Oikeastaan tämän palstan voisi lopettaa. Täällä ei kirjoiteta kuin ala-arvoista tekstiä ja veikkaan että näillä kirjoittajilla ei ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa ja varsinkaan Harleyn? Tämä on väärä palsta saada ja antaa mitään järkevää tietoa alan harrastuksesta, on olemassa ihan oikeitakin palstoja joissa saa kunnon keskustelua aikaan.
Tämän palstan voisi lopettaa
3
405
Vastaukset
- HD uuuughh
Miksi kirjoitit tänne?
- Olen HD-MIES!!!
Saan kertoa ilosanomaa HDn ylivertaisesta menestyksetä pillustaessa. Ikinä ennen HDn hankkimista en ole saanut näin säännöllisesti piirakkaa.
Aina painellessani Kaivariin, tytöt järjestäytyvät riviin, jotta pääsen rapläämään haarakiilaa. Keskisormella tunnustelemalla ja pakaroita puristellen, punnitsen tytön mahdollisuuksia päästä kyytiini. Kunhan olen valintani tehnyt, poistumme paikalta pakoputket komeasti paukkuen...- idiot nation
nimessä,täällähän kaikki kateelliset voivat purkaa ahdistustaan,ja me iloiset HD:n omistajat voimme huvittuneina lukea näitä säälittäviä purkauksia.Itse ajelen HD:lla ja kesässä ei mikään ole niin säväyttävä näky kuin kunnon HD-Äijä pyörän päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616