Travellink pimittää rahoja

Pettynyt987

Tuhkapilven takia peruutetuista lennoista on kyse.

Tein heti reklamaation ja vaadin rahojani takaisin. Travellink vaan ilmoitti, että menee ainakin kuukausi, ennen kuin voivat palauttaa rahat... Eli olipa aika huono idea maksaa liput suoraan verkkopankista!

Älkää siis käyttäkö kyseisen firman palveluja; tämmöisessä tapauksessa voi jäädä iso summa rahaa kiinni heille pitkäksi aikaa. Eikä minulla ole varaa ostaa nyt uusia lippuja. :(

7

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin pettynyt Tr

      Minä olen odottanut jo yli kuukauden rahojani takaisin, mutta ei vaan kuulu eikä näy. Oli muuten tasan viimeinen kerta kun asioin Travellinkin kanssa. Eikä olla muuten ainoita, jotka odottavat rahojaan vieläkin. En voi suositella ko.firmaa kenellekään.

      • Todella pettynyt

        Me emme myöskään ole saaneet rahojamme takaisin. Olen soittanut Travellinkille useita kertoja ja aina sama vastaus: rahojen palautuksessa menee jonkinaikaa. No kaksi kuukautta ollaan jo odoteltu enkä enää usko saavani rahoja takaisin.


    • taina.koivukoski

      olen ottanut yhteyttä travellinkiin:sähköpostilla,puhelimella ja tänään kävin ko. osoitteessa. Vanhan Porvooontien osoitteessa ei ole kuin huijariherroja joiden puheille ei edes pääse.Ihana vartija sanoi että päivittäin käy ihmisiä ei apua saa kukaan.Matka olisi ollut 16.4 alkaen eli just pahin vaihe.Rahoja ei saa pois muutako valittamalla kuluttajasuojalautakuntaan vai mikä se nykyään on?????Toivottavasti kaikki muutkin tekee valituksen.Ei koskaan enää ko.firmaa

      • matkaaja2014

        Ja sama peli tuntuu jatkuvan vielä vuonna 2014. Rahat on luvattu paluttaa, mutta eipä ole tullut. Matka peruuntui, kun Finnair peruutti lennon, joten mitenkäs matkakaan toteutuu ilman lentoa.


    • Odotellaan

      Multa laskutettiin lennot kahdesti. Iloisesti lupasivat palauttaa rahat ja yli kuukauteen ei oo näkyny rahoja eikä sieltä kukaan enää vastaa s-posteihinkaan..

    • Anonyymi

      Olen odottanut rahojani jo 6kk . Jouduin peruuttaa matkani, mutta maksoin peruutusturvan ja perutin seuraavana vuorokautena tilauksestani.En saa yhteyttä mihkää netissä oleva puh.no ei ole käytössä ja chat robotti kyselee samat asiat mikä ei etene mihkään.
      Varokaa Travellink ei ole rehellinen !

    • Anonyymi

      Olen odottanut rahojani tosi kauan ihan paskat
      palvelut
      En ikinä ostaheiltä mitään lippua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe