Travellink pimittää rahoja

Pettynyt987

Tuhkapilven takia peruutetuista lennoista on kyse.

Tein heti reklamaation ja vaadin rahojani takaisin. Travellink vaan ilmoitti, että menee ainakin kuukausi, ennen kuin voivat palauttaa rahat... Eli olipa aika huono idea maksaa liput suoraan verkkopankista!

Älkää siis käyttäkö kyseisen firman palveluja; tämmöisessä tapauksessa voi jäädä iso summa rahaa kiinni heille pitkäksi aikaa. Eikä minulla ole varaa ostaa nyt uusia lippuja. :(

7

2546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin pettynyt Tr

Minä olen odottanut jo yli kuukauden rahojani takaisin, mutta ei vaan kuulu eikä näy. Oli muuten tasan viimeinen kerta kun asioin Travellinkin kanssa. Eikä olla muuten ainoita, jotka odottavat rahojaan vieläkin. En voi suositella ko.firmaa kenellekään.

• Todella pettynyt

Me emme myöskään ole saaneet rahojamme takaisin. Olen soittanut Travellinkille useita kertoja ja aina sama vastaus: rahojen palautuksessa menee jonkinaikaa. No kaksi kuukautta ollaan jo odoteltu enkä enää usko saavani rahoja takaisin.

• taina.koivukoski

olen ottanut yhteyttä travellinkiin:sähköpostilla,puhelimella ja tänään kävin ko. osoitteessa. Vanhan Porvooontien osoitteessa ei ole kuin huijariherroja joiden puheille ei edes pääse.Ihana vartija sanoi että päivittäin käy ihmisiä ei apua saa kukaan.Matka olisi ollut 16.4 alkaen eli just pahin vaihe.Rahoja ei saa pois muutako valittamalla kuluttajasuojalautakuntaan vai mikä se nykyään on?????Toivottavasti kaikki muutkin tekee valituksen.Ei koskaan enää ko.firmaa

• matkaaja2014

Ja sama peli tuntuu jatkuvan vielä vuonna 2014. Rahat on luvattu paluttaa, mutta eipä ole tullut. Matka peruuntui, kun Finnair peruutti lennon, joten mitenkäs matkakaan toteutuu ilman lentoa.

• Odotellaan

Multa laskutettiin lennot kahdesti. Iloisesti lupasivat palauttaa rahat ja yli kuukauteen ei oo näkyny rahoja eikä sieltä kukaan enää vastaa s-posteihinkaan..

• Anonyymi

Olen odottanut rahojani jo 6kk . Jouduin peruuttaa matkani, mutta maksoin peruutusturvan ja perutin seuraavana vuorokautena tilauksestani.En saa yhteyttä mihkää netissä oleva puh.no ei ole käytössä ja chat robotti kyselee samat asiat mikä ei etene mihkään.
      Varokaa Travellink ei ole rehellinen !

• Anonyymi

Olen odottanut rahojani tosi kauan ihan paskat
      palvelut
      En ikinä ostaheiltä mitään lippua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4387
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4209
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      43
      4120
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      3968
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3384
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3279
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3251
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1602
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1140
    Aihe