Hyvää Äitienpäivää...

palstan äideille!

12

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...minultakin. Erityisesti Pirpzulle jolla on ihan pieni vauva.

• norMix ja Zone. Ja kiitti iki-ihanasta kappaleesta :)

Täällä odotellaan vieraita, aiotaan mennä lasten perheidensä kanssa oikein ravintolaan syömään :)) Aluksi olin orientoitunut laittamaan itse ruuat, mutta päädyimmekin tähän ratkaisuun niin ei tarvi minunkaan raataa :) Illemmalla käydään mun äidin luona kakkukahveella, viedään kakku mennessämme.

Pihanpuhdistustalkoot siirrettiin aurinkoisempaan päivään, täällä sataa tihnuttaa.

Onnittelut minultakin kaikille muille palstan äideille.

• Tottakai äidit äitienpäivänä pitää viedä ravintolaan syömään, vapaapäivän kotitöistä ovat ansainneet!

Sarjassamme kakku äidille muistuu mieleen muisto varhaislapsuudesta. Olimme isän kanssa viemässä autolla täytekakkua isoäidille kakun ollessa lautasella sylissäni. No isä sitten yhdessä risteyksessä jarrutti edessä olevan kuopan takia. Kakku päätti kuitenkin jatkaa matkantekoa päätyen ylösalaisin jalkatilaan! :)) No pelastettiin sitten mitä pelastettavissa oli ja jäännökset toimitettiin perille! :)

• norMix kirjoitti:

Tottakai äidit äitienpäivänä pitää viedä ravintolaan syömään, vapaapäivän kotitöistä ovat ansainneet!

Sarjassamme kakku äidille muistuu mieleen muisto varhaislapsuudesta. Olimme isän kanssa viemässä autolla täytekakkua isoäidille kakun ollessa lautasella sylissäni. No isä sitten yhdessä risteyksessä jarrutti edessä olevan kuopan takia. Kakku päätti kuitenkin jatkaa matkantekoa päätyen ylösalaisin jalkatilaan! :)) No pelastettiin sitten mitä pelastettavissa oli ja jäännökset toimitettiin perille! :)

Varmaan pikkupoikaa harmitti ja hävetti pitkän aikaa??

• BonnieBonBon

Täällä on jo toivuttu eilisestä ämmämmäjärkytyksestä :) Zone kokkasi taas mahtavan aamiaisen, mitään kakkujuttuja en ole leiponut, tytär saattaa jotain herkkuja tuoda tullessaan. Perikunta saapuu vasta illansuussa, ja sitten saankin pitää heidät täällä mummilassa useamman päivän :)

• Aika historiallinen "peli" näkyy olleenkin, ettäkö tällä sakilla maailmanmestaruus? :))))))))))

Melkoista vipinää on sinullakin tänään! No ihan hienoa, että muistetaan ja jälkeläiset tulevat katsomaan!

• TizaNova

Mitä me olisimmekaan ilman isiä?

• Sano se! Ja mitä miehet olisivat ilman vaimoja?....ja talot ilman aitanpolulla astelevia emäntiä! :)

• pirpzuzeiccu

Ja myöhästyneet äitienpäiväonnittelut minunkin puolestani kaikille äideille.

• No mitenkäs sitä äitienpäivää juhlittiin ja mites uusi tulokas osallistui juhlintaan! :)

• pirpzuzeiccu
        norMix kirjoitti:

No mitenkäs sitä äitienpäivää juhlittiin ja mites uusi tulokas osallistui juhlintaan! :)

Ei sitä nyt niin kauheen erikoisesti juhlittu ja tulokas oli pahalla tuulella koko päivän. Liekö vaikuttanut vielä pari päivää aikaisemmin saamansa rokotus.. Yleensä on tosi hyväntuulinen ja hymyilee paljon.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1713
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe