosin Taha Islam on suht nuori iältään vieläkin, joten hänellä 'takinkääntö' on tapahtunut kovin pienellä aikavälillä.Nimi: Taha Islam
Asema: Arpeutunut weteraani
Sähköpostiosoite: [email protected]
Sukupuoli: Mies
Ikä: 32
Sijaintisi: Savo
Allekirjoitus:
"Mitä ihminen ei tekisikään maineensa eteen. Vieläpä nimimerkkinsä maineen eteen." - Muslimah
jajh kirjoitti:
Muslimi on menkilö, joka noudattaa Koraanissa julistettua sanomaa.
Ihmiset joita suuri enemmistö on tottunut pitämään muslimeina eivät kuulu tähän ryhmään.
- Karim
Milloin he menivät ensimmäisen kerran sänkyyn? Vaikka he menivät naimisiin, tarkoittaako se välttämättä sitä että on pakolla hypättävä sänkyyn heti? Ei Aischa ollut Muhammedin ensimmäinen eikä viimeinen vaimo, ei häntä seksin takia tarvittu!
Aischa oli Jumalan VALITTU (aivan kuten Maria joka synnytti Jeesuksen 12 vuotiaana), jolla oli tärkeä tehtävä mm. monien hadithien välittäjänä ja jopa siinä että hän esti koko Islaisen maailman luisumisen shiiojen käsiin pakottamalla aloittamallaan kapinalla Alin muuttamaan Kerbalaan E-Irakiin, jonne hänen seuraajansakin lähtivät (ja myöhemmin synnyttivät shiialaisuuden).- jajh
...Ibn Hishamin teoksesta. Olen tämän jo useaan otteeseen täällä(kin) kertonut. Ja muuten;
"Ei Aischa ollut Muhammedin ensimmäinen eikä viimeinen vaimo, ei häntä seksin takia tarvittu! "
On vaikeaa kuvitella, että yli neljäkymppinen Rasul Alllaahi nussisi 8-vuotiasta pikkulasta muusta syystä kuin seksin takia. Jos sinulla on tiedossasi muita syitä, paljasta ihmeessä tietosi. - Karim
jajh kirjoitti:
...Ibn Hishamin teoksesta. Olen tämän jo useaan otteeseen täällä(kin) kertonut. Ja muuten;
"Ei Aischa ollut Muhammedin ensimmäinen eikä viimeinen vaimo, ei häntä seksin takia tarvittu! "
On vaikeaa kuvitella, että yli neljäkymppinen Rasul Alllaahi nussisi 8-vuotiasta pikkulasta muusta syystä kuin seksin takia. Jos sinulla on tiedossasi muita syitä, paljasta ihmeessä tietosi.Eli ne hadithit jotka kuvailevat profeetan ja Aischan sukupuoliyhteyttä, niissä Aischa on jo täysin aikuinen nainen! Sellaista hadithia ei ole joka sanoisi että hän meni sänkyyn Aischan kanssa heti kun he menivät naimisiin...
- Jake Waits
Karim kirjoitti:
Eli ne hadithit jotka kuvailevat profeetan ja Aischan sukupuoliyhteyttä, niissä Aischa on jo täysin aikuinen nainen! Sellaista hadithia ei ole joka sanoisi että hän meni sänkyyn Aischan kanssa heti kun he menivät naimisiin...
selvää, mitä islamissa merkitsee avioliiton täytäntöönpano?
Muhammadin aikaisessa islamissa avioliitto ei ollut avioliitto ennen täytäntöönPANOA!
Muhammad 'kihlasi' 6-vuotiaan Aishan, mutta hän ei vielä PANNUT avioliittoa täytäntöön (consumation), vaan hän joutui odottamaan vielä kolme vuotta kenties ensimmäisten murroriän merkkien esille tuoloa. - jajh
Karim kirjoitti:
Eli ne hadithit jotka kuvailevat profeetan ja Aischan sukupuoliyhteyttä, niissä Aischa on jo täysin aikuinen nainen! Sellaista hadithia ei ole joka sanoisi että hän meni sänkyyn Aischan kanssa heti kun he menivät naimisiin...
Asiasta on nimeno maan ja erityisesti mainittu ibn Hishamin teoksessa, joka on sahih. Miksi valehtelet Alllaahun Rasulista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988