Oikeastaan tämän palstan voisi lopettaa. Täällä ei kirjoiteta kuin ala-arvoista tekstiä ja veikkaan että näillä kirjoittajilla ei ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa ja varsinkaan Harleyn? Tämä on väärä palsta saada ja antaa mitään järkevää tietoa alan harrastuksesta, on olemassa ihan oikeitakin palstoja joissa saa kunnon keskustelua aikaan.
Tämän palstan voisi lopettaa
3
333
Vastaukset
- HD uuuughh
Miksi kirjoitit tänne?
- Olen HD-MIES!!!
Saan kertoa ilosanomaa HDn ylivertaisesta menestyksetä pillustaessa. Ikinä ennen HDn hankkimista en ole saanut näin säännöllisesti piirakkaa.
Aina painellessani Kaivariin, tytöt järjestäytyvät riviin, jotta pääsen rapläämään haarakiilaa. Keskisormella tunnustelemalla ja pakaroita puristellen, punnitsen tytön mahdollisuuksia päästä kyytiini. Kunhan olen valintani tehnyt, poistumme paikalta pakoputket komeasti paukkuen...- idiot nation
nimessä,täällähän kaikki kateelliset voivat purkaa ahdistustaan,ja me iloiset HD:n omistajat voimme huvittuneina lukea näitä säälittäviä purkauksia.Itse ajelen HD:lla ja kesässä ei mikään ole niin säväyttävä näky kuin kunnon HD-Äijä pyörän päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837