Hei, tietääkö kukaan mitä tarkoittaa tai onko näillä mitään merkitystä?
Tunnen valtavaa vetoa erästä Kalat miestä kohtaan.
Meidän kartoillamme on Saturnus, Uranus,Neptunus, Pluto, Chiron, Ceres, pallas, Juno,Vesta ja viimeisenä kartan planeettasijainneissa kuunsolmu aivan samoissa merkeissä.
Johtuuko tämä vain siitä että olemme syntyneet samana vuonna ja onko yleistä näin vai
onko tiemme kohtaaminen jo päätetty aikanaan tähdistössä;)
Tietääkö kukaan
4
503
Vastaukset
- sielunkumppanisi.
Yleensä ihminen ihastuu vastapuoleen, jonka ominaisuuksia ei itse kykene ilmentämään, tai näkee vastapuolessa hyvää itseään "olemme samanlaisia kaikki hyvin" tyyliin. Juuri tuo "valtava vetovoima" voi olla ansa, kyseessä on heijaste ihailet sitä syystä, jota on hyvä miettiä. Ihailun jälkeen, mitä jää onkin jo toinen kysymys.
Syödä samaa leipää voi käydä yksitoikkoiseksi pitkänpäälle. Tilanne voi olla myös päinvastoin.- ymmällään2
Vastauksestasi. On kyllä aika vaikeatajuinen tuo.
Tarkoitatko että entisessä elämässä olisimme jo kohdanneet?
Kumpa saisin jonkun astrologiaa tuntevan kertomaan, onko yleistä että planeettasijainnit kauempana ovat yhtenevät?
Ihailen kyllä hänessä montaa asiaa, joista olen itse ehkä vain haaveillut. - Eteenpäin elämässä.
ymmällään2 kirjoitti:
Vastauksestasi. On kyllä aika vaikeatajuinen tuo.
Tarkoitatko että entisessä elämässä olisimme jo kohdanneet?
Kumpa saisin jonkun astrologiaa tuntevan kertomaan, onko yleistä että planeettasijainnit kauempana ovat yhtenevät?
Ihailen kyllä hänessä montaa asiaa, joista olen itse ehkä vain haaveillut.Palstalle ei kannata jäädä odottamaan tulkintaa, jos asia kiinnostaa tarpeeksi mene astrologille ainakin opit astrologiaa. Kehitä itsessäsi olevaa hyvää vapautat kumppanisi omaan elämäänsä yhteiselämä onnistuu siten parhaiten. Minä rakastan kuun yläsolmua sen sanoman vuoksi.
Älä tee astrologiasta gurua itsellesi tulet pettymään rajusti, luo oma elämäsi. Kun kumppanit ovat hyvin samanlaiset elämä voi olla paikoillaan polkevaa, kehitys estyy, sitä tarkoitin. - paljon!
Eteenpäin elämässä. kirjoitti:
Palstalle ei kannata jäädä odottamaan tulkintaa, jos asia kiinnostaa tarpeeksi mene astrologille ainakin opit astrologiaa. Kehitä itsessäsi olevaa hyvää vapautat kumppanisi omaan elämäänsä yhteiselämä onnistuu siten parhaiten. Minä rakastan kuun yläsolmua sen sanoman vuoksi.
Älä tee astrologiasta gurua itsellesi tulet pettymään rajusti, luo oma elämäsi. Kun kumppanit ovat hyvin samanlaiset elämä voi olla paikoillaan polkevaa, kehitys estyy, sitä tarkoitin.Kiitos, ymmärrän mitä tarkoitat.
Ehkä joskus löydän itseni astrologin juttusilta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807