Huomenna olis tarkotus ajaa vika ajo ja siit inssiin. Kertokaa ihmiset vinkkii: Mihin kannattaa eniten kiinnittää huomiota ja kuinka pienestä kiinni on ollut että on tullut hylsy?
C-inssi
5
921
Vastaukset
- mbe320cdi2000
Päin punaisia
Et väistä oikealta tulevaa
Stop merkin huomiotta jättäminen
Pysähtyä suojatien eteen pysähtyneen auton viereen
Huomioda jalankulkijat
Nopeusmittarin seuraaminen
Vilkun käyttö
Ainakin jotain näistä kun et noudata niin tulee hylky. - Toisella C meni läpi
kulmaperuutus ja mäkilähtö. Mulla oli näin ja hylsy tuli. Mutta oli hieman muita syitä matkassa, muttei mitään mitä tossa seuraavassa listassa on mainittu. V-mäinen inssi on suurin riski.
Onnea nyt kuitenkin.- cc-c
Hyvä lista yllä. Lisätään siihen vielä kaistan vaihto ilman katsomista peiliin ( henkilöautopuolella pitää vielä päänkin taipua ja varmistaa ).
- Kortti kehiin!
cc-c kirjoitti:
Hyvä lista yllä. Lisätään siihen vielä kaistan vaihto ilman katsomista peiliin ( henkilöautopuolella pitää vielä päänkin taipua ja varmistaa ).
Kiitos vinkeistä! Inssi meni läpi...
- mbe320cdi321
Kortti kehiin! kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Inssi meni läpi...
seuraavaksi otat sitten kaksi ylinopeussakkoa niin on tasaraha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723