Tarvis liukuvasaraa, auto varaosaliikkeet myy niitä 40e paskoja mitkä ei pysy kasassa. Muualla ei ole mitään, mistä löytyis hyvä liukuvasara kärkineen. Tai jos jollain on voisin ostaa pois, laita sähköposti osoite jossain muodos jos löytynee.
Mistä liukuvasara
20
3225
Vastaukset
- heh hih
Eiköhän persuilta löydy, ainakin moottorisahoja löytyy hyvä valikoima!
- PERSEEN
etupuolelta. kyllä liukuu ja vasaroi.
- häh?
PERSEEN kirjoitti:
etupuolelta. kyllä liukuu ja vasaroi.
Etuperse?
- diudaux
mikset tee sitä itse, helppo homma
- kgvkgvkh
jos kunnollisen haluaa missä on kattavat kärjet, moneen lähtöön niin helppous jää siihen. kyllä niitä kierretankoja ja painoja voit viritellä ja pään kääntää koukuksi mutta entäs jos pitää olla vähän teknisempää ns ammattimaisempaa otetta niin miten on helppous? esim jos päähän tarvitaan leuat mikä puristetaan kappaleeseen mitä pitää kiskoa ylös tai että siinä pitää olla tietynlainen sorkka tai kynsi tms onko vieläkin helppoa hä?
- helppoa on
kgvkgvkh kirjoitti:
jos kunnollisen haluaa missä on kattavat kärjet, moneen lähtöön niin helppous jää siihen. kyllä niitä kierretankoja ja painoja voit viritellä ja pään kääntää koukuksi mutta entäs jos pitää olla vähän teknisempää ns ammattimaisempaa otetta niin miten on helppous? esim jos päähän tarvitaan leuat mikä puristetaan kappaleeseen mitä pitää kiskoa ylös tai että siinä pitää olla tietynlainen sorkka tai kynsi tms onko vieläkin helppoa hä?
ON HELPPOA
- Helppoooo,o
helppoa on kirjoitti:
ON HELPPOA
Tilaa netistä!
Googleta? - jgfjjkmnh
Helppoooo,o kirjoitti:
Tilaa netistä!
Googleta?ostin yhden tuossa viimekesänä, niin ei edes yhtä hommaa kestänyt kun hajosi, jos 0,8mm peltiä ei pystynyt oikomaan n metrin matkalla niin paskoja ovat. ei niitä kannata tilailla minkään kuvan perusteella kun näyttää siltä että melkoista kuraa on liikenteessä.
- että näin
helppoa on kirjoitti:
ON HELPPOA
ainoastaan yksi asia on helppoa, se että huutelee nimettömänä palsoitlla. tosi on se että kunnollisia jos haluaa ja erikoisia leukoja vasaraan, niin koneistaa pitää osat. Että tartuntapinnat on suoria ja saadaan karhennukset otepintoihin ja monipuotoisia hakoja ja sorkkia ja tiesmitä. ei niitä kunnolla tehdä millään akkuporalla ja rälläkällä.
jos se olis niin helppoa saada kunnon vasara, niin sellainen joka nyt peltitöitä tms osaa tehdä niin varmasti tekis myös kotioloissa vasarankin siinä sivussa. taitanee olla nyt kyse vasaran koukuista ja leuoista mistä sinulla ei ole mitään käsitystä.
esim tuollaisia nikaleita http://212.50.144.81/tyokalu/ekauppa/images/Stanzani_Art.200_sarja.jpg
et kyllä tee ihan noinvain kotosalla varsinkaan jos ei ole jyrsintä ja sorvia. on helppo huudella palstalla tuommoisia, mutta tehdään sulle haaste. maksan 500 euroa samanlaisesta kotitekoisesta, jossa on kaikki pinnat siistejä ja suoria ja karhennukset missä pitää. että olen aloittajan kanssa samaa mieltä, ei ole helppoa. eikä tuostavain tehdä...! - job rules
että näin kirjoitti:
ainoastaan yksi asia on helppoa, se että huutelee nimettömänä palsoitlla. tosi on se että kunnollisia jos haluaa ja erikoisia leukoja vasaraan, niin koneistaa pitää osat. Että tartuntapinnat on suoria ja saadaan karhennukset otepintoihin ja monipuotoisia hakoja ja sorkkia ja tiesmitä. ei niitä kunnolla tehdä millään akkuporalla ja rälläkällä.
jos se olis niin helppoa saada kunnon vasara, niin sellainen joka nyt peltitöitä tms osaa tehdä niin varmasti tekis myös kotioloissa vasarankin siinä sivussa. taitanee olla nyt kyse vasaran koukuista ja leuoista mistä sinulla ei ole mitään käsitystä.
esim tuollaisia nikaleita http://212.50.144.81/tyokalu/ekauppa/images/Stanzani_Art.200_sarja.jpg
et kyllä tee ihan noinvain kotosalla varsinkaan jos ei ole jyrsintä ja sorvia. on helppo huudella palstalla tuommoisia, mutta tehdään sulle haaste. maksan 500 euroa samanlaisesta kotitekoisesta, jossa on kaikki pinnat siistejä ja suoria ja karhennukset missä pitää. että olen aloittajan kanssa samaa mieltä, ei ole helppoa. eikä tuostavain tehdä...!Aivan helppoa tehdä itse. Oma poikani, 8v, teki moisen metallityön tunnilla.
- fdsgsg
job rules kirjoitti:
Aivan helppoa tehdä itse. Oma poikani, 8v, teki moisen metallityön tunnilla.
paskaa jauhat, ja voihan jonkun sinnepäin olevan kyhätä vaikka metalliseen verhokiskoon. Kysymys kuuluukin onko se ominaisuuksiltaan sama mikä on esim linkissä eli on hauenleukaa, koukkua ja kynttä jne.... mitä erikoisuuksia siihen sitten tarviikaan. Yksinkertaisen koukun tekee kyllä ja paino siihen ja toppari toiseen päähän. Mutta se ei ole sama asia kun nämä valamalla tehdyt ja koneistetut kilkkeet joita ammattityöläinen vaatii. Kukaan peltiseppä ei omatekoisilla "sinnepäin" työkaluilla tee yhtäkään työtä. Tuohon kokonaisuuteen ei tullut vastausta vieläkään, kun asia tehdään sinne jää vielä kysymys miten se on tehty, ja sen toimivuus ja monipuolisuus. Ja lopuksi eikö siihen haasteeseen tule muuta katetta kun se että, "poikani teki sellaisen"
Joo voihan se olla että opettaja pastuksella sellainen syntyisikin, mutta 8v jannu ei kyllä koneista yhtään m itään ja toiseksi tarinasi oli täyttä tuubaa. - reetan äippä
fdsgsg kirjoitti:
paskaa jauhat, ja voihan jonkun sinnepäin olevan kyhätä vaikka metalliseen verhokiskoon. Kysymys kuuluukin onko se ominaisuuksiltaan sama mikä on esim linkissä eli on hauenleukaa, koukkua ja kynttä jne.... mitä erikoisuuksia siihen sitten tarviikaan. Yksinkertaisen koukun tekee kyllä ja paino siihen ja toppari toiseen päähän. Mutta se ei ole sama asia kun nämä valamalla tehdyt ja koneistetut kilkkeet joita ammattityöläinen vaatii. Kukaan peltiseppä ei omatekoisilla "sinnepäin" työkaluilla tee yhtäkään työtä. Tuohon kokonaisuuteen ei tullut vastausta vieläkään, kun asia tehdään sinne jää vielä kysymys miten se on tehty, ja sen toimivuus ja monipuolisuus. Ja lopuksi eikö siihen haasteeseen tule muuta katetta kun se että, "poikani teki sellaisen"
Joo voihan se olla että opettaja pastuksella sellainen syntyisikin, mutta 8v jannu ei kyllä koneista yhtään m itään ja toiseksi tarinasi oli täyttä tuubaa.Jaa, meidän Reeta, 6v kyllä kanssa teki minulle tuon laisen joululahjaksi. Eikä kuulemma ollut edes vaikeaa.
- dgasg
reetan äippä kirjoitti:
Jaa, meidän Reeta, 6v kyllä kanssa teki minulle tuon laisen joululahjaksi. Eikä kuulemma ollut edes vaikeaa.
niin helvetin huonoja ja lapsellisia "vitsejä" näitä kuuli ala-asteella ja tarhassa, mutta ehkä siinä sukupolvessa missä itse eli oli viisaampia ihmisiä. kun nämä jutut veisteltiin jo pentuna, eikä enää aikuisiällä kuten nyt tällä palstalla voi havaita.
- Jaakko osaa
reetan äippä kirjoitti:
Jaa, meidän Reeta, 6v kyllä kanssa teki minulle tuon laisen joululahjaksi. Eikä kuulemma ollut edes vaikeaa.
Ei tuo ole vielä mitään, mutta meidän Jaakko joka juuri täytti 2v teki liukuvasaran kahdessa tunnissa!
- Jussuff
Jaakko osaa kirjoitti:
Ei tuo ole vielä mitään, mutta meidän Jaakko joka juuri täytti 2v teki liukuvasaran kahdessa tunnissa!
Kuka teke liuku miina minu post latikon ete?Soomi naine.Iso pyly lyhyt jalka.Pilu löyty vaini
nenä haistamulla.
Jos nin lihova etä pyhki etukautti nin ei löytä olenkaa.
- samaa haeskelen
Oliskohan tollaanen hyvä?
http://kamasatools.com/fi/Produkter/Ajoneuvotyokalut/Moottorityokalut/Liukuvasara-26-kg/
Hae tuolta lähintä kauppiasta... Bahcollakin näytti olevan joku 60€ leka muttei siitä nettikaupan kuvasta saanu selvää että mikäs piru sen kärkisarjana on.. - Asiakasomistaja
Minä ostin liukuvasaran prismasta. Ei se tosi mitään liukunut ja kärjet oikenivat silti, kalliskin oli. Mutta kun maksoin vihreällä kortilla.....you know.
- iso mulkku
Tiu tau tulkku, hyvin luistaa mulkku.
- sommittelu käytön mu
Elikkä osin koostaen. Kolmesakarainen ulosvetäjä. Niissä kynnet pitää. Metalliukoilla on ruuvattavia leukoja, eri kokoisia jolla nostelevat teräsarkkeja. Akseli romuttamolta
16 tai 18 millinen halkaisia. Sitten lyöntiosa. 80 millii halkaisija,reikä akselille sattuva
noin 15 senttinen pätkä. Hyvää hitsaria tarvii kun noista koostaa toimivan, mutta olen ollut tyytyväinen. Koriseppien varusteissa on joskus riittävän vahvat vehkeet,mutta muuten tinaa nuo torikauppiaiden lelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733