... nouseva Vaaka. Onko kenelläkään muulla näin hullusti taivaan merkit? Minä en saa itsestäni selkoa. Lähestyn ihmisiä automaattisesti harmonisen ja lempeän tiptop- ulkokuoren kanssa samalla kun koitan hillitä sisälläni olevaa ajoittaista myrskyä ja mylväystä. Tunteeni ovat usein musertavan intensiivisiä. Tunnen etten saa mistään tarpeeksi turvan ja rakkauden tunnetta. Minua kiehtoo väkivalta ja kontrolli, joskin koen näistä selittämätöntä syyllisyyttä, ja siksi minulla on jatkuva tarve saada joku hallitsemaan minua, jopa alistamaan, jotta saisin neutralisoitua syyllisyyden tunteeni ja kokea äärimmäistä turvaa mitä tarvitsen. Ehkä kyseessä voi olla menneiden elämien taakka, who knows. Mutta sisälläni on joka tapauksessa jotakin äärettömän voimakasta ja suurta, jota en saa valjastettua, ja osittain en haluakaan valjastaa. Mitä ihmettä minä teen elämälläni, joka on kuluttaa minut välillä loppuun?
Aurinko Rapu, kuu Skorpioni
abyss188
0
520
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446