Täällä kysyttiin äitienpäivästä miten se kuluu mutta menikö sitten äitienpäivä jotenkin överiksi?
Kysyjälle terveisiä MK
Menikö äitienpäivä överiksi
16
301
Vastaukset
- omaa käytöstäsi!
Taisi Korpisella itsellään mennä överiksi!
Täällä sitä käytiin ihan ravintolan pitopalvelussa syömässä ja mukana oli vaimo sekä kaksi isovanhempaa naista miehineen!Pystyn tutkistelemaan asiani milla perusteella sanot minun käyttäytyneen nyt huonosti?
esimerkiksi en ole juopotellut ja olen mielestäni muistanut äitejä.
Äidin muistaminen ei tarkoita sitä,että käy ravintolassa syömässä koska äitiä ei ole enää maallisessa pöydässä syömässä täällä eikä lasteni äitiä mutta henkilö jonka kanssa elän on myöskin äiti ja jota muistin ja häntä muistettiin lasten toimesta ja yhdessä myöskin ruokailtiin eri henkilöiden kanssa.
Mutta en kanna mitenkään huonoa omaatuntoa sen olen toisaalla todennut.missä asiaa kysyttiin ja viesti välillä katosi.siksi kysyin
Miksi miksi tuo heitto MK- tahaton
markkukorpinen kirjoitti:
Pystyn tutkistelemaan asiani milla perusteella sanot minun käyttäytyneen nyt huonosti?
esimerkiksi en ole juopotellut ja olen mielestäni muistanut äitejä.
Äidin muistaminen ei tarkoita sitä,että käy ravintolassa syömässä koska äitiä ei ole enää maallisessa pöydässä syömässä täällä eikä lasteni äitiä mutta henkilö jonka kanssa elän on myöskin äiti ja jota muistin ja häntä muistettiin lasten toimesta ja yhdessä myöskin ruokailtiin eri henkilöiden kanssa.
Mutta en kanna mitenkään huonoa omaatuntoa sen olen toisaalla todennut.missä asiaa kysyttiin ja viesti välillä katosi.siksi kysyin
Miksi miksi tuo heitto MKedelleenkin, no joko ovat valinneet virallisesti ehdokkaaksi ?
tahaton kirjoitti:
edelleenkin, no joko ovat valinneet virallisesti ehdokkaaksi ?
Olen äitienpäivän osalta mielestäni vastannut Martan kysymykseen toisaalla ja välillä otsikko muuttui joten kirjoitin myöhenmin tämän otsikon eli oli tarkoitus sillä kohtaa asia todeta, joko joku laitto heti asiattomuuksia, joten anteeksi äidin tärkeänä päivänä.
Tahaton nimimerkille vastaan jos kysymys minulle,että en ole missään vaalissa ehdokkaana aikanaan pietari portilla palautti kasvamaan (eli huumorilla hieman sydän pysähty leikkauksessa) varalla olen monessa asiassa jopa taivaaseen, joten en ole edes seuraavissa sitä asiaa koskevassa vaalissa mukana tokko kysytään joka hoitaa noita asioita ,mutta juuri sain kuitenkin kirjeen kiitokseksi arkityöstä yhteisvastuun hyväksi seurakunnalta.
jatkan arkityötä nyt lasten vaunuja lykäten hei :MK ps poistin viestin puuttu kirjaimia.
- martta72
Kiitos vastauksestasi,täällä martta72,minä sitä kyselin.
Itse istuin kotona,odottelin lapsia käymään,illalla pistäyvät,oli ollut kiirettä,tvssä formulat ja kaikkea.
Kahvit keitin ja korppupussi pöydälle.Lounasta en syönyt muuta kuin tarjouskukkoa,jonka ostin
torstaina.Ulos en jaksanut lähteä,jalka kipeä kun oli.
Nyt paistaa aurinko ja mieli pirteä.
Kaikkea hyvää Sinulle Markku ja kumppanillesi myös.Kiva kun olet olemassa.- pookki
Ziin olis taas ketju vasepookkiin, voi rähmä näitä juttuja.
- Äidin "oma" päivä!
pookki kirjoitti:
Ziin olis taas ketju vasepookkiin, voi rähmä näitä juttuja.
meni kotona kokkaillessa ja suurperhe kasassa. Lapset siivosi, kokkasi jne.
- katellessa
Äidin "oma" päivä! kirjoitti:
meni kotona kokkaillessa ja suurperhe kasassa. Lapset siivosi, kokkasi jne.
Peiliin kattelin ja ihtiäni kehuskelin hyväksi maamoksi.
Elämälle kiitos sain siltä paljon joskun laulelin ja väänsin kuten emäntäni jo edesmennyt aikanaan tuumasi kun lauloin anna mulle tähtitaivas niin hän tuumasi verenpaine ja kaikki , no olen sen muistanut joskus laulaa ja katos vaan kun huomaavat uudet sanoitukset ihmiset. eli jotka tuntavat elämän kirjon.
Mutta joka koki että "voi rähmä näitä juttuja" elämä on ilmeisesti kaikkineen vielä kokematta toivottavasti saat elää terveenä ja onnellisena.
Mutta toteaisin sinulle olisi hyvä hieman vaihtaa ajatuksia ja sinun ei tarvitse tulla lukemaan joiltakin osin kirjoituksia äläkä kuuntele uutisia ei elämä ole jatkuvaa bailaamista on aika kaikella on aika itkeä ja aika nauraa on aika kylvää ja aika niittää.MKkatellessa kirjoitti:
Peiliin kattelin ja ihtiäni kehuskelin hyväksi maamoksi.
Minä en paljon uskalla peiliin katsoa kun saattapi näkyä aika paha petolinnun pe ja vielä kun ajattelee onko Luojan kuva ihmisessä turmeltunut,
Joku äitee kattoo lauantaiehtoolla poikiansa komeissa silitetyissä vaatteissa ja toteaa komeita on pojat mutta kun seuraavana päivänä tulevat kotiin ovat kuin koiran raatoja kaikki vaatteet hajalla ja parsittavana. MK- miel heti
Elämälle kiitos sain siltä paljon joskun laulelin ja väänsin kuten emäntäni jo edesmennyt aikanaan tuumasi kun lauloin anna mulle tähtitaivas niin hän tuumasi verenpaine ja kaikki , no olen sen muistanut joskus laulaa ja katos vaan kun huomaavat uudet sanoitukset ihmiset. eli jotka tuntavat elämän kirjon.
Mutta joka koki että "voi rähmä näitä juttuja" elämä on ilmeisesti kaikkineen vielä kokematta toivottavasti saat elää terveenä ja onnellisena.
Mutta toteaisin sinulle olisi hyvä hieman vaihtaa ajatuksia ja sinun ei tarvitse tulla lukemaan joiltakin osin kirjoituksia äläkä kuuntele uutisia ei elämä ole jatkuvaa bailaamista on aika kaikella on aika itkeä ja aika nauraa on aika kylvää ja aika niittää.MKKuuluu sinne facepookin puolelle tämmöset.
miel heti kirjoitti:
Kuuluu sinne facepookin puolelle tämmöset.
toistuu joka mutkassa ,tiedätkö että et soita mutkassa, saattaa kaverin auto mennä pellolle.
Eli jutut myös.MK- löyryskö
toistuu joka mutkassa ,tiedätkö että et soita mutkassa, saattaa kaverin auto mennä pellolle.
Eli jutut myös.MKOisko kellä käyttöohjetta 1964 rakennettuun kampikäyttösseen kylkimyyry kalkuraattoriin. Tyyppi on över ix 65, modell V it uks 10 Reva.
- kaapista
löyryskö kirjoitti:
Oisko kellä käyttöohjetta 1964 rakennettuun kampikäyttösseen kylkimyyry kalkuraattoriin. Tyyppi on över ix 65, modell V it uks 10 Reva.
Ois ohjekirjanen 1963 malliseen mainittuun rakkineeseen. Type on 9 reva. Tarviikko..
kaapista kirjoitti:
Ois ohjekirjanen 1963 malliseen mainittuun rakkineeseen. Type on 9 reva. Tarviikko..
Erilaisia ohjekirjoja mutta vanhin ja paras psalmit ja sananlaskut yms MK
- on keskiarvo
Erilaisia ohjekirjoja mutta vanhin ja paras psalmit ja sananlaskut yms MK
Vielä 58 kirjotusta niin ka on täytetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356601JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t214687Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5442871Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672403Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342106- 331944
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!401593Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311591- 391576
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351