taas oli

jypin sankarit

duhfa,hytönen,vatanen,philström ja teidän iki ihana immonen iskussa.tehtiin historiaa tanska otti ensinmäisen voiton suomesta mm tasolla.kirosin jo vancouverissa että mitä duhfa tekee maajoukkueessa.ei edes osaa vastata suoraan kymykseen.vaan tulee jotain politiikon vastauksia..no toivottavasti ei ole menossa vaali ehdokkaaksi koska te nyt varmaan äänestäisitte.

5

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfdghj

      eikö olekin hirveää kun elämä on kiinni siitä voittaako suomi vai ei, vai voittaako tepsukka vai ei. Saatko nukuttua vai näetkö unia dufvasta?

      Sulle kuitenkin kelpais noista pelaajista jokainen sinne tepsukkaan vaikka mitä puhut.

      Mutta hei, teiltähän on lähdössä vain 5 parasta pelaajaa.

      Ja montakos tepsukan miestä pelaa maajoukkueessa tai mm-kisoissa?

      Koeta silti saada unta.

      • ongelma onkin

        kun ei ole yhtään mestari joukkueesta leijonissa.kiitos jaloselle ja RISTO "no hope" DUHFAlle.

        eipä noista sun jypin miehistä ole mihinkään.vatanen aivan raakile miesten kisoihin vielä.philström tämä kausi oli aika rämpimistä ja ura laskussa johan sekin sen kertoo kun tulee pelamaan sm-liigaan.mikä nyt tällä hetkellä saattaa olla jopa 5 kovin sarja eikö se kerro jo jotain?sitten hytönen mitä se pystyy tuomaan a-maajoukkueeseen kahva kiekkoa?eihän se pysy edes tanskan pelaajien perässä.immonen sm-liigassa ok.mutta johan noi tuloksetkin kertoo mitä se on tehnyt leijonissa.onko se edes tehnyt yhtään maalia kun on edustanut suomea mm tasolla tai muissa arvo turnauksissa.ainiin taisihan se loistaa eht tourilla.

        ja älä nyt vedä hernettä nenään kerron vaan sulle vähän faktaa.


      • hhgjgkhjk
        ongelma onkin kirjoitti:

        kun ei ole yhtään mestari joukkueesta leijonissa.kiitos jaloselle ja RISTO "no hope" DUHFAlle.

        eipä noista sun jypin miehistä ole mihinkään.vatanen aivan raakile miesten kisoihin vielä.philström tämä kausi oli aika rämpimistä ja ura laskussa johan sekin sen kertoo kun tulee pelamaan sm-liigaan.mikä nyt tällä hetkellä saattaa olla jopa 5 kovin sarja eikö se kerro jo jotain?sitten hytönen mitä se pystyy tuomaan a-maajoukkueeseen kahva kiekkoa?eihän se pysy edes tanskan pelaajien perässä.immonen sm-liigassa ok.mutta johan noi tuloksetkin kertoo mitä se on tehnyt leijonissa.onko se edes tehnyt yhtään maalia kun on edustanut suomea mm tasolla tai muissa arvo turnauksissa.ainiin taisihan se loistaa eht tourilla.

        ja älä nyt vedä hernettä nenään kerron vaan sulle vähän faktaa.

        sun mielipiteet ei ole faktaa vaikka helvetti jäätyisi.

        Koeta saada nukutuksi vaikka dufvasta näetkin painajaisia.

        Ja onhan se hienoa että voititte vahingossa näinkin huonon liigan kuten sm-liiga. aivan kuten itse sanoit.


      • kovin sarja
        hhgjgkhjk kirjoitti:

        sun mielipiteet ei ole faktaa vaikka helvetti jäätyisi.

        Koeta saada nukutuksi vaikka dufvasta näetkin painajaisia.

        Ja onhan se hienoa että voititte vahingossa näinkin huonon liigan kuten sm-liiga. aivan kuten itse sanoit.

        ei se tepsin vika ole jos jypistä ei ole vastustajaksi:)


      • Lucas2011

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe