Miksi menet kesäjuhliin?

Markku Tampio

Menetkö sinne ajatuksella: "Kun on ennenkin menty, niin täytyyhän se nytkin mennä"?

Vai onko motivaationasi Raamatun kirjoitusten sanoma?

Odotatko Isä Jumalan vahvistavan sinua Jeesuksen lähettämällä Pyhällä Hengellä niin, että ihmeet ja merkit alkavat toteutua ja armolahjat toimia elämässäsi?

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwerwer

      se teille muille kuuluu miksi adventistit kesäjuhlilleen menevät????????????????

      • bongaajat

        Eipäs todella paljon kuulu.
        Kun adventismi on niin sisäsiittoista toimintaa.

        No eihän se mitään juhlaa tietenkään ole.
        Vain naaman näyttämistä muille ja kenties uuden puvun ja kravaaatin.
        Nuoriso hilluu aulassa sapattina puhuen joutavia.
        Ja eronneet ja karanneet pyydystää uusia kesäheiloja itselleen.
        Bongataan kavereita ja katellaan, kuinka muut ovat vanhentuneet, mutta itse on pysynyt ihan nuorena.


      • kuokkavieras
        bongaajat kirjoitti:

        Eipäs todella paljon kuulu.
        Kun adventismi on niin sisäsiittoista toimintaa.

        No eihän se mitään juhlaa tietenkään ole.
        Vain naaman näyttämistä muille ja kenties uuden puvun ja kravaaatin.
        Nuoriso hilluu aulassa sapattina puhuen joutavia.
        Ja eronneet ja karanneet pyydystää uusia kesäheiloja itselleen.
        Bongataan kavereita ja katellaan, kuinka muut ovat vanhentuneet, mutta itse on pysynyt ihan nuorena.

        Siinä nyt tuli selville sinun motiivisi kaikenlaisille juhlille menosta.

        Kyllä minä Jumalan Pyhän Hengen vahvistusta rukoilen itselleni ja lähimmäisilleni joka päivä muutenkin.

        Onhan siellä mukava olla tapaamassa muita kanssani samoin ajattelevia ja nähdä kaikki esitykset livenä. Naamassani nyt kyllä ei ole paljon näkemistä eikä vaatteissani. Nuoriso taas, no heillä on omat vinkeensä, nuoria kun ovat. Kyllä hekin siitä vielä aikuistuvat. Jos joku eronnut tai karannut sieltä löytää itselleen uuden elinikäisen kumppanin, niin sehän on ilahduttavaa. Minulle sekään ei ole ajankohtaista.

        Senkun källäilen siellä vain joutessani.


      • Taiatkin
        bongaajat kirjoitti:

        Eipäs todella paljon kuulu.
        Kun adventismi on niin sisäsiittoista toimintaa.

        No eihän se mitään juhlaa tietenkään ole.
        Vain naaman näyttämistä muille ja kenties uuden puvun ja kravaaatin.
        Nuoriso hilluu aulassa sapattina puhuen joutavia.
        Ja eronneet ja karanneet pyydystää uusia kesäheiloja itselleen.
        Bongataan kavereita ja katellaan, kuinka muut ovat vanhentuneet, mutta itse on pysynyt ihan nuorena.

        kuulua niihin lutterin herätysliikkeisiin, kun noin itsees tännä näytät olevan? Jaa, sitäkö yrität viestittää, että: "muut ei mittää"!

        Adventisteilla sensijaan on Kristuksen rakkauden henkinen juhla Jumalan kunniaksi. Sekä hartaustilaisuus Jumalan sanan ja ystävien seurassa.

        Kateelinenkos olet, kun noin ilkeästi lähimäisistäsi puhut?


      • uskonmarkkinat
        Taiatkin kirjoitti:

        kuulua niihin lutterin herätysliikkeisiin, kun noin itsees tännä näytät olevan? Jaa, sitäkö yrität viestittää, että: "muut ei mittää"!

        Adventisteilla sensijaan on Kristuksen rakkauden henkinen juhla Jumalan kunniaksi. Sekä hartaustilaisuus Jumalan sanan ja ystävien seurassa.

        Kateelinenkos olet, kun noin ilkeästi lähimäisistäsi puhut?

        adventistien kesäjuhlista, koska useasti käynyt katsomassa ja kyllä se on vain mennyt levottomammaksi se touhu siellä juhlilla vuosi vuodelta, vaikka porukka on vähentynyt. Sapatin päivä on kuin markkinat konsanaan. Hälinää ja hulinaa.
        Kaukana Jumaluudesta.


      • uskonmarkkinat kirjoitti:

        adventistien kesäjuhlista, koska useasti käynyt katsomassa ja kyllä se on vain mennyt levottomammaksi se touhu siellä juhlilla vuosi vuodelta, vaikka porukka on vähentynyt. Sapatin päivä on kuin markkinat konsanaan. Hälinää ja hulinaa.
        Kaukana Jumaluudesta.

        käynnissä,

        nimittäin naisten vaatteillakoreilun suhteen?

        Kysyn muuten vain uteliaisuuttani.

        1970-luvulla a-sisarilla oli sapattikoulussa käynnissä kilpailu, kuka osasi/pystyi pukeutumaan näyttävämmin/kalliimmin/uskaliammin.

        Kalliiksi tulivat kuteet, jos siinä varustelukilvassa halusi pysytellä mukana.

        Veljet pääsivät halvemmalla ja vähemmällä vaivalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe