Olen poika n.12.V. Ja minulla on tissit ja hävettää kamalasti.

tissiäinen

Miten saan tissini pois? ei ne ole vielä kauhean isot , mutta ovat jo sellaset että ei viitti rannalla käydä. Auttakaa :!!:!:!:!

17

3298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddgffgd

      Jos olet ylipainoinen, puhu vaikka terkkarisi kanssa niin hän antaa sinulle terveellisiä ohjeita miten syödä terveellisesti. Tai puhu vaikka vanhemmillesi että haluat syödä terveellisemmin. Rajoita herkkujen syöntiä, eli jätä karkit, limsat, hampurilaiset ja muut epäterveelliset herkut arjesta pois tai vähennä niiden syöntiä ja pidä vaikka kerran viikossa herkkupäivää.

      Ja sitten vain harrastat liikuntaa. Semmoista liikuntaa mistä pidät. On se sitten jalkapalloa, salibandya, pyöräilyä yms.. sillä ei ole väliä vaan sillä että liikut. Sisällä istumisen sijaan kannattaa touhuta ja liikkua ulkona. Kesällähän se on ihan mukavaakin. Nuorena kun opit liikkumaan säännöllisesti, todennäköisesti teet niin myös vanhempana.

      Olet kasvuikäinen joten sinun ei kannata murehtia. Monesti kun venähdät pituutta vartalosi voi muuttua ihan täysin. Olet vielä lapsi joten se on ihan luonnollistakin että lapsenpyöreyttä löytyy. Ei kannata oikeasti miettiä tuommoisia asioita vaan nauti nuoruudestasi! Se on mukavinta aikaa elämässä. : )

      • tissiäinen

        Niin, minulla on yks karkkipäivä viikossa ja oon 155cm pitkä ja painan n.50kg. onko liikaa?
        En vain tiedä mistä se johtuu. harrastan liikuntaa joka päivä vähintään 1½H tai 2 h.
        haluan vain Tissit pois. en tiedä miten.


      • leopardiih
        tissiäinen kirjoitti:

        Niin, minulla on yks karkkipäivä viikossa ja oon 155cm pitkä ja painan n.50kg. onko liikaa?
        En vain tiedä mistä se johtuu. harrastan liikuntaa joka päivä vähintään 1½H tai 2 h.
        haluan vain Tissit pois. en tiedä miten.

        ootat että kasvupyrähdys lähtee käyntiin niin tissit hävii itestään.


      • vähän
        tissiäinen kirjoitti:

        Niin, minulla on yks karkkipäivä viikossa ja oon 155cm pitkä ja painan n.50kg. onko liikaa?
        En vain tiedä mistä se johtuu. harrastan liikuntaa joka päivä vähintään 1½H tai 2 h.
        haluan vain Tissit pois. en tiedä miten.

        liikaa, oon myös 12v (tyttö) ja painan 41 kiloo ja oon sua vaan 5 cm lyhyempi. kantsii käyä hölkkälenkillä joka päivä ennen aamiaista (n.10min), se auttaa oikeesti, autto ainaski mulla :-)


    • ..............

      Etteipä vaan kyse olisi tuollaisesta.

      "Pojan murrosiän kehitys on pitkälti testosteronihormonin aikaansaannosta. Samaisen hormonin vaikutukset näkyvät myös rinnoissa. Nänni muuttaa normaalisti väriään tummaksi ja noin puolella pojista ilmenee myös rintarauhasen turpoamista (gynekomastiaa). Osalla tämä on häiritsevää ja aiheuttaa murhetta ja väljien vaatteiden käyttöä. Tällöin tärkeätä on tukea nuorta ja kertoa tilanteen korjaantuvan yleensä parissa vuodessa."

      Iän puolesta ainakin täsmäisi ja kun tuota ylipaino-ongelmaakaan ei ole.

      • häiritsevät

        Joktut suihkuvaahdot sisältävät aineita, jotka ovat niin sanottuja hormoninhäiritsijöitä, ja voivat aiheuttaa rintojen kasvamista miehillä.
        Tästä on ollut aikoinaan lehtijuttua. Jätä pois suihkusaippua ja käytä mahdollisimman luonnonmukaista saippuaa. Esimerkiksi oliiviöljypohjaisia saippuoita myydään luontaistuotekaupassa. Tavallinen marketeissa myytävä halpa Sunlight-saippua on käsittääkseni myös turvallinen siinä suhteessa.

        Jos käytät jotain kosteusvoidetta, se olisi hyvä olla myös luonnonmukainen. Toisissa voiteissa saattaa olla niin sanottuja fytoestrogeeneja, eli vale-estrogeenejä, jotka tuovat estrogeenipitoisuutta elimistöön imeytymisen kautta. Estrogeenit ovat juuri niitä naisten hormoneja, jotka voivat kasvattaa pojilla tissejä.

        Siis saippua uusiksi ja pitsat ja sokeriset (keinomakeutteet mukaanlukien) pois niin varmaan ongelmasi kohta häviää.


      • tissiäinen
        häiritsevät kirjoitti:

        Joktut suihkuvaahdot sisältävät aineita, jotka ovat niin sanottuja hormoninhäiritsijöitä, ja voivat aiheuttaa rintojen kasvamista miehillä.
        Tästä on ollut aikoinaan lehtijuttua. Jätä pois suihkusaippua ja käytä mahdollisimman luonnonmukaista saippuaa. Esimerkiksi oliiviöljypohjaisia saippuoita myydään luontaistuotekaupassa. Tavallinen marketeissa myytävä halpa Sunlight-saippua on käsittääkseni myös turvallinen siinä suhteessa.

        Jos käytät jotain kosteusvoidetta, se olisi hyvä olla myös luonnonmukainen. Toisissa voiteissa saattaa olla niin sanottuja fytoestrogeeneja, eli vale-estrogeenejä, jotka tuovat estrogeenipitoisuutta elimistöön imeytymisen kautta. Estrogeenit ovat juuri niitä naisten hormoneja, jotka voivat kasvattaa pojilla tissejä.

        Siis saippua uusiksi ja pitsat ja sokeriset (keinomakeutteet mukaanlukien) pois niin varmaan ongelmasi kohta häviää.

        Mutta olisiko mahdollista saada tissini pois ennen kesä/HEinä kuuta? onko nopeata tapaa?


      • ........
        tissiäinen kirjoitti:

        Mutta olisiko mahdollista saada tissini pois ennen kesä/HEinä kuuta? onko nopeata tapaa?

        Ei ole mahdollista. Kestää ainakin 2 kuukautta, että tissisi ovat poissa. Toki voisit puristella niitä kovin käsin ja hieman leikellä niitä veitsellä, jos se auttaisi.


    • exänmmghvjm

      Älä juo maitoo :D

      • tissiäinen

        Maitoo? miks?
        Auttaax laihuttaminen?


      • tissiäinen
        tissiäinen kirjoitti:

        Maitoo? miks?
        Auttaax laihuttaminen?

        Mix en saa juoda maitoo?


    • mmmmmmmmmmmmmmmm

      Miksei kukaa epäile tätä provoks? Noin 12-vuotias ja hirvee huoli ettei voi mennä rannalle ku non tissit. 12-vuotias on viel lapsi.

      • tissiäinen

        Auttakaaaa!!!!! miten saan ne pois vaan. haluan pois!!!


      • 000000000000000
        tissiäinen kirjoitti:

        Auttakaaaa!!!!! miten saan ne pois vaan. haluan pois!!!

        Ei olla kuule videokirurgeja tällä palstalla. Ja kohtahan toi rantakausi on ohi.


      • tiissiäinen
        000000000000000 kirjoitti:

        Ei olla kuule videokirurgeja tällä palstalla. Ja kohtahan toi rantakausi on ohi.

        EES pienennetykssss!!


      • tisi
        tiissiäinen kirjoitti:

        EES pienennetykssss!!

        voinko saada pienemmät ees?


      • ziickikiiski
        tissiäinen kirjoitti:

        Auttakaaaa!!!!! miten saan ne pois vaan. haluan pois!!!

        Suosittelen että aloitat dietin jonka nimi on karppaus... se auttoi minulla ja olen sen avulla laihtunut 10kg alle kuukaudessa
        Kannattaa etsiä siitä ainakin tietoa jos ei muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe